Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Traktor drakta!!!! :blink:

 

Neida, men ellers har jeg veldig sansen for 97\98 drakta og innvincebles drakta

hadde vi gjennoptatt traktor drakta så hadde vi i verfall vunnet, alle andre lag hadde vell ledd seg skakk av dem XD

syntest vi skulle kopiere draktene fra 04\05 sessongen, vakreste draktene vi har hatt!

Link to comment
Share on other sites

Den hvite borte drakten vi hadde ifjor er abselutt noe av det bedre vi har hatt som bortedrakter, den var rett og slett lekker. Samme med den blå som vi hadde med O2 på. Den gule vi spiller med iår ser ikke ut.

Det sier jeg deg imot jeg likte virkelig ikkje den vi hadde i fjor men digger den vi har i år.

Link to comment
Share on other sites

Den hvite borte drakten vi hadde ifjor er abselutt noe av det bedre vi har hatt som bortedrakter, den var rett og slett lekker. Samme med den blå som vi hadde med O2 på. Den gule vi spiller med iår ser ikke ut.

Det sier jeg deg imot jeg likte virkelig ikkje den vi hadde i fjor men digger den vi har i år.

Jaja, du skal få lov å ha dårlig smak :blink:

Godt det er noen som liker den. Når jeg tenker etter så har jeg vel aldri likt gule drakter. Vertfall ikke mørke gule.

Link to comment
Share on other sites

Den hvite borte drakten vi hadde ifjor er abselutt noe av det bedre vi har hatt som bortedrakter, den var rett og slett lekker. Samme med den blå som vi hadde med O2 på. Den gule vi spiller med iår ser ikke ut.

Det sier jeg deg imot jeg likte virkelig ikkje den vi hadde i fjor men digger den vi har i år.

Jaja, du skal få lov å ha dårlig smak :-|

Godt det er noen som liker den. Når jeg tenker etter så har jeg vel aldri likt gule drakter. Vertfall ikke mørke gule.

 

Synes den hvite bortedrakten er nydelig. Burgunder trekker en linje til Highbury 1913 drakten - genialt.

 

Den gule drakten er mildt sagt ordinær.

 

 

 

 

Den hvite drakten var absolutt fin den, men den minner for mye om Tottenham. Veldig enig med mannen over meg. Uansett er nok min favoritt 04/05-draktene. Både hjemme og borte.

 

Litt paranoid? :P Det er mer påfallende at den nye hjemmedrakten ligner for mye på MU og Luckypool.

Link to comment
Share on other sites

Aha. Takker. Jeg fikk faktisk en bestilling fra Arsenal.com tidligere som var merket som gave (den kostet riktignok under 200 - under tollgrensa). Jeg angrer på at jeg ikke forhåndsbestilte på Arsenal.com for å få gavekort. Hm. Jeg får se litt videre. :P

 

 

Hvor lang tid gikk det var fra du bestilte til du fikk bestillingen hjem?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tja. Litt usikker. Jeg liker den gule, men hatet den hvite. Jeg er åpen for å prøve grønn. Skulle nok klart å like den!

 

Aha. Takker. Jeg fikk faktisk en bestilling fra Arsenal.com tidligere som var merket som gave (den kostet riktignok under 200 - under tollgrensa). Jeg angrer på at jeg ikke forhåndsbestilte på Arsenal.com for å få gavekort. Hm. Jeg får se litt videre. ;)

 

 

Hvor lang tid gikk det var fra du bestilte til du fikk bestillingen hjem?

 

Mener å huske det tok akkurat litt over en uke. Det gikk ganske fort. Litt sent svar.

Link to comment
Share on other sites

Har jo vært utallige med "nye drakter" oppigjenna årene, og Photoshop ligger ikke ubrukt. Jeg tror ikke jeg skal ta noe før gitt før de ligger ute på Arsenal.com. For meg ser den fake ut.

 

Når det gjelder de på bildet over, så kan jeg ikke si meg spesielt imponert. Den gule vi har i år er faktisk ikke verdens fineste, og denne her er enda styggere. Hvorfor skal vi ha grønne bortedrakter? Det kan vel være at vi skal hedre den grønne vi hadde med JVC-logoen, men jeg mener vi burde ha gule bortedrakter.

Link to comment
Share on other sites

ser man på merket på drakten over her, kan man se at det ikke er en offisiell drakt.. det er for lite mellomrom mellom A`en og gull stripa, det skal være ca 1 cm mellomrom, merket er for sammentrukket.

 

synes ikke noe om den fargen der, grønn er ikke akkuratt noe jeg forbinner med arsenal, og vi burde helst styre unna den gyselige fargen spør du meg

Link to comment
Share on other sites

Sånn ser visstnok bortedrakten 09/10 ut:

 

2z4hhm9.jpg

 

Ikke veldig imponert. Mye mer glad i den klassisk flotte gule vi har i år.

 

Kilde

Får håpe det er keeperdrakten det der. Mulig jeg er klassisk og konservativ, men når det gjelder grønt gjør det seg best på keepere...

Enig med deg her. Tenkte i starten at den gule vi har idag var stygg, men har etter hvert vendt meg til den. Den her derimot tror jeg aldri jeg kunne tenke meg å kjøpe ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikke det verste jeg har sett. Kleshengeren får drakta til å se ut som at den sitter dårlig på kroppen, men den kommer til å se bedre ut når den sitter på heltene våre :P. Hvis man har sett hvordan Man U sine drakter vistnok skal se ut, har ingen her noe å klage over ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

I det første sekundet jeg så den MU drakta, ble den ufyselige grønne vakker, men, nå som jeg har sett bildet en dl ganger, hater jeg den grønne igjenn XD

 

 

;) :D :lol: :o :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...