Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Hvorfor Traore? :)

Bare for gøy, jeg synes ikke det er så gøy å ha en spiller som alle andre har bakpå på, bakpå min. Også itillegg er Traore så gøy å se på.

 

 

hvor lang tid er leveringstiden her??

Jeg tok den billigste leveringsmåten, det sto 3-7 dager.. Men nå har det gått 8 dager..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte den nye drakta med Fabregas på ryggen på Emirates. Kjøpte også shortsen med et RØDT 4 tall på, men har et spørsmål, hvordan vasker man den uten at den blir ødelagt? Skal jeg vrenge den? Og i og med at det er et rødt tall på shortsen, kan det hende at resten av klærne i vaskemaskinen blir rosa aktig.. :)

 

Vet at dette er litt off topic, men fant ingen annen tråd.. Takk for svar! :)

Link to comment
Share on other sites

Siden du heter Arsenal94, regner jeg med at du er 13-14 år, i likhet med meg.

 

Så da er spørsmålet: Hvilken størrelse bestillte du?

 

Fikk min i dag! i størrelse M. Er 17 år da. Og den er faktisk litt stor / lang. Men du kan jo ikke samenligne å spørre andre her på forumet.. Kommer jo ann på størrelsen din... :)

Link to comment
Share on other sites

Siden du heter Arsenal94, regner jeg med at du er 13-14 år, i likhet med meg.

 

Så da er spørsmålet: Hvilken størrelse bestillte du?

 

Fikk min i dag! i størrelse M. Er 17 år da. Og den er faktisk litt stor / lang. Men du kan jo ikke samenligne å spørre andre her på forumet.. Kommer jo ann på størrelsen din... :)

Jeg er 16, og barnestørrelse XL passet godt for meg! :) Pleier å kjøpe small i voksenstørrelse, men XL for barn, og small for voksne er nesten det samme ;)

Link to comment
Share on other sites

her er den nye borte drakten(vet ikke helt om det er sant)

 

http://www.epltalk.com/arsenal-away-shirt-...-new-photo/2607

 

Det er nok ingen hemmelighet at det er den nye borte drakten vår. I dag er den isåfall klar til bestilling ;)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...r+it+online+now

 

Herlig! ;) vurderer å bestille den, men tror jeg venter til jeg skal over til London i Oktober så tar jeg det der :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva den koster på Emirates? Synes å huske att drakta var dyrere der enn hos sportsbutikker i London men så er det vel litt av sjarmen å kjøpe den på Emirates da ;) Hos Unisport koster den 499 uten æresmerker og trykk..

 

Noen som vet hva den koster på Emirates? Synes å huske att drakta var dyrere der enn hos sportsbutikker i London men så er det vel litt av sjarmen å kjøpe den på Emirates da :P Hos Unisport koster den 499 uten æresmerker og trykk..

 

Unnskyld! Rettelse,499 danske kroner.Det blir 540 norske kroner det..Og selvfølgelig må man betale toll og frakt fra Danmark

Link to comment
Share on other sites

Er cirka 1.83, hvilken størrelse bør jeg velge når jeg bestiller fra arsenal.com?

 

Jeg bruker vanligvis medium.

 

Jeg er ca like høy som deg og bestilte medium.. Sitter som et skudd.. Kanskje en anelse lang, men ikke så mye at det gjør noe da.. helt nydelig ;)

 

Samme her.. Litt lang, men det gjør egenlitg ikke så mye :P

Og vis dere er usikker, kan dere vel gå til en butikk som selger drakten å prøve den(?)

Link to comment
Share on other sites

Siden du heter Arsenal94, regner jeg med at du er 13-14 år, i likhet med meg.

 

Så da er spørsmålet: Hvilken størrelse bestillte du?

 

Sant nok det, zaY-; Hvor høy er du A94?

 

 

Jeg bestillte Adult-Small

 

Er ca 1,75

Drakta er litt stor men siden vi skal ha den i to sesonger så ble det den.

Jeg angrer ikke på at jeg bestillte med den størelsen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Unisport anbefaler å bestille en størrelse mindre enn hva man bruker

 

"Brukere som har kjøpt dette produktet mener det er stort i størrelsen. Du bør derfor kjøpe en størrelse mindre enn normalt"

 

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/19...roeye_0810.html

 

 

Jeg bestilte min hjemmedrakt fra unisport. Det ble litt av en dag den kom i posten! Jeg er så heldig å ha enn coop rett over gata hvor postpakker kan hentes, og ble meget glad da hentelappen kom i posten. Løp over for å hente den men da viste det seg at postmannen hadde bommet med postnr og sluppet av pakken min på et post kontor i tretten(og jeg bor i Lillehammer :D Ja, ja. Da får jeg kjøre dit. Tok med meg guttungen og satte meg i bilen for å hente pakken på tretten. Hadde bare kjørt 10 min da jeg kom til en MEGET skarp sving hvor jeg råkte på en meget stor trailer med trelast. Den tok hele svingen og tvang meg til å rygge. I full stress så klarte jeg å rygge ut i grøfta og bulket baksiden på bilen, søren og! Kjøpte en ny RAV4 for 1 måned siden og nå ble den bulket bare pga en postmann som ikke kan forskjell på tall :) Vel, kjørte videre med hjelp av GPS. Problemet var at denne kiwi butikken på tretten som hadde pakken hadde ikke en direkte gate adresse

så GPS sendte meg og guttungen langt til fjells. Omsider fant vi frem og pakken kom til rette. Pakket den opp og alt stemte, men så hadde selvfølgelig unisport glemt å sette på PL merkene på armene. Betalt tok de!

Kan trygt si at jeg sendte en meget kvass mail til unisport om dette! De bklaget og skulle sende meg merkene i posten noe jeg enda ikke har fått. Håper inderlig at ved kjøp av bortedrakten at det går bedre :P

Link to comment
Share on other sites

Dæven, snakk om uflaks!

 

Er sinnsykt irriterende med folk som ikke klarer å gjøre det de skal.

 

Da har jeg bestillt min drakt /m shorts og strømper. Var veldig usikker på hvem jeg skulle ha bakpå, men tok sjansen på at Barry kommer.

 

(Neida, ordret å få Clichy bakpå)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...