Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Hleb er ikke med på bilde så han blir solgt:-)

 

Heller ikke Fabianski, Clichy, Sagna, Gilberto, Rosicky, Eduardo, og mange flere!

 

 

Hvis du har sett de 2-3 siste sesongene så kan man se 3-6 spillere på disse bildene og hvert år så har minst 1 blitt solgt!!!

 

05/06 hjemme drakten:

arsenal030605350x450qp4.jpg

 

Dette er det eneste bildet med jubileums drakten av Vieira ettersom han aldri spilte i denne drakten! (Tenk da at det bare er Gilberto og Wenger igjen fra dette bildet og hvem vet, kanskje blir Gilberto solgt i sommer?)

 

 

07/08 borte drakten:

 

Henry spilte heller aldri i denne drakten!!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvem jeg skal ha på bakpå den nye drakta.. :P har fabregas på den forrige.. Hvem ville dere hatt?

 

Det står mellom Fabregas, Toure, Eduardo, Persie, Walcott og Adebayor.. Veldig usikker..

 

Av de vi har nå ville jeg enten hatt Walcott eller Vela. Men henter vi Ben Arfa, Nasri eller en annen offensiv spiller, vil jeg sannsynligvis ha en av de, eller Vela. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvem jeg skal ha på bakpå den nye drakta.. :P har fabregas på den forrige.. Hvem ville dere hatt?

 

Det står mellom Fabregas, Toure, Eduardo, Persie, Walcott og Adebayor.. Veldig usikker..

 

Av de vi har nå ville jeg enten hatt Walcott eller Vela. Men henter vi Ben Arfa, Nasri eller en annen offensiv spiller, vil jeg sannsynligvis ha en av de, eller Vela. ;)

 

Ja. Glemte Vela i farten. Men tror nok det blir Persie, Walcott eller Vela..

Link to comment
Share on other sites

Har Gallas på alle mine drakter så må vel bare være trofast mot han :P Imårres våkna jeg att jeg trodde jeg sanndrømte om att Yaya Toure og Kader Keita hadde skrevet under for oss,rett på Arsenal.com men jeg lurte meg selv ;) Kommer Toure blir det to nye drakter B)

Link to comment
Share on other sites

Keeper drakta Van Der Saar brukte igår så ut som samme modell som den Almunia har på bilde.

 

De nye draktene ser skikelig komfortable ut. Gleder meg til å ta den på, nå som drakta er offisielt gleder jeg meg bare mer og mer til en ny sessong :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Meget spent på når vi får se det fulle settet til bortedrakten :P Gult og blått blir bra, får vel se den i løpet av et par uker tenker jeg..

Link to comment
Share on other sites

De nye draktene ser bra ut ja! Jeg kommer til å bestille herfra: http://www.unisport.dk/Kategorier/kategori/1904/

 

Veldig billig side som selger forrige sesongs bortedrakter for 299 DKK nå :P

 

Mye i frakt da?

 

Jeg kan ikke si akkuratt at jeg har hatt gode opplevelser med unisport. Bestilte bortedrakten i slutten av juli, men kom ikke før midt i oktober (men det var sammen me ca. 10 andre ting)... Jeg ringte og sente mail for og spørre når de kom, men ble utsatt hele tiden.!

 

Når jeg endelig fikk de, fikk jeg en mye større regning enn ventet. Husker ikke hva denne ekstrakosten het, men det var noe avgifter til staten eller noe tull.

På en annen side har jeg hørt/lest at flere andre har gode erfaringer med unisport, så jeg kommer nok til og teste det en gang til...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...