Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Er det en jeg tror kommer til å bytte nummer så er det Walcott. Tipper at han får den ledige nr. 8.

 

Og med tanke på fremtiden ville jeg ikke nølt et sekund på å ta 8`eren! Nummer 32 på drakten? Enhver spiller som går for et slikt tall må jo være tullerusk? :)

 

Hvis Nasri kommer og Hleb går, tror jeg Nasri får 10 og Gallas får tilbake sitt nr 13 :P

Link to comment
Share on other sites

Draktnummerne for neste seong bekreftet på Arsenal.com: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...mbers+announced

 

Kan blant annet nevne at Almunia har tatt over nr. 1, og at Vela har fått nr. 12. Ramsey har tatt over Flamoneys nummer, nemlig nr. 16.

 

Disse nummerne på disse spillerne bekrefter at de definitivt vil være på A-laget kommende sesong, og at det ikke vil bli hentet inn en ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når denne drakten kommer i norske butikker? Som pleier å ha Arsenal drakter da.. Noen som vet? Kommer vel egentlig helt ann på butikken. Så får ringe eller bestille fra Arsenal.com :)

 

Er ikke sikker på når det kommer i Norske butikker, men kan tenke meg i slutten av Juli eller begynnelsen i August

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av samme typen som deg, og jeg bruker L. Jeg liker at drakta er litt lang og grei å ha på seg. Liker du at det sitter som støpt og er litt trang og kort, betiller du M. :) Anbefaler deg ihvertfall å sjekke hvilken størrelse du har på de klærne du mener passer deg best.

 

Det er også Premier League merker på begge armene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er av samme typen som deg, og jeg bruker L. Jeg liker at drakta er litt lang og grei å ha på seg. Liker du at det sitter som støpt og er litt trang og kort, betiller du M. ;) Anbefaler deg ihvertfall å sjekke hvilken størrelse du har på de klærne du mener passer deg best.

 

Det er også Premier League merker på begge armene.

 

 

Okey.. Jeg bruker medium i den forrige og den passer bra så tok det igjen.. Mulig den blir litt trang.. :) Men da får jeg kjøpe en til når jeg skal over en gang før jul.. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ca. 1,75 og slank, jeg bruker small-medium! Har en forrige hjemmedrakta i small og bortedrakta med lange armer i medium! Deilig at den er litt stor syns jeg, men small'en sitter som et skudd! Kjedelig å kjøpe for lite ihvertfall når det er lettere å gå opp enn ned på vekta! :P

Link to comment
Share on other sites

Har pratet med en norsk sportsbutikk som får drakten inn den 4 juli. :P

 

skal fortelle hvilken butikk det er etter jeg har fått bestillt min ; ) prisen vil ca være 585 kr pr drakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Vakker, meget vakker!! dette gir jo minner kan man jo trygt si :rolleyes: Skal bestille den så fort som mulig og må si at dette er en av de fineste bortedraktene så langt!

 

awayde7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Steve Bould også :D

 

Bould er vel med i trener teamet, så det kom vel så ikke som noen bombe

 

Vel vel, men har Smith lagt på seg i det siste? Eller bare blitt grå i håret.. ;) :)

 

sånn såg drakta ut i 89:

 

anfield89lx7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har pratet med en norsk sportsbutikk som får drakten inn den 4 juli. ;)

 

skal fortelle hvilken butikk det er etter jeg har fått bestillt min ; ) prisen vil ca være 585 kr pr drakt.

 

 

Kan du fortelle nå? Og er prisen inkl. trykk?

 

PS. Den nye bortedrakten er jo sykt fin :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...