Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Familien er kommet hjem fra London og to nye Arsenaldrakter til "samlingen" min.

 

To nye hjemmedrakter med henholdsvis Fabregas 4 og Toure 5 bakpå. Bortedrakten skal selvfølgelig bestilles når den tid kommer, da med Walcott 14 bak. Drakta er herlig, og kommer nærmest med å bruke den hver dag framover, stolt som bare f*en! :D

Link to comment
Share on other sites

Familien er kommet hjem fra London og to nye Arsenaldrakter til "samlingen" min.

 

To nye hjemmedrakter med henholdsvis Fabregas 4 og Toure 5 bakpå. Bortedrakten skal selvfølgelig bestilles når den tid kommer, da med Walcott 14 bak. Drakta er herlig, og kommer nærmest med å bruke den hver dag framover, stolt som bare f*en! ;)

Familien kommet hjem fra London? Var du ikke med? ;D

Link to comment
Share on other sites

Familien er kommet hjem fra London og to nye Arsenaldrakter til "samlingen" min.

 

To nye hjemmedrakter med henholdsvis Fabregas 4 og Toure 5 bakpå. Bortedrakten skal selvfølgelig bestilles når den tid kommer, da med Walcott 14 bak. Drakta er herlig, og kommer nærmest med å bruke den hver dag framover, stolt som bare f*en! ;)

Familien kommet hjem fra London? Var du ikke med? ;D

Hehe. Det var tur for de som ikke drar på fotballkamper, lettere sagt. De må få oppleve den vakre byen de også, selvom de ikke er å ser på Arsenal. Så i høst igjen er det jeg som er nede og synger for the Gunners :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg sjekket prisene i en del nettbutikker på drakta med Traore og nummer 30 bakpå, og jeg fant ut følgene:

www.unisport.dk 730nok

www.arsenal.com 583nok

www.uksoccershop.com 573nok

www.kitbag.com 483nok + 70 i frakt = 553

Alle prisene er uten frakt, utenom Kitbag.

www.kitbag.com er den klart billigste, noen som vet om noen billigere?

Og er det ikke sånn at når man bestiller fra England så kommer 25% i moms i tillegg?

Hvis det er tilfelle blir det en totalpris på 691kr på kitbag

Link to comment
Share on other sites

Det står under. ;)

 

"Vi kan trykke navn og tall etter egne ønsker i originale tall og bokstaver. Kr.50,- pr tall og kr. 15,- pr bokstav. "Premier League"-merker på skulderen kr. 100,-"

Tusen takk.. Men da blir det dyrere enn Kitbag igjen, Traore er 6 bokstaver altså 90kr, nummer 30 blir 100, så kommer Premier League merker på 100 så da blir det 290 kr ekstra, altså 915 uten porto tilsammen, mot 691(inkludert porto) på kitbag.

Link to comment
Share on other sites

Bestilte 3.drakten ifjor fra kitbag. Drakt, strømper og shorts. Ble 374 kroner i toll mener jeg.

 

Får den nye imorgen, så blir vel samme pris da også.

 

btw, når man setter sendingen på norge forsvinner momsen : )

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestillt fra kitbag engang. Bestillte med Cole bakpå ryggen. Når jeg fikk den i posten, så var den blank bak.

Fryktelig trist i ettertid. =)

heldiggris!

du fikk ikke den cunta på drakta!

du skulleha saksøkt dem!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestillt fra kitbag engang. Bestillte med Cole bakpå ryggen. Når jeg fikk den i posten, så var den blank bak.

Fryktelig trist i ettertid. =)

 

Er det Andy eller Ashley du mener? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestillt fra kitbag engang. Bestillte med Cole bakpå ryggen. Når jeg fikk den i posten, så var den blank bak.

Fryktelig trist i ettertid. =)

 

Er det Andy eller Ashley du mener? ;)

 

Var nok Cashley.

Det verste er at jeg prøvde å klage, men ingenting skjedde :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...