Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette ligger ikke på Polakken sine skuldre..

 

Szczesny kan ikke noe for det nei. Er Wenger sin feil at han ikke klarer å se at vi trenger en ny førstekeeper. Szczesny ville uansett tatt større steg under en verdensklassekeeper og hvis han ble god nok ville han spilt til slutt uansett.

 

Wenger derimot finnes det ikke en jævla unnskyldning for engang.

Link to comment
Share on other sites

Jupp, Wenger out. Langt out, til helvette vekk fra London!

 

 

Szczesny gjør en grov tabbe i form av straffen, men prøver så godt han kan å redda den, og klarer det. Men klarer desverre ikke returen. :/

Link to comment
Share on other sites

Jupp, Wenger out. Langt out, til helvette vekk fra London!

 

 

Szczesny gjør en grov tabbe i form av straffen, men prøver så godt han kan å redda den, og klarer det. Men klarer desverre ikke returen. :/

 

Det skulle da bare mangle. Dog er dessverre måten han lager straffe på bare en av mange blundere den siste tiden. Rota seg vekk et par ganger i dag og er generelt sett en meget usikker keeper.

 

Alltid hatt stor tro på han (siden han var 16-17), men pdd. er han rett og slett ikke god nok som førstekeeper for Arsenal. Det er ei heller Fabianski i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier at markedet er så vanskelig.

Vel, nå har det seg slik at ALLE andre lag i PL har kjøpt forsterkninger i sommer (inkl. United om man tar med Zaha).

I tillegg er det ingen andre lag som har rensket stallen så mye som Arsenal.

 

SÅ hvordan klarer Southampton, Swansea, Norwich osv å gjøre det bedre på transfermarkedet enn Arsenal. Noen vil kanskje si at slike lag kan kjøpr noe svakere spillere enn Arsenal, men realiteten er at forskjellene er marginale. I tillegg så bør vel Arsenal være en mer attraktiv klubb å komme til enn de nevnte.

 

Den eneste unnskyldningen Wenger kan ha, er at han faktisk ikke har pengene Arsenal sier han har, og at styret i Arsenal har kidnappet kona hans, slik at han skal komme med slike løgnutsagn som at Arsenal har penger å bruke!

Link to comment
Share on other sites

Detective82 @Detective82 1m

"If we do not spend the money, it's because we do not find the players." Wenger. -> Yes, I think he is serious.

Detective82 @Detective82 1m

AW: "We are ready to buy the players if we find that the players are good enough for us. That's all we can tell you." #afc

Denne mannen har virkelig mistet grepet totalt. Herregud..

Link to comment
Share on other sites

Wenger: As long as I'm here, I want to do well. I'm absolutely hugely disappointed because we've come out of a 10-game run in the last season without any defeat and we start the new season with a defeat at home. It 's a massive blow and that's why the solution is not to sit here and say, 'Yes we'll buy and keep you happy'. What is important for us is to win football games with the players who are on the pitch and continue with what we did last year at the end of the season. When you have the ambition that we have, it's difficult to accept that you lose the first game at home.

 

Bekrefter at han bruker den 10-kampers raden ifjor som bevis for at ting er bra nok spør du meg. Ifjor hadde vi både en god rekker kamper og mange heldige avgjørelser i vår fordel. Han glemmer at vi ifjor havnet i en situasjon som krevde en slik avsluttning på sesongen. Det virker som han ikke forstår lenger hva som skal til.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Jeg er stor beundrer av Wenger.

Men nå syntes jeg uforsvarlighet er et egnet begrep.

Kan ikke selge en haug spillere og ikke kjøpe noe som helst.

------------------------

Helt enig uforsvarlig er ordet.

Wenger har spilt russisk rullett og tapt. Han har sendt 4 og 5 valget på stopperplassen på dør med 3-valget langtidsskadet. Uforsvarlighet og inkompetanse, og oppsigelsesgrunn etter mitt syn.

 

Uansett hva han gjør de neste 2 ukene og hvordan sesongen går, så var dette øyeblikket alle forstår at han har "lost it". Jeg synes det bare er trist nå og han fremstår som komiske Ali på intervjuene.

 

Vi trenger Arshavin inn på forumet for å spre litt optimisme. The future so bright......

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger Arshavin inn på forumet for å spre litt optimisme. The future so bright......

 

Det er godt mulig at jeg går over streken her, men siden det nevnte forummedlem ikke har funnet veien inn på forumet i det siste så kan vi kanskje ta en liten reprise :shy:

 

 

Artig å kikke innom denne Wenger-kritiske siden igjen, ser t.o.m at enkelte av de mest kritiske tillater seg å kalle vår manager "den nye Wenger"...hysterisk artig, kan det ha noe med at vår manager på nytt, for 16.året på rad faktisk, har bevist at det meste av det som skrives på dette forumet er bullshit??

Resultatene har som ventet blitt bedre og bedre i takt med at vårt nye lag har spilt seg mer og mer sammen.

 

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen krise om vi avgir noen poeng i PL i august. Det er Champions League-kvalifiseringen jeg bekymrer meg mest for akkurat nå. Der har vi bare én sjanse. Og hvilket lag skal vi egentlig stille med hvis en mann eller to halter av banen mot Aston Villa?

 

Wenger spiller høyt!

----

 

Wenger:

 

 

on who picked up injuries during the game…

Oxlade-Chamberlain, Gibbs, Sagna. Gibbs has a deep cut. Sagna and Rosicky have problems. Wilshere - I don't know how he will respond after the full 90 minutes. Ramsey has a problem after a kick at his ankle. On that front, we have done quite well.

 

---

 

Ja, da ble det altså 3-4 skader. Én som kanskje ikke tåler 90 minutter ennå. Pluss en utvisning... Det nærmer seg jaggu krise - hvis man noen gang skal bruke et slikt ord i fotball-/Arsenal-sammenheng. Og den nye sesongen er altså én dag gammel!

Link to comment
Share on other sites

Falcao, Cavani, Higuain, Albiol, Callejon, Reina, Mignolet, jovetic, Jesus Navas, Paulinho, Capoue, stekelenburg.... Dette er bare noen spillere som har skiftet klubb i sommer. Ikke fortell meg at ingen av disse er gode nok til å forsterke Arsenal! Penger og lønn har dem sagt tidligere i sommer at ikke er noe problem. Jeg vil påstå at det er håpløst og sløvt å ikke klare å hente noen før serien starter!

Link to comment
Share on other sites

En som sier det fra levra. Om han hadde 0 i promille ville jeg ikke satt mange penger på :)

Uansett, så er det utrolig som han sier å ha 90 dager på å hente forsterkninger, og så har de prestert å ikke klare å hente en eneste en. Samtidig kommer babblet om hvor mye penger man har, hvor gode lønninger man kan betale osv osv osv. De fleste vet at det de kommer med blir ren bullshit når vi står her idag med ribbet tropp. 3 poeng er allerede tapt, til onsdag kan i værste fall CL ryke. Men det har de spart seg opp til at de takler det også. Arsenal har vært farmer klubb i flere år nå, og jeg tror neppe spillere føler klubben vår særlig attraktiv for tiden. Hadde man satt klutene til å vist både seg selv, fans og spillere at vi mente alvor hadde vi bare lagt pengene som trengtes på bordet for å fått inn EN verdensstjerne. Da kanskje vi kunne fått en dominoeffekt av det hele.

 

Jeg tviler ikke på at dagens mannskap sikkert vinner flere kamper, og spiller skikkelig bra fotball innimellom også. Problemet er at ligaen er over 38 kamper og det er dagens tropp altfor svake til.

Link to comment
Share on other sites

 

 

!!!!

Off, tidenes blåmandag for denne karen når han ser seg selv endru tilstand. Man kan mene mye og ha sterkt ønske om å få uttale seg, men det der er direkte pinlig og meget lite gjennomtenkt dessverre. Så er spørsmålet om intervjuer har et ansvar i forhold til om slike intervjuer skal publiseres. Jeg mener at når folk ikke er i stand til å vite sitt eget beste så bør desken eller intervjuer ta et ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Wenger: As long as I'm here, I want to do well. I'm absolutely hugely disappointed because we've come out of a 10-game run in the last season without any defeat and we start the new season with a defeat at home. It 's a massive blow and that's why the solution is not to sit here and say, 'Yes we'll buy and keep you happy'. What is important for us is to win football games with the players who are on the pitch and continue with what we did last year at the end of the season. When you have the ambition that we have, it's difficult to accept that you lose the first game at home.

 

Bekrefter at han bruker den 10-kampers raden ifjor som bevis for at ting er bra nok spør du meg. Ifjor hadde vi både en god rekker kamper og mange heldige avgjørelser i vår fordel. Han glemmer at vi ifjor havnet i en situasjon som krevde en slik avsluttning på sesongen. Det virker som han ikke forstår lenger hva som skal til.

---------------------------

ja, det kan synes som han trodde at tikampsrekken på slutten av fjoråret automatisk skulle føre til at laget fortsatte der man slapp, uten å måtte forsterke. I så fall er dette enda verre enn jeg trodde. Hva slags boble lever Wenger i? Innser han ikke at man også er prisgitt hva de andre gjør av endringer? Innser han ikke at enhver kamp lever sitt eget liv? Innser han ikke at seriestart krever EKSTRA innsats og fokus, fordi motstanderne er ekstra sultne og fokuserte, og ønsker å komme bra ut av startblokka? Evner han ikke å se bak resultatene? Ja, det var en imponerende avslutning på fjorårets sesong, med de forutsetningene som var da. Men alt det er historie nå, og som du påpeker krevde det jo at en hel rekke tilfeldigheter gikk vår vei. Nå har de samme tilfeldighetene rammet laget, uten at Wenger har tatt høyde for den muligheten på forhånd. Amatørskap! Og dette viser jo at tilfeldigheter jevner seg ut, om ikke i løpet av en sesong, så ihvertfall på sikt. Men det som ikke nødvendigvis jevner seg ut er hvor godr forberedt man er på dette. Jeg er dypt frustrert og bekymret for det som nå skjer.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen Pool Stoke og begge keeperne der er milevis foran våres. Og vi så også hvor sårt vi mangler en DM foran stopperne som kan

dekke midtstopperne våre i går.

Vi var maks uheldige i går med en dommer som aldri skulle dømt i PL. Alle som har spilt fotball vet hvor frustrerende det er å spille

med noe slikt mot deg.

5 spillere skadet er også litt pga at dommer tillot nedsparkinger bakfra omtrent hele kampen. Det kan du ikke dekke deg mot.

 

Når dette er sagt så er dette hvordan en snur og vender på det flaut for en klubb som Arsenal. Og ennå verre så starter dette omtrent

som det gjorde for 2 år siden som viser at Wenger har ikke lært en skitt.

Vi har rett og slett hverken en stall som er bred nok, eller god nok kvalitet utover første elleveren.

Nå må Wenger ut av dvalen og få inn Begovic,Rooney,en klasse DM,forsvarsspillere, så får han fylle på etter hvert..

Nå må det skje Wenger for skjer ikke noe blir dette en frustrerende sesong. Esset er allerede spilt ut...og det gikk til helv.....

Edited by mmaelan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...