Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Er det bare meg eller har denne journalisten fra Nettavisen regelrett noe i mot Arsenal?

Nettavisen er vel generelt ikke kjent for banebrytende og prisvinnende journalistikk. Men du har kanskje noe i det med anti-Arsenal stoff. Har vel knapt vært noen som har skrevet mer piss om Cesc saken enn dem. Når de bruker kilder som goal.com, Sun og News of the World blir det bare dumt. Det toppet seg når de brukte en Kenyansk avis som kilde for sin rykteflom. Da måtte jeg bare skrive en liten epost til journalisten.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller har denne journalisten fra Nettavisen regelrett noe i mot Arsenal?

Ikke bry deg om nettavisen. Det er en sørgelig smørje som har mindre objektiv journalistikk enn Pravda i sine glansdager. Som jeg har nevnt i andre tråder så lever nyhetsmedier på nett av "klikk" på diverse nyheter. Det er derfor viktig å komme med noe "nytt" hele tiden. Hvorvidt det er sant er det ingen i redaksjonen som bryr seg om da kvaliteten bedømmes ut ifra hvor mange som har lest artikkelen

Link to comment
Share on other sites

Red Bulls tar ledelsen over Tottene, AND GUESS WHO? :P Thierry Henry er målscoreren, sykt deilig!!

 

Lindpere med assisten. :D

 

Altså, ærlig talt Thierry!! Nå går det raskt nedover. Red Bulls tapte til slutt 2-1 for Spurs. Dette er første gang Thierry Henry har vært med å tape en fotballkamp mot Spurs. Da er vel sesongen allerede er reddet!! Ser for meg jubelscenene! B)

Link to comment
Share on other sites

Altså, ærlig talt Thierry!! Nå går det raskt nedover. Red Bulls tapte til slutt 2-1 for Spurs. Dette er første gang Thierry Henry har vært med å tape en fotballkamp mot Spurs. Da er vel sesongen allerede er reddet!! Ser for meg jubelscenene! :D

 

 

Syns du er urettferdig nå, han ble byttet ut til pause og så snudde spurvene kampen. Kan vel ikke laste TH14 for det ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden det er så lenge mellom hvert jubileum nå...: I dag er det 17 500 dager siden Spurs vant serien!!!

 

Til dere som har Vista, skaff dere UTA Spurs Clock til sidepanelet. Koster ingenting og varer evig! ;) ;)

5.........4.........3.........2.........1.........18 000 dager siden Spurs vant serien! :o

 

En liten forsmak på 50-årsjubileet dette! 61, never again.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...