Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Har Sp*rs spilt kamp i helga?

Regner med det, ja. Men jeg så at de ikke skulle spille kamp i midtuken. Noen som vet hvorfor? Trodde alle gode lag spilte da.(?) Eller er jeg helt på jordet... :)

 

 

 

En ting er sikkert og det er at Ronaldo er ei stor klyse og at Arsenal er det ekleste laget EVER!

 

Most premier league bookings for diving/'simulation' since 2006

 

D Bentley - 4

Tom Huddlestone - 3

Ronaldo - 3

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Regnet med at du var ironisk, men det passer dårlig å kobinere ironiske påstander med den sanne om at Ronaldo er stor klyse i samme setning ;)

Det var slik en 'yid 'ville sagt det. :D

 

Uansett hva vi måtte gjøre, er vi alltid MYE mer usportslig enn dem (ironi). Selvom jeg tidligere la ut at Arsenal var foran Spurs på FairPlay-tabellen osv. De regner vel fortsatt Henry for en Arsenalspiller og legger skylda på Wenger for det han gjorde.

 

Den nye DVD'en er forresten utsolgt.

Link to comment
Share on other sites

Michael Dawson knaller inn utligningen...

 

Hands! Han legger jo ballen til rette/demper den med overarmen. Kampen bør vel spilles om igjen, dersom man skal følge yidsens logikk vs Henry vel og merke...! ;) Men det er vel ingen som kan forvente at noen fra den leiren har såpass ryggrad? ;)

Link to comment
Share on other sites

Normal service resumes. Black November er over og et "toppet" Tottenham markerer dagen med å tape for United-reservene. Et definitivt vendepunkt!

Pest eller kolera! Kunne tenkt meg å sett begge lagene ryke ut. Men er kanskje godt det ble tottene, siden dem har ydmyket oss i denne cupe for ikke så alt for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

Kan være godt med litt humoristisk avkobling inne imellom, her er en diskusjon fra VGD:

 

http://vgd.no/sport/fotball-premier-league...v-topp-4/side/1

 

Etter to kamper er Spurs det beste laget i Nord-London igjen, nå skal de slå Arsenal eller Liverpool ut av topp 4. Til neste år skal de vel vinne serien også, i deres 50-års-jubileum........

 

FOYS :P

 

 

EDIT: Kom akkurat over dette på AWIMB...

 

This weeks hot topics are cutting edge political debate,

 

Firstly, Would Tottenham Hotspur Football Club be successful?, if they stopped worrying about what we do and what we have done, and rather that to try and out do us by taking that "4th place spot" and build a newer stadium than the Emirates, etc etc, and that every comment that they make is in somehow related to Arsenal even if its very sublte,

 

Discuss...

 

And that sums it all up!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...