Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Ja, dem sliter sikkelig nå.

Men nå ble Bassong båret av banen med nakkekrage! Den såg ikke bra ut. Får ikke håpe det er så alvorlig som vet virket som.

Om ikke det var nok, så måtte også Drogba på båra noen minutter senere. For engangsyld virktet deg faktisk som om han var skadet og ikke bare filmet. Men for meg kan godt denne skaden være alvorlig!

Slike kommentarer burde vi vel styre unna ja. Vi mobbet jo Tottenham-forumistene for slike kommentarer da Nasri ble skadet. Viktig å ikke synke til "totte" nivå :)

Link to comment
Share on other sites

Slike kommentarer burde vi vel styre unna ja. Vi mobbet jo Tottenham-forumistene for slike kommentarer da Nasri ble skadet. Viktig å ikke synke til "totte" nivå :)

Skrive jo at jeg IKKE håpet at det var så alvorlig som det virket når han ble båret av banen. Vil ikke se at noen blir kraftig skadet på en fotballbane, samme hvem dem er og hvilke lag dem spiller på.

Men at Drogba får seg en smell i ny og ne, synest jeg ikke er så farlig. Han ligger nede 10 ganger per kamp. Så viss han faktisk skulle ha skikkelig vondt engang så er det ikke den verste det skjer med. Men håper såklart ikke på noe langvarig skade på han heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror Defoe fikk direkte rødt i går, og det betyr vel at han er ute mot oss? Hvis det ikke blir endret får han automatisk 3 kamper og så vidt jeg vet er det kun en ligarunde og en CC-kamp før vi møter dem. Noen som vet noe sikkert?

Link to comment
Share on other sites

STOKE!!! Ting begynner å falle på plass nå! :D

 

Modric er ute mot Arsenal. Defoe er suspendert. To nye skader idag på Woodgate (surprise!) og Lennon, spørs hvor lenge de er ute. Uansett ser det ut som Spurs er på vei mot mørkere tider, og de skal få det tøft neste lørdag! :)

Link to comment
Share on other sites

STOKE!!! Ting begynner å falle på plass nå! :D

 

Modric er ute mot Arsenal. Defoe er suspendert. To nye skader idag på Woodgate (surprise!) og Lennon, spørs hvor lenge de er ute. Uansett ser det ut som Spurs er på vei mot mørkere tider, og de skal få det tøft neste lørdag! :)

Og da sitter jeg og fattern ringside på Emirates! :D

Link to comment
Share on other sites

STOKE!!! Ting begynner å falle på plass nå! :D

 

Modric er ute mot Arsenal. Defoe er suspendert. To nye skader idag på Woodgate (surprise!) og Lennon, spørs hvor lenge de er ute. Uansett ser det ut som Spurs er på vei mot mørkere tider, og de skal få det tøft neste lørdag! :)

Ja nå snur vendepunktet igjen :D

Link to comment
Share on other sites

Vendepunkt!!

 

Brikkene begynner omsider å falle på plass. Ingen tvil om at ting og tang har gått over all forventning hos naboen. Tipper at Harry allerede sitter klar med sjekkheftet. Teddy hadde muligens vært mannen for Spudz... :D

 

Ser ellers at King ikke var med i dag. Ny skade? Sjokk!

Link to comment
Share on other sites

Keane ut med påstanden om at de har bedre stall enn oss:

http://timesonline.typepad.com/thegame/200...n-arsenals.html

 

Modric, Lennon, Kng og Woodgate ser ut til å være ute mot oss. Defoe er garantert ute. Det blir en god test på dybden dems. Palacios blir nok nøkkelen til resultatet i denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...