Jump to content

Jeremie Aliadiere


Rocky

Recommended Posts

Ja....vil si det på denne måten.. enkelt og greit:

 

Får han ikke sjansen i kveld, eller de nærmeste kampene, så er det nok ut med ham ja. Ser ikke vitsen med å beholde ham, og ødelegge karrieren til en relativt ung spiller.

 

[Forøvrig så kan jeg ikke forstå at Ali skal være eldre enn Adè og RvP.. de ser jo mye eldre ut enn ham..]

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Ja....vil si det på denne måten.. enkelt og greit:

 

Får han ikke sjansen i kveld, eller de nærmeste kampene, så er det nok ut med ham ja. Ser ikke vitsen med å beholde ham, og ødelegge karrieren til en relativt ung spiller.

 

[Forøvrig så kan jeg ikke forstå at Ali skal være eldre enn Adè og RvP.. de ser jo mye eldre ut enn ham..]

 

Ødelegge karrieren?? Han har jo fått mer tillitt hos Wenger enn han hadde fått noe annet sted i hele verden. Han skal takke Wenger for at han ikke spiller i lavere divisjoner i dag. Slik som mange andre som en gang var talentfulle i arsenal nå gjør.. Er ikke mange av de "talentene" som var i klubben da Aliadiere kom som fortsatt er i stallen til verdens beste lag..Han trener med noen av de beste spillerne som verden noen gang har sett hver dag ( henry)..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det ser ut som at Ali blir lånt ut til West Ham for resten av sesongen:

http://www.whufc.com/news/?page_id=4846

 

eeh, dette er fra ifjor? 25/08/2005 står det på artikkelen.

Sier seg selv og i med at han var der i fjor.

Hehe, så det ikke før nå. Stod under ny på newnow.co.uk så jeg får skylde på dem :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aliadiere er tydelig lei av lite spilletid, helt forståelig! Jeg mener han bør få slippe til litt oftere. Evt. få den siste halvtimen av noen kamper i starten, for å se om han duger. Synes han er en veldig spennende og ikke minst lovenede spiller...

 

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=4...me&f=rss&clid=3

 

Sier meg enig der. Syns Aliadiere har et stort potensiale, dessuten syns jeg han i det siste han har vist at han er god nok for Arsenal og nivået han kommer til å møte.

Link to comment
Share on other sites

Personleg tykkjer eg nesten Aliadiere har spelt for mykje i det siste, i forhold til kva han har vist når han har fått sjanen. Han var god mot Liverpool, men mot Pompey og diverse har han vore utruleg svak. Er i augneblinken nummer 5 i picking-orderen, og det reflekterast sjølvsagt i sjansar han får på topp. Rettmessig.

 

Husk: dersom ein skal spele, må ein anna benkast.

Link to comment
Share on other sites

Aliadiere var utrolig god mot Liverpool, men jeg vet ikke om denne suksessen medvarer. Jeg tror Van persie og Adebayor er fortsatt er foran han på lista til Arsene!. tror heller ikke et han blir her neste år.. Jeg synes derimot det er litt synd for han har et godt kaliber og er enda ung..

Link to comment
Share on other sites

Syns Ali fortjener en skikkelig sjanse etter kampen mot Pool. Selvtillit og tillit generelt betyr mye for spisser. Siden vi har så mange spisser vil jeg se Baptista på midten i en fri kantrolle eller foran Gilberto når ikke Cesc er med. Mener han kan tilføre mye trykk på midten.

 

Men Aliadiere må vise seg frem denne sesongen! Sanden begynner å renne ut...

Link to comment
Share on other sites

Personleg tykkjer eg nesten Aliadiere har spelt for mykje i det siste, i forhold til kva han har vist når han har fått sjanen. Han var god mot Liverpool, men mot Pompey og diverse har han vore utruleg svak. Er i augneblinken nummer 5 i picking-orderen, og det reflekterast sjølvsagt i sjansar han får på topp. Rettmessig.

 

Husk: dersom ein skal spele, må ein anna benkast.

 

Jada, du har et poeng! Men han må jo få venne seg til tempoet og nivået. Er jo ikke bare å komme inn og storspille.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet då er jo kven han skal komme inn for. Kvifor skal han få sjansen når Adebayor, Robin eller til og med Baptista openbart kan gjere jobben betre i den kommande kampen? Fortjener ikkje dei å spele seg i form?

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen mot Pool så jeg at Ali har farten, talentet , og teknikken som skal til for å spille ving! han var utmerket da han skar inn fra vingen, og la inn til Baptista!

 

Støttes

 

Dette er høyest unødvendig. Mod

Link to comment
Share on other sites

Beast er vell strengt tatt ikke ving!

 

Baptista er nok egentlig en spiss ja, men tror han hadde vært genial som en Offensiv midtbane bak Henry, men da må man jo spille 4-5-1.. Litt vell ofensivt å spille med 2 spisser og en offensiv midtbane spiller.

Han kan jo være et alternativ til en sentral midtbane og..

Link to comment
Share on other sites

Det gjenstår ennå å se.Han har ennå tilgode å slå til i noen klubber han har vært på lån på.

Tross en forrykende kamp mot Pool er jeg ennå skeptisk.

Grunnen til at han ikke har fått slått til i noen av klubbene han har vært på utlån i, er fordi han ikke har fått nok tillit og spilletid. Tror bare gutten får nok spilletid, så blir han en klassespiller. Men det er ikke så enkelt i Arsenal, når vi ser på stallen vår for øyeblikket, med Robin, Henry, Baptista og Ade. Likevel håper jeg at Ali blir rangert foran Baptista på spissplass, og at Julio istedet blir prioritert som sentral midtbanespiller. Tror han kan utvikle seg til å bli en defensiv midtbanespiller i verdensklasse og ta over etter Gilberto etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Det gjenstår ennå å se.Han har ennå tilgode å slå til i noen klubber han har vært på lån på.

Tross en forrykende kamp mot Pool er jeg ennå skeptisk.

Grunnen til at han ikke har fått slått til i noen av klubbene han har vært på utlån i, er fordi han ikke har fått nok tillit og spilletid. Tror bare gutten får nok spilletid, så blir han en klassespiller. Men det er ikke så enkelt i Arsenal, når vi ser på stallen vår for øyeblikket, med Robin, Henry, Baptista og Ade. Likevel håper jeg at Ali blir rangert foran Baptista på spissplass, og at Julio istedet blir prioritert som sentral midtbanespiller. Tror han kan utvikle seg til å bli en defensiv midtbanespiller i verdensklasse og ta over etter Gilberto etterhvert.

 

Helt enig! Han har alt for å bli en god deffensiv midtbane!. Trenger bare litt trening som det og noen kamper på den plassen, så har han det!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig at Ali får prøve seg mer på førstelaget. Det se litt mørkt i og med at Wenger har utalt at han ikke tror han kan tilfredstille Ali med nok førstelags spill. Men han har jo egentlig alt Wenger ser etter, han viste det mor liverpool. Han har farten, god teknikk og avslutter/killer instingt. Vi får håpe han får nok muligheter på førstelaget til å vise hva han står for også i PL. Og om han kommer til å gå så må vi sikre oss at han går utenlands, for kommer han til en klubb i england som er villige til å satse på han så blir han god. Det er jeg ganske så sikker på.

 

Men lykke til Ali.

Link to comment
Share on other sites

Det gjenstår ennå å se.Han har ennå tilgode å slå til i noen klubber han har vært på lån på.

Tross en forrykende kamp mot Pool er jeg ennå skeptisk.

Grunnen til at han ikke har fått slått til i noen av klubbene han har vært på utlån i, er fordi han ikke har fått nok tillit og spilletid. Tror bare gutten får nok spilletid, så blir han en klassespiller. Men det er ikke så enkelt i Arsenal, når vi ser på stallen vår for øyeblikket, med Robin, Henry, Baptista og Ade. Likevel håper jeg at Ali blir rangert foran Baptista på spissplass, og at Julio istedet blir prioritert som sentral midtbanespiller. Tror han kan utvikle seg til å bli en defensiv midtbanespiller i verdensklasse og ta over etter Gilberto etterhvert.

 

Helt enig! Han har alt for å bli en god deffensiv midtbane!. Trenger bare litt trening som det og noen kamper på den plassen, så har han det!

 

Til nå har jeg ikke sett noe som tilsier Baptista som noen defensiv midtbanespiller.

Han er en spiss og det er i den rollen han har overbevist og.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...