Jump to content

Jeremie Aliadiere


Rocky

Recommended Posts

Aliadiere in deal talks

 

French striker Jeremie Aliadiere is reportedly in talks over a new contract at Arsenal.

 

Dette må jeg ærlig talt si er overraskende. Jeg hadde ikke trodd han ville signere noen ny avtale med Arsenal slik situasjonen er nå. Kanskje har Wenger kommet med løfter om flere sjanser neste sesong? Jeg håper Aliadiere får det, for slik han fremsto i korte glimt etter å ha kommet tilbake etter skaden, tror jeg han kanskje har en mulighet likevel. Han har fått mer muskler på kroppen, og det som nå mangler er å få en fair sjanse til å spille på seg selvtillit.

 

Dersom Aliadiere er lojal nok og villig til å signere en ny kontrakt til tross for begrensede muligheter, unner jeg ham virkelig en sjanse.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Det eneste som står mellom Aliadiere og en stor fotballkarrierre tror jeg er hans egen helse. La oss håpe han får gå noen sesonger uten alvorlige skader, så skal du se at den gutten kan bli en stjerne i Arsenal-drakta :D

Link to comment
Share on other sites

New deal for Aliadiere

 

Jeremie Aliadiere has revealed he has signed a three-year contract extension at Arsenal.

 

The French striker had 12 months remaining on his deal at Highbury but is now tied to The Gunners until 2009.

 

Det viser, som nevnt at Wenger har troen på Aliadiere, når han velger å signere ham for ytterligere tre år til tross for alle skadeproblemene. Med van Persie ute i begynnelsen av sesongen (Wenger har sagt han vil gi van Persie ekstra sommerferie), så håper jeg derfor Aliadiere skal få sine sjanser til å vise hva han er god for.

 

Dersom Wenger ikke har tenkt å gi ham det, skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor han valgte å forlenge med Aliadiere. Jeg tror vel heller ikke Aliadiere hadde signert en forlengelse dersom han ikke ble forespeilet førstelagsfotball. Han ville neppe vært fornøyd med reservelagsfotball til han er 26.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Dette er gode nyheter. Viser bare at Wenger har stor tro på Aliadiere. Det var en Ali i "ny drakt" vi så i våres. Han må ha trent vanvittig mye styrke.

 

Håper og tror Aliadiere får sjansen neste sesong. :)

Link to comment
Share on other sites

Bra for Ali, men han bør slå til på A-laget denne sesongen.

Dette er now or never for han. Kjekt hvis han slår til. Han

har virkelig hatt sine doser av skader.

Med tanke på VP sin situasjon var det vel også greit å

gi Ali ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Celtic ser ut til å bli Jeremie Aliadiere sin nye klubb for det kommende året. Arsene Wenger og Gordon Strachan har vistnok allerede hatt samtaler og kommet til enighet. Ellers nevnes det i artikkelen at klubber som Blackburn, Manchester City, West Ham, Lyon (som nå iflg ryktene har kjøpt John Carew) og Lille alle har vært interessert i å få underskriften til Aliadiere.

 

Wenger skal ha gitt følgende uttalelse til Daily Record:

 

"It is a possibility," Wenger told the Daily Record. "There are other clubs interested in him but it's fair to say Celtic are the favourites.

 

"I would be happy for him to go to Celtic. He would have the chance of getting experience in Europe.

 

"I have spoken with Gordon Strachan but it's now up to the player so I can't say much more.

 

"We should expect his answer in the next week."

 

Kilde : Aliadiere set for Celtic [sky Sports]

Link to comment
Share on other sites

Dette må jeg si høres ut som en kanon avtale for både Arsenal og Aliadiere.

 

Aliadiere trenger helt klart så mye matching som mulig på topp nivå. At Celtic kan ta denne jobben for oss er jo veldig bra. Han kommer til en topp klubb, en bra manager såvidt jeg har forstått, mulighet for CL fotball og han kan spille på seg selvtilitt mot mindre bra motstandere i den skotske ligaen.

 

Iløpet av det kommende året vil vi da få svar på om han er en kommende Arsenal stjerne eller vi skal la han gå videre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vondt for å se "kjeksen" klare et Old Firm asså. Tenk deg skottene i Rangers (uten fortenner) som setter livet til innsats for å drepe stakkars Aliadiere. Jeg tror han blir skada. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Ali har fått på seg noen muskler nå, virka iallefall sånn sist jeg så ham. Tror han kan gjøre det bra i Celtic.

Lykke til Ali! Så venter vi at du kommer tilbake og blir vår nye Henry :lol:

Link to comment
Share on other sites

Loan Gunner chooses Celtic

 

"The Champions League was a big factor in choosing Celtic.

 

"Everybody knows the Champions League is the competition everybody wants to play in and it would be good if I could help Celtic make an impact in the competition.

 

"It would also be great if we ended up playing Arsenal. That would be something special.

 

"If that was the case, then I'm hoping Arsene Wenger would let me play for Celtic. But I'm sure he would."

 

Det hadde vært moro å fått sett Aliadiere spille Champions League-fotball med Celtic. Tanken er vel at han skal erstatte innlånte Craig Bellamy. Nå har jeg riktignok ikke veldig god oversikt over spissituasjonen i Celtic om dagen, men det er vel sannsynlig at det er en ledig plass til Aliadiere i angrepet der? De leide jo tross alt inn Bellamy i fjor og har vel heller ikke kjøpt noen nye spiss i sommer så langt?

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

synes dette er veldig positivt. aliadiere vil få spille mot variert motstand; fra topplag i europa til bunnlag i skottland. satser på at han holder seg skadefri og får tillit på topp; da får vi kanskje endelig se hva som bor i unggutten...

Link to comment
Share on other sites

Ja, og har han ikke suksess i Celtic tror jeg han er ferdig i Arsenal.

Neste sesong der vil gi en god indignasjon hva som bor i han, og

ikke minst at han holder seg skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Nå har tydeligvis flere klubber meldt seg på i kampen om å få Jeremie Aliadiere på lån, siste klubb er vistnok Bolton Wanderes

 

Kilde : Trotters Make Aliadiere Enquiry [bolton Wanderes Mad]

12907[/snapback]

 

Jeg ser heller Aliadiere i Bolton enn i Celtic. Greit, han går glipp av CL-erfaring, men jeg tror ikke Aliadiere har godt av å bli satset på som et førstevalg på topp i skotsk Premier League. De spiller 44(?) seriekamper i året, i tillegg til nasjonal cup og CL. Det tåler ikke Aliadiere, som aldri har gått en sesong uten langvarige skader på seniornivå før.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...