Jump to content

Jeremie Aliadiere


Rocky

Recommended Posts

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg trodde på jeremie jeg og, men må nok innse at det blir vanskelig for han å komme tilbake. Tror han dessuten fanger opp en ny skade snart. Lykke til Marie Kjeksen

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Kjeksen er tilbake på fotballbanen. Håper at han endelig kan holde seg skade fri noen uker slik at han kan få utviklet seg. Hadde lenge troen på denne gutten med det fine rykket og touchen.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...+-+tonight,+7pm

1229[/snapback]

 

Aliadiere's siste sjanse for å slå gjennom i Arsenal! Dersom han holder seg skadefri og ikke har blitt satt for mye tilbake av skadeoppholdene, er det ingen tvil om at han har potensiale for å lykkes.

Link to comment
Share on other sites

Spiss-situuasjonen vår er ikke så bra om dagen, med Dennis ute i 3 kamper, Jose blir kanskje ute 3 kamper (bestemt idag), da sitter vi Med Henry og Van Persie. Jeg sier ikke at Aliadiere skal inn på laget nå, men bare at det hadde vært bra å få han i god form og skadefri igjen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Spiss-situuasjonen vår er ikke så bra om dagen, med Dennis ute i 3 kamper, Jose blir kanskje ute 3 kamper (bestemt idag), da sitter vi Med Henry og Van Persie. Jeg sier ikke at Aliadiere skal inn på laget nå, men bare at det hadde vært bra å få han i god form og skadefri igjen.

1383[/snapback]

 

 

Ja, ser ikke bra ut. Må gjøre det beste ut av den situasjonen. Vi har ikke så mange reine spisser.Henry er den eneste. Kjeksen kommer vel etterhvert og lupoteli er ung ennå. Vi har få alternative oppe, og en ny spiss er på vei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeremie Maryland Aliadiere, som hans fulle navn forøvrig er, fyller 22 den 30 mars i år.

 

Jeg synes vi skal forsøke han på topp fra start lørdag formiddag sammen med Dennis og gjerne Reyes og Ljungberg på kantene. I hvertfall gi han en real fair sjanse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Har også sett at Aladiere ønsker seg til PSG.

4303[/snapback]

 

Hvis Arsenal kan få penger for han, er det bare å selge. Så kan jo legene og fysioterapeutene i PSG få litt å henge fingrene i :huh:

4319[/snapback]

 

enig med deg der visst vi kan få penger for han er det bare og selge han, for han kommer til å ødelegge karrieren sin ved å sitte på benken i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt er at Aladiere har kommet med et ultimatum til Wenger:

spill meg eller selg meg. Har han ikke fått spille før årets sesong er ferdig vil han gå.

Det er gjerne like så greit med den skadestatistikken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Magnus

Aliadiere

- Har han ei framtid på Highbury?

 

Jeremie Aliadiere har eit vanvittig stort talent, men har til gode å slå skikkelig igjennom. Har hinta til at han forlater klubben visst han ikkje for ein skikkelig sjanse snart. Kva trur dykk andre? Er han noko å satse på, eller har tida løpt frå han? Personleg trur eg Ali kan bli stor dersom vi gjer han sjansen.

 

 

 

Innlegg limt inn i eksisterende Aliadiere-tråd.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...