Jump to content

Jeremie Aliadiere


Rocky

Recommended Posts

Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden!

 

Skal vel sies at få, om noen har vært mer skada enn Ali de siste årene. Han fortjener muligheten. Han er dessuten født i 1983, samme år som Robin og Jose.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden!

 

 

Ikke lett å imponere i de 45 minuttene Ali fikk. Det er helt riktig at han ikke lykkes i dag men det skal også sies at spillere som Lupoli og Bendtner, til tross for målet, heller ikke har hatt noen store kamper i Østerrike.

 

Bendter hadde også en assist til Hleb da. Men forskjellen er at Bendter og Lupoli har vist hva de kan i reserveligaen. Jeg synes virkelig synd på aliadiere, men det er jo slik at noen aldri klarer å få utnyttet potensialet sitt......

 

Aliadiere har da scoret på bestilling for reservelaget når han ikke har vært skadet han også..

Link to comment
Share on other sites

Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden!

 

 

Ikke lett å imponere i de 45 minuttene Ali fikk. Det er helt riktig at han ikke lykkes i dag men det skal også sies at spillere som Lupoli og Bendtner, til tross for målet, heller ikke har hatt noen store kamper i Østerrike.

 

Bendter hadde også en assist til Hleb da. Men forskjellen er at Bendter og Lupoli har vist hva de kan i reserveligaen. Jeg synes virkelig synd på aliadiere, men det er jo slik at noen aldri klarer å få utnyttet potensialet sitt......

 

Aliadiere har da scoret på bestilling for reservelaget når han ikke har vært skadet han også..

 

Har du noen statistikker å vise til da? (ikke sarkastisk ment :P)

Link to comment
Share on other sites

''A natural finisher, the French striker showed flashes of his undoubted ability during the 2003/04 season, scoring four times in three Carling Cup games. Last season he maintained an impressive strike rate in reserve team football — scoring eight in five games at that level.

 

His list of honours includes the FA Youth Cup in 2001, when he equalled Michael Owen’s record for the most goals (nine) in a campaign. He also won the Toulon Tournament with France in 2004, to add to the Premiership and two Community Shield medals he possesses. ''

 

Finner ikke statistikken hans for reservelaget, men mener å huske at han scoret bra med mål på det nivået.

Link to comment
Share on other sites

''A natural finisher, the French striker showed flashes of his undoubted ability during the 2003/04 season, scoring four times in three Carling Cup games. Last season he maintained an impressive strike rate in reserve team football — scoring eight in five games at that level.

 

His list of honours includes the FA Youth Cup in 2001, when he equalled Michael Owen’s record for the most goals (nine) in a campaign. He also won the Toulon Tournament with France in 2004, to add to the Premiership and two Community Shield medals he possesses. ''

 

Finner ikke statistikken hans for reservelaget, men mener å huske at han scoret bra med mål på det nivået.

 

Jeg må si at 8 mål på 5 kamper i resverveligaen er skikkelig bra. Men det er likevel vanskelig å trekke noen konklusjon ut av 5 kamper. FA Youth Cup bragden er lenge siden og viser hvor fantastisk talent han var. Noen som har statistikker fra i fjor for det er mer relevant - selv om han var en del skada?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Ali skal ha noe Arsenal framtid så er det i år han må vise seg fram

Må si at han kan få det veldig vanskelig... men på en eller annen måte tror jeg Ali kommer til å vise seg fram i år.

Tenker han viser seg fra i Carling cupen, og i noen FA cup kamper.

Og hvis noen av de sentrale angrepspillerene blir skadet får han nok sjanser, og det er der han må vise seg fram.

 

Vill bare sei at jeg vil heller satse på Ali en Lupoli.. Lupoli har ingen sjans i PL, enda..

Og tror nok Ali er en bedre spiss en Bendtner akkurat nå... men Bendtner er et strålende talent.

 

 

Jeg var borte å så Bergkamp's testimonial... og jeg må baer si at Ali har blitt jævelig kraftig, salte for noen muskler han har fått.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært moro om Ali hadde fått ut potensialet. Noe må det være ved ham siden AW ikke lar ham gå. Kan ikke være lett å være Ali, å jobbe seg tilbake fra skade gang etter gang, for så å skulle vise verden at han er en toppspiss. Normalt har en 23-åring masse kamperfaring, ikke nødvendigvis fra førstelaget, og har fått spilt mange kamper på rad. Ali har jo hatt en stopp-start-stop-start-karriere.

 

Godt å høre at han har brukt tida godt i styrkerommet, han har tidligere sett litt lett ut...kanskje en sterk musklatur kan hjelpe ham å unngå skader fremover.

 

Men tror ikke han får mange kamper fra start. Jeg tror spissparet vårt i år primært blir TH14 og RvP11. Hvis Reyes går er nok Ali 4/5-valg alt etter hvor Walcott havner i rekka.

 

Har sett gjennom noen av videosnuttene jeg har av Ali...det han viser i dem er herlig å se på.

Vi får bare håpe han kan overraske oss alle i svært positiv retning!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vi får fortsette å bruke han i cup kamper slik at andre klubber får øynene opp for han og vi kan få en liten slant penger for han.

Aliadiere er ingen dårlig spiller men ikke god nok for Arsenal. Arsenal er blitt en toppklubb i europa og der kreves det klassespisser.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Ali kommer til å sitte på benken mot Everton i helga siden Ade ble skadet i tre uker nå.

Det er nå Ali har sjanse til å hvise seg fram, med både Julio og Ade skadet.

 

Jeg har alltid hatt sansen for Ali, og har stor tro på at hvis han bare får spilletid så vill han bli en av de bedre spissene i europa... vi så alle i går at han har rykk og meget gode avslutningskvaliteter.

 

Lykke til Ali... det er nå du må hvise deg fram!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært vannvittig moro om han kunne få gå en periode skadefri nå, og kanske utløse det enorme potensialet som alltid har ligget der. Hadde mer eller mindre gitt opp gutten, så den "gjenoppstanden" vi så i går var både gledelig og overraskende!

Link to comment
Share on other sites

Eg ser på det som svært sannsynleg at Ali får sjangsen mot Everton, og viss han putter eit mål eller to. Kven veit, kanskje han kan oppta plassen ved sida av Henry. Van Persie har ikkje overbevist sålangt i år og med Adebayor og Beistet ute dei neste vekene kan dette bli Ali store sjangse denne sesongen. La oss, i såfall, håpe han tar sjangsen sin!

Link to comment
Share on other sites

Vel,når har Ali overbevist?

Rangerer både VP,Baptista og Ade foran kjeksen.

Ennå har Ali tilgode å overbevise og han var ingen suksess i noen av klubbene han var på utlån til.

Dette blir vel en sånn en...tror det ikke før du ser det...med Ali.

Og er nokså sikker på at han ikke starter mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel nå som Adebayor er ute med skade at Aliadiere muligens for en mulighet til å overbevise. Wenger har tydeligvis tro på gutten, som nå faktisk har vært i Arsenal i 8 år!! Lite hadde gledet meg mer enn at han hadde slått gjennom, og jeg tror fortsatt han har muligheten dersom han kan holde seg skadefri. Han viser et tydelig blikk for mål for reserverlaget, og scoringene hans mot West Brom var imponerende. Håper han kan få noen innhopp i Premier League og forhåpentligvis klarer han å gjøre det beste ut av det. Vil minne om en viss herremann ved navn Ian Wright. Han spilte ikke profesjonell fotball før han var 22 år. Så selv om Aliadiere nå har blitt 23, har han vist så mye fotballferdigheter at han ikke bør avskrives enda.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel nå som Adebayor er ute med skade at Aliadiere muligens for en mulighet til å overbevise. Wenger har tydeligvis tro på gutten, som nå faktisk har vært i Arsenal i 8 år!! Lite hadde gledet meg mer enn at han hadde slått gjennom, og jeg tror fortsatt han har muligheten dersom han kan holde seg skadefri. Han viser et tydelig blikk for mål for reserverlaget, og scoringene hans mot West Brom var imponerende. Håper han kan få noen innhopp i Premier League og forhåpentligvis klarer han å gjøre det beste ut av det. Vil minne om en viss herremann ved navn Ian Wright. Han spilte ikke profesjonell fotball før han var 22 år. Så selv om Aliadiere nå har blitt 23, har han vist så mye fotballferdigheter at han ikke bør avskrives enda.

 

 

Veldig artig at du skulle nevne det med Ian Wright.. Tenkte faktisk det samme som du nevnte. Jeremie har jo i tillegg vært i klubben i 8 år alt. Ganske utrolig for en som er 23 år og fra frankrike. Er nok ikke alle som faktisk er klar over at han med et par år til i Arsenal faktisk kunne fått testemonial. Er ikke mye annet som hadde gledet meg mer enn om Aliadiere hadde slått igjennom denne sesongen. Så jeg har troa på han hvis skadene holder seg unna!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge nederlanske www.vi.nl har Aliadiere uttalt dette:

"Ik had echter gehoopt meer aan spelen toe te komen en ik ben teleurgesteld dat dat niet het geval is.'

 

'Ik blijf m'n best doen tot januari en dan zullen we wel zien. Ik ben er klaar voor om te spelen, maar de manager geeft me geen kans. Ik ben nog jong en wil iedere week spelen. Ik wil Arsenal eigenlijk niet verlaten, maar mijn carrière is belangrijker dan mijn liefde voor de club"

 

Oversettelse:

 

"jeg hadde håpet på mer spilletid etter at jeg kom tilbake til Arsenal, jeg er skuffet over at dette ikke er tilfelle"

 

"Jeg kommer til å gjøre mitt beste fram til januar, og da får vi se hva som skjer. Jeg er klar for å spille, men treneren gir meg ingen sjanse. Jeg er fortsatt ung, og vil spille hver uke. Jeg vil egentlig ikke forlate Arsenal, men karrieren min er viktigere enn kjærlighetet min ovenfor klubben"

 

Aliadiere viser her hvor glad han er i Arsenal, men er redd vi må si farvel til han i januar..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...