Jump to content

Jeremie Aliadiere


Rocky

Recommended Posts

Vanskelig å si om si om Ali noen gang ville bli god nok for arsenal. For meg virket han som en go å lovende spiller med et stort potensiale, som ble skadet hver gang han fikk sjansen. Får bare ønske han lykke til i boro, eller hvor han ender opp. Tviler på han blir i Arsenal en sesong til....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Solg til Boro

 

Hadde alltid troa på den gutten, men hver gang han begynte å komme på offensiven ble han satt tilbake av en skade. Talentet var enormt, hadde han sluppet unna skadene hadde han vært et soleklart førstevalg (ved siden av Henry) i Arsenal i dag tror jeg. Lykke til videre Jeremie, håper du senker noen av våre konkurrenter ;)

Link to comment
Share on other sites

Middlesborugh farmerklubb for Arsenal?

Hadde kanskje vært noe iom at de foreløpig vel ikke sikter seg inn i teten. Jeg snakker ikke om noe formelt samarbeid men at de får låne utvikle spillere for oss, noe som og er positivt for de, de har sikkert ikke noe mot å låne Fabianski litt f eks. Det blir jo enklere for Arsenal med færre klubber å forholde seg til når deg gjelder spiller som trenger tdi til å etablere seg på høyeste nivå og spesielt PL. om vi har fire spisser der en av de stikker etter esongen vil jeg ikke være fremmed for å kjøpe en ung spiller, gi han noen år i Boro før han er klar og god nok til å bidra for oss. For enkelte spillere blir det en voldsom overgang fra en bitteliten klubb rett inn i en knalltøff fotbalkultur i et lag der alle kamper MÅ vinnes for at det skal være bra nok.

 

Aliadiere har et stort potensiale, men i år har han gjort så mye rart i avslutningene at jeg heller nesten ser på han som er direkte spillende alternativ på høyre. Men det er vel ikke særlig mye å si på at vi nå kanskje lar han gå. Jeg ser på dette som et godt rykte inntil det står på Arsenal.com. Sån må man tenke ellers går Silly Season til hodet på en.

Link to comment
Share on other sites

;) Websiden til Middlesbrough melder at klubbene i prinsippet er enige om en overgang for franskmannen, og at avtalen vil være klar når Aliadiere kommer hjem fra ferie i løpet av noen uker.

 

Boro har lenge vært interessert i spissen, og prøvde å hente ham i overgangsvinduet i januar i år, men avtalen ble den gang spolert av skadesitusjonen til Arsenal.

 

Men til tross for mangelen på spisser i vinter har Aliadiere fått lite spilletid, og det er ingen overraskelse dersom denne avtalen går i havn. Aliadiere er 24 år og har vært hos Arsenal siden han var 16, og er således en av de som har vært i klubben lengst. Her skal det også legges til at han har vært utlånt til andre klubber flere ganger i løpet av denne tiden.

 

Det er foreløpig ikke meldt noe fra Arsenals side.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg ser på dette som et godt rykte inntil det står på Arsenal.com. Sån må man tenke ellers går Silly Season til hodet på en.

I og med at dette står på Middlesborough sine offisielle sider trur eg vi trygt kan kalle dette for eit rimelig sikkert rykte. I alle fall samanlikna med Henry, Fabregas, Wenger-sagaane osv.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg ser på dette som et godt rykte inntil det står på Arsenal.com. Sån må man tenke ellers går Silly Season til hodet på en.

I og med at dette står på Middlesborough sine offisielle sider trur eg vi trygt kan kalle dette for eit rimelig sikkert rykte. I alle fall samanlikna med Henry, Fabregas, Wenger-sagaane osv.

 

Ja det er sant Paddy. Var jo en del snakk om dette i vinter og. Når det gjelder andre rykter og utsagn så har jeg mistet den troverdigheten jeg før hadde til direkte tale i en artikkel. Utrolig at journalister lager " tegn når de ikke siterer nøyaktig det de sier. De noterer fritt fra det de hører for så i neste omgang finne ut hva personen kunne ha sagt som var oppsiktsvekkende men samtidig ikke helt fjernt fra andre rykter. Har vi en tråd med 100% bekreftede overganger? Den skal jeg iaf se mer på, deilig å se at rykter som Fab til Barca, Henry til Lpool og Torres til ManU foreløpig ikke er gjennomført.

Link to comment
Share on other sites

Synd å se han gå..

Et skikkelig stort talent som kunne ha blitt i klassen som henry osv..

Men ingenting stemte for Ali og jeg synes meget synd på han.

Fikk aldri en skikkelig sjanse, og når han fikk et par kamper så gikk det ikkje som han hadde håpet på. Selv om jeg synes han var arsenal beste de fleste kampene han spillte i vinter.

 

Ønsker han lykke til i Middelsbrough og takker for lojaliteten..

Link to comment
Share on other sites

Skikkelig stort talent? er vell rundt 24 år nå?

syns aldri han fikk det til..men er vell ikke lett med så mange skader som han har hatt!

forståelig at han drar, er jo 4. eller 5. valg..

 

lykke til videre :) (hvis han drar da)

Link to comment
Share on other sites

Skikkelig stort talent? er vell rundt 24 år nå?

syns aldri han fikk det til..men er vell ikke lett med så mange skader som han har hatt!

forståelig at han drar, er jo 4. eller 5. valg..

 

lykke til videre :P (hvis han drar da)

 

 

Jeg mente jo selvfølgelig at han har alltid vært et skikkelig stort talent.

Når han var 17 år eller noe sånnt, så scora han jo for gøy for reservelaget..

 

men samme det, middelsbrough får en god spiller...

lykke til..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Aliadiere elsker jeg fortsatt på grunn av bortekampen mot Pool, hvor han og Baptista herjet noe så grenseløst i en 6-3 seier. Julio scoret vel 4 om jeg ikke husker feil, og Aliadiere hadde sikkert 5 assists den kampen!!!

Link to comment
Share on other sites

det har vært rimelig mange oppgjennom som skulle være den neste Wright, Bergkamp og Henry. Alidiere gikk vel på dette Clarefontaine akademiet og var sett på som det største talentet siden en eller annen, gikk ikke helt som forventet videre. Han var jo like holdbar som porselen i orkan styrke...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...