Imerslundinho Posted October 5, 2005 Report Share Posted October 5, 2005 Har tro på denne gutten, dersom han slipper unna skader. 22240[/snapback] Det samme har jeg, og det har jeg hatt helt siden jeg hørte om han og så han spille første gang! Jeg håper han gjør det bra i West Ham de gangene han får spille og at han imponerer Wenger slik at han får spilletid i Arsenal da han kommer tilbake fra utlånet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted October 30, 2005 Report Share Posted October 30, 2005 Kjeksen fikk en halvtime mot Liverpool på Anfield i går. Kravstore Nettavisen gav ham 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 ...og han ble bønnhørt i helga. Aliadiere fikk spille fra start og ble byttet ut etter 74 minutter i West Hams 0-2 nederlag mot Charlton. Han fikk vel ikke til noe særlig . Håper Wenger henter ham tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Og da var Ali tilbake på benken mot Chelsea. Ikke noe hadde vært bedre om Ali kunne ha fått russerne litt ned på jorden igjen. Satser på at super sub ali gjør som han gjorde nede i Milano for 2 år siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Hent ham hjem sier nå jeg.. Han får jo ikke spilletid, så da kan han like gjerne være hos oss og bli veiledet av Wenger og trene med oss. Mer spilletid hadde han sikkert også fått.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 .. vel, her skjer det ting! http://www.whufc.com/article.asp?article=3...id=&navlid=news Ok for meg om gutten går til Wolves! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 Inklusive blir Wolves den fjerde klubben til Aliadiere inneværende sesong. Først Celtic. Så West Ham. Så Wolverhampton. Det går ikke den rette veien. I tillegg har han vel skyldt på alle andre enn seg selv for fiaskoene i Celtic og West Ham. Let's face it, Aliadiere er kanskje ikke bedre. Skadene opp gjennom har kanskje rett og slett stagnert ham så mye. At han ikke har klart å få mer spilletid i relativt ordinære klubber er vel en rimelig god indikasjon på hvor landet ligger. Enda en unggutt uten fremtid i Arsenal. Spørsmålet er bare hvor han går til sommeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Ali har jeg fortsatt troen på. Det er dog en spiller som trenger gode spillere rundt seg for å prestere. At han på kort sikt ikke har hatt den store suksessen i Celtic eller West H ser jeg ikke på som et nederlag. Han har vist gjentatte ganger med Frankrike og Arsenal at han har ekstreme kvaliteter. Det er nok ikke lett å komme til en antatt svakere klubb og prestere på kommando. Ali skulle aldri gått til Celtic- både manageren og spillet står for helt andre ting en hva Ali er god til. Jeg trodde han skulle lykkes bedre i West Ham, men han kommer til en klubb hvor spissene har hatt en god sesong og ikke er lette å sette ut av laget. Det er også vanskelig å ta plassen fra en entablert spiller hvis man bare er på utlån for en kort periode. Hva som nå skjer er spennende. Personlig skulle jeg gjerne sett ham i Arsenal i tiden som kommer. Et nytt utlån tror jeg ikke blir mer vellykket enn hva vi har sett til nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Når han ikke har slått til i 2 klubber som er antatt svakere enn oss, så har jeg mistet troen på han. Han ble jo skadet hver gang han fikk sjansenpå A-laget. Nå har 3 såkalte talenter gått, og jeg ser mer på dette som en opprydning. Det skal være tøft å lykkes i Arsenal og det har vel alle disse 3 erfart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 1, 2006 Report Share Posted February 1, 2006 Jeg hadde stor tro på Aliadiere, da han fikk sjansen som innbytter i de første kampene av 02/03-sesongen. Han så ut som en spiller med fart og teknikk, samt at han hadde målteft. Så kom de første skadeproblemene, som satte han ut stort sett resten av sesongen. I unbeatensesongen fikk han starte noen kamper, og hadde noen kamper som innbytter. Han viste bra målteft i ligacupen, og hadde flere gode innhopp i PL og CL. Han viste godt spill da han fikk starte i bortekampen mot Liverpool, som vi snudde fra 1-0 til 1-2. Og så kom enda en skade, og enda en skade og enda en skade. Han ble stort sett skadet hver gang han entret matten. Aliadiere er utvilsomt en spiller som hadde talentet. Men talentet ble desverre ødelagt av for mange skader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Og Aliadiere har igjen scoret for Wolves. Fredag 14.04 scoret han i 1-1 oppgjøret mot Watford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Jeg hadde også gitt opp Ali.Kan det være han endelig begynner å vise noe nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Jeg tror ikke at Ali har noen fremtid i Arsenal. Han havner i en middels premier league klubb. sånn som Bentley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2006 Report Share Posted April 15, 2006 Ali har iallefall kontrakt med oss fram til 2009, så hvis han drar til en annen klubb før den tid, får vi inn litt penger for ham.. Om vi da ikke bytter ham til oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Har inngått et lite veddemål med min onkel angående Aliadiere denne sesongen. Jeg sa til ham at jeg hadde tro på Ali foran denne sesongen, og da svarte han med et "Hah!", eller noe sånt. Og veddemålet ble at om Jeremie fikk over 5 kamper fra start, utenom cupen, så vinner jeg, hvis han får under det så vinner onkel. Det jeg lurer på er hvilken side dere ville gått på om dere skulle vært med å vedde? Altså, får Ali mer enn 5 kamper fra start utenom Carling Cup, eller mindre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 5 kamper høres mye ut for Ali. Jeg tviler på at han får det. Når det er sagt, så tror jeg nok Ali forblir en spiller vi ikke kommer til å satse så veldig mye på. Selvom han har en lengre kontrakt. Regner med at gutten blir utålmodig, og at han forlater oss etter denne sesongen som en "unggutt som ikke fikk sjansen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Regner med at gutten blir utålmodig, og at han forlater oss etter denne sesongen som en "unggutt som ikke fikk sjansen". Det er vel ikke akkurat mangel på sjanser som eventuelt gjør at han eventuelt forlater oss etter denne sesongen. Aliadiere er vel det talentet under Wenger som har fått flest sjanser uten å slå gjennom Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Og hver gang har han blitt skada.Og klart stadige skadeproblemer utvikler en ikke som spiller. Denne sesongen er make og break for Ali i Arsenal. Tviler på at han får 5 kamper i PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Har inngått et lite veddemål med min onkel angående Aliadiere denne sesongen. Jeg sa til ham at jeg hadde tro på Ali foran denne sesongen, og da svarte han med et "Hah!", eller noe sånt. Og veddemålet ble at om Jeremie fikk over 5 kamper fra start, utenom cupen, så vinner jeg, hvis han får under det så vinner onkel. Det jeg lurer på er hvilken side dere ville gått på om dere skulle vært med å vedde? Altså, får Ali mer enn 5 kamper fra start utenom Carling Cup, eller mindre? Jeg er nok på din onkels side. Tror Ali maks får 2 kamper fra start denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Jeg er på din sin side Helmik`n han får 8 kamper fra start.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Tja. Tvilsomt at han får så mange kampar frå start. Trur faktisk Wenger låner han ut for sesongen og han får ingen kampar. Eit talent som Walcott bør prioriterast foran Aliadiere meinar eg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden! Ikke lett å imponere i de 45 minuttene Ali fikk. Det er helt riktig at han ikke lykkes i dag men det skal også sies at spillere som Lupoli og Bendtner, til tross for målet, heller ikke har hatt noen store kamper i Østerrike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Hadde vært utrolig morsomt om Aliadiere fikk sitt gjennombrudd i år, selv om det spørs. Han har ikke vært så fryktelig imponerende og toget hans begynner å gå nå. Haster for han hvis han skal bevise at han har en fremtid i Arsenal tror jeg. Kanskje får han muligheten mot Zagreb, men mest sannsynlig blir det vel RVP og Adebayor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 1, 2006 Report Share Posted August 1, 2006 Kyllingen imponerte vitnok ikke i dagens 8 - 1 seier mot Schwadorf. En ting som jeg ikke kan se noen har nevnt er at kyllingen er ELDRE enn spillere RvP, ade, Reyes og senderos. Alle disse har fått til så mye mere enn denne franskmannen. Jeg synes han har fått for mange sjanser. Opp med Bendter isteden! Ikke lett å imponere i de 45 minuttene Ali fikk. Det er helt riktig at han ikke lykkes i dag men det skal også sies at spillere som Lupoli og Bendtner, til tross for målet, heller ikke har hatt noen store kamper i Østerrike. Bendter hadde også en assist til Hleb da. Men forskjellen er at Bendter og Lupoli har vist hva de kan i reserveligaen. Jeg synes virkelig synd på aliadiere, men det er jo slik at noen aldri klarer å få utnyttet potensialet sitt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.