Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Har United hatt noen skader, som det er noe å snakke om i hele år egentlig?

 

Ferdinand var vel ute en god stund, samme med Vidic og Giggs.

 

Kan jo ikke akkurat måle seg med van Persie, Djourou, Gallas, Cesc, Ramsey, Arshavin, Bendtner, Clichy og Gibbs da.

Link to comment
Share on other sites

Har United hatt noen skader, som det er noe å snakke om i hele år egentlig?

 

De hadde en forvarskrise i desember husker jeg. Til slutt ble det så alvorlig at de kun hadde med seg en opprinnelig forvarsspiller til en bortekamp i Tyskland i Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Syns han også burde tatt seg tid til å bekrefte at både han og Rooney er usympatiske bæsjklumper som er en pest og en plage for alle som liker fotball.

 

 

Ja, rart han ikke har fått med seg det!

 

 

 

- takk for dagens gullkorn på en ellers grå dag ;)

Link to comment
Share on other sites

United roter seg aldri bort. De er så kyniske og rutinerte.. ;) :D

 

3-0 and you fucked it up.

Are you Tottenham, are you Tottenham, are you Tottenham in disguise??? Are you Tottenham in disguise? :D :D

 

Jeg må bare gratulere Man U med seier over Bayern M i dag.

 

BE

 

Ha ha, meget bra BE. Dette gjorde sinnsykt godt. Man skal aldri undervurdere skadefryd ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare gratulere Man U med seier over Bayern M i dag.

 

BE

 

Ahahahaha ;)

 

Skadefryd er fantastisk! Ahhhhh, livet er så mye bedre nå enn for bare et par timer siden!

Link to comment
Share on other sites

United roter seg aldri bort. De er så kyniske og rutinerte.. ;) :D

 

3-0 and you fucked it up.

Are you Tottenham, are you Tottenham, are you Tottenham in disguise??? Are you Tottenham in disguise? :D ;)

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare gratulere Man U med seier over Bayern M i dag.

 

Det var jo en fin måte å si det på! :D

 

Ellers imponerer Sur Sir når han senest i går høyt og tydelig sa at Rooney ikke skulle spille. Dette til tross for at Shrek har vært med på treninger. Joda, vet at det mye taktikk, men dette ble bare dumt. Herved har usympatiske Sir Sur blitt enda mer usympatisk (om mulig)...

 

Kjipt for Roar Stokke & co. Tørr ikke å tenke på hva som hadde skjedd dersom de hadde vunnet hele pakka.

Link to comment
Share on other sites

Dette gjør at jeg faktisk fryder meg ikveld. Er det et lag jeg hater mer enn noe annet er det dessverre Man Utd - mye pga de kjepphøye medgangssupporterne deres. Deilig at de gikk rett i veggen idag.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...