Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg er ikke enig i den gjengse oppfatning av Drogba vs Evans-episoden. Ja, Evans burde fått rødt kort. Men jeg synes også Drogba fortjente det gule. Han har efter min mening ikke øye for ballen, han er ikke på vei forbi Evans, men rett mot ham, og han har ingen mulighet for å vinne duellen. Det er ufint av Drogba, vold fra Evans. Gult og rødt!

 

Hva gjelder Fletchers kommentarer faller de på sin egen urimelighet. Det eneste han gjør er å minne oss om at han har sluppet alt for billig tidligere i sesongen, eksempelvis mot Arshavin. Uniteds stadige devaluering av dommerstanden er i ferd med å bli provoserende kjedelig. Hvis det er mulig.

 

Motd highlights.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig i den gjengse oppfatning av Drogba vs Evans-episoden. Ja, Evans burde fått rødt kort. Men jeg synes også Drogba fortjente det gule. Han har efter min mening ikke øye for ballen, han er ikke på vei forbi Evans, men rett mot ham, og han har ingen mulighet for å vinne duellen. Det er ufint av Drogba, vold fra Evans. Gult og rødt!

 

Hva gjelder Fletchers kommentarer faller de på sin egen urimelighet. Det eneste han gjør er å minne oss om at han har sluppet alt for billig tidligere i sesongen, eksempelvis mot Arshavin. Uniteds stadige devaluering av dommerstanden er i ferd med å bli provoserende kjedelig. Hvis det er mulig.

 

Motd highlights.

 

Jeg er ikke enig. Se videoen en gang til; Drogba går ikke inn i duellen i det hele tatt. Hadde ikke Evans sparket ville Drogba passert ved siden av uten å være i nærheten av Evans. Sparket er 90 grader til siden (i tillegg tilnærmet strakt ben) og treffer i det Drogba er i ferd med å passer ham. Dette er et regelrett overfall og stygg vold.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ingen tvil om at det er med vilje. Du kan se han strekke ut foten rett før ham treffer Drogba, får å få større kraft i sparket. Han prøvde også, og klarte delvis å komme etter med den andre foten som også traff Drogba mens han var på vei ned.

Mens vidic står på sidelinjen og ler, makan til kvalme...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skal jo til brua sent i sesongen. Den kampen kan bli avgjørende...

 

 

Det er ikke helt riktig. Vi har Chelsea på brua 6 februar. Og vi har ManU helga før, 31. jan hjemme, og Liverpool tirsdag 9. februar, også den hjemme. Det kan bli 10 interessante dager..

 

Merk da at vi stort sett er ferdige med de "vanskelige" kampene, en bortekamp mot Tottene i april, samt et gjensyn med Adebayor på Emirates, også den i april, er vel på papiret det verste som da står igjen.

 

Henger vi med etter de tre nevnte "topp-kampene" tar vi gull!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig. Se videoen en gang til; Drogba går ikke inn i duellen i det hele tatt. Hadde ikke Evans sparket ville Drogba passert ved siden av uten å være i nærheten av Evans. Sparket er 90 grader til siden (i tillegg tilnærmet strakt ben) og treffer i det Drogba er i ferd med å passer ham. Dette er et regelrett overfall og stygg vold.

Helt klart. Man ser klart at foten til Evans får en hurtig/ brå bevegelse rett før han planter knottene over brystvorta til Ivorianeren!

Link to comment
Share on other sites

Føler det er mye rart som kommer fra den kanten. Uttalelser om dommere og andre lags managere.

 

Men FA er vel evneveike som alltid og kommer ikke til å gi annet enn advarsler... Noe som er veldig rart når man tenker på at Ferguson allerede er under gransking for uttalelsene om Wiley

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en følelse av at jo mer Ferguson sutrer, får karantener, bøter og diverse, jo mer tenker dommere seg om før de blåser noe imot United. De vil ikke bli refset av Ferguson, uavhengig av om han blir straffet eller ei.....

 

United ble "bortdømt" ved å få et frispark mot seg som ikke skulle vært, og ved en dommer som forferdelig nok ikke klarer å se igjennom mennesker. Dette gjør at skotten tilter.. Undrer meg på hvordan Ferguson`s helse hadde tålt å blitt bortdømt på samme måte som vi ble andre halvdel av 07/08 sesongen....

 

Jeg blir såå frustrert..... Tviler på United blir nevneverdig svekket av å ha han på tribunen i to kamper. Han klarer nok å få snikt seg inn i garderoben eller ETT eller annet. Og tviler på at 185 lapper svir noe særlig på kontoen...

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_5698197,00.html

 

Det får da være måte på til sutring!

Er faktisk litt enig med han. Få dem beste dommerne til å dømme dem verste kampene. Ved dette mener eg manure vil miste flere poeng iløp av en sesong, dem får alt for mye gratis med tanke på overtidsmål og billige straffer hjemme på OT. Dette vil eg også ha en slutt på!

Link to comment
Share on other sites

Såklart bør de beste dømme toppkampene! Men det tror jeg Neville ikke bryr seg om. Jeg tolker uttalelsen som sutring fordi det har gått i mot Man Utd en gang nå.

Ja, ser det som sutring eg også. Han har nok tatt litt for mye etter sjefen etter alle disse årene i den rød delen av manchester. Og viss det er noen som ikke bør surmule og klare på dommere så er det akkuratt manure.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det skal være slik at de beste til envher tid skal dømme de såkalte storkampene, hvordan skal da de andre dommerne få nok erfaring med slike kamper til å kunne dømme slike kamper???

 

Dette forslaget til Neville er bare tull. Det er like viktige for de lagene som kjemper om å overleve å få de beste dommerne i sine kamper. Makan til sutring fra United vedrørende dommere som det har vært denne sesongen, er bare helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis det skal være slik at de beste til envher tid skal dømme de såkalte storkampene, hvordan skal da de andre dommerne få nok erfaring med slike kamper til å kunne dømme slike kamper???

 

Dette forslaget til Neville er bare tull. Det er like viktige for de lagene som kjemper om å overleve å få de beste dommerne i sine kamper. Makan til sutring fra United vedrørende dommere som det har vært denne sesongen, er bare helt latterlig.

 

Ingen overraskelse at det er mangel på logisk konsistens på det som kommer fra OT. Sånn sett er det jo helt på høyde med spurs, hvis det er mulig! :(

 

Og det er jo ikke så rent lite paradoksalt og ironisk at det laget som i SÆRKLASSE er mest tilgodesett av dommerne er det laget som klager høyest. Snakk om patetisk gjeng! Huff og huff! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nei, ærlig talt. Om det er dommere som objektivt sett ansees som bedre enn andre, er det ekstremt lite rettferdig å "holde av" disse dommerne til store lag/store kamper. Alle lag har krav på den beste mulige dømmingen. En enkelt dommer bør dømme så mange ulike kamper som mulig. Heldigvis ser det ut til å bli rokert mye. Jeg regner med at det er både system og regler på det.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...