Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Engelskmenn som passer arsenal. GILES BARNES, han er en mann for framtiden. Passer perfekt for arsenal. Trenger en keeper. Ser selv for meg Boruc, Er spesialt en venstreving vi trenger. Fordi Rosicky kan brukes overalt, dermed trenger vi en venstreving så har vi backup for alle plasser. Er vanskelig finne venstrevinger i england. En jeg ville ha likt er en fra sevilla, selv om han spiller høyre ving men Jesus Navas. Trenger en jesus i arsenal. Han har alt. Blir spennende og se på hovrdan utviklingen til flamini fortsetter, ellers ville det vært bra med en engelskmann inn her. Men for tiden nei, fordi Flamini er for god. Alle snakker om Micah Richards. Greit en vidunderlig spiller. Men får han komme til å spille. Å bruke så mye penger på en mann som blir inbytter fra starten av er kanskje mindre lurt.

Link to comment
Share on other sites

Engelskmenn som passer arsenal. GILES BARNES, han er en mann for framtiden. Passer perfekt for arsenal. Trenger en keeper. Ser selv for meg Boruc, Er spesialt en venstreving vi trenger. Fordi Rosicky kan brukes overalt, dermed trenger vi en venstreving så har vi backup for alle plasser. Er vanskelig finne venstrevinger i england. En jeg ville ha likt er en fra sevilla, selv om han spiller høyre ving men Jesus Navas. Trenger en jesus i arsenal. Han har alt. Blir spennende og se på hovrdan utviklingen til flamini fortsetter, ellers ville det vært bra med en engelskmann inn her. Men for tiden nei, fordi Flamini er for god. Alle snakker om Micah Richards. Greit en vidunderlig spiller. Men får han komme til å spille. Å bruke så mye penger på en mann som blir inbytter fra starten av er kanskje mindre lurt.

 

Vi har jo Diaby

Link to comment
Share on other sites

Det ville vært idèelt å hente inn Marek Hamsik. Det slovakiske giganttalentet kommer etter mine beregninger til å bli hentet av en av aller største lagene i Europa, enten i sommer eller allerede i januar. Både Real Madrid, Juventus og AC Milan skal være interessert i 20-åringen. I tillegg til dette er han venstreving, noe som vi nå trenger, for være erstatter for Rosicky ved skader, eller for å spare tsjekkeren.

 

Hamsik har utrolig bra teknikk, overblikk, hurtighet, og har evnen til å både ha målgivende pasninger, og å score mål selv.

 

Dette er akkurat det vi trenger nå: En ung, teknisk og kjapp spiller, som vil finne seg i å sitte på benken i perioder.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig enig med Helmik'n her. I det han sier, prøvde si det samme selv bare med en annen spiller. Men Hamsik går for å være et av de største talentene. Tror han heller ikke blir verdens dyreste. Trenger en som kan spille venstre kant. Og nei Diaby på venstre, det er nei. han skal få blomstre i midten. Fordi vi trenger en bredde holder. En med større fart. Hamsik hadde vært ideelt sammen med en rekke andre

Link to comment
Share on other sites

Og kunne tenke meg en som driver ballen fort gjennom midtbanen og mot mål. En som vår portugisiske venn i Manchester.

 

Veldig enig. Alle våre offensive spillere stopper opp når de er alene mot 1-2 forsvarere, og spiller støttepasning. De eneste i Arsenal som våger å sette litt fart og drive oppover i banen, er Tourè og Diaby, og muligens Dudu etter hvert, og Hleb (som dog har en tendens til å spille støttepasning etter at han har gått forbi 3-4 stykker)

 

Did anyone say Quaresma? Hamsik? Mancini? Modric?

Link to comment
Share on other sites

Våre mest rutinerte spillere, Lehman og Gilberto, ser ut til å være på vei ut av laget. Det vil de naturligvis ikke godta særlig lenge, og får de ikke mere spilletid fra start tror jeg de vil forsvinne til andre lag i løpet av sommeren.

 

Da er tiden inne nå i Januar for å hente noen med rutine, og ikke unge, lovende talenter hele tiden. Selv om jeg er stor tilhenger av Wengers ungdomspolitikk. Synes ikke vi skal avfeie alle rykter med at spillerene blir for dyre for Wenger. Han har selv sagt at han har penger til disposisjon dersom den rette spilleren skulle dukke opp.

 

Det eneste jeg håper på er at vi finner en "skadefri" spiss som kan gå rett inn i laget og score på bestilling. En som motstanderen frykter. En som allerede innhar ferdigheter. Som scorer mye der han er idag. Gjerne en rutinrert verdensklassespiller på lik linje med Henry. Dette begrunner jeg med at vi har den rutinen/tryggheten vi trenger ellers på banen.

 

Vet vi har RvP, men han er ikke solid nok bygd til å holde seg skadfri særlig lenge. Vet vi har Eduardo og Bendtner også og ingenting vil være mere gledelig enn om de slo til allerede i Januar. Desverre tror jeg det vil ta noe lenger tid. Eduardo ser ihvertfall ut til å trenge litt mere tid på seg. Og jeg tror at sistnevnte ikke har godt av å bære byrden som Henrys erstatter.

 

Sist men ikke minst tror jeg tidspunktet er riktig i Januar, nå som mange av spillerene har utmerket seg etter Henrys exit. Og laget har formet seg på nytt rundt de eksisterende spillerene våre.

 

Mitt tips er derfor at Wenger denne gangen kommer til å hente den rutinerte spissen han sa han ikke trengte i sommer. Det blir spennende å se om så blir tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...quad+in+January

Helvete!

Hvorfor kan han ikke bare kjøpe en klassestopper?!

Eller en ving?

Min ønsker er: Richards, Quaresma, Modric(hvis han ikke blir så dyr som først antatt!).

Wenger har nest mest penger i verden, hvorfor kan han ikke bruke en liten brøkdel av de på en god stopper som Richards ol.l?

Det er noen ganger jeg ikke forstår tankegangen til Wenger, men for all del, Wenger knows!!

Men han sier at han vil kjøpe dersom han får århundrets avtale, noe som er veldig tvilsomt !

Link to comment
Share on other sites

Anelka. Vi trenger en klassespiss, og Anelka hører til i den kategorien.

 

Kort og greit, enig.

Må si meg enig her, jeg og.

 

Anelka har virkelig utviklet seg etter at han forlot Arsenal. Holdningene hans har endret seg, og han har forbedret ferdighetene siden sist. Anelka kan score mål ut av ingenting.

Link to comment
Share on other sites

sitat: When pressed, Wenger admitted there was one circumstance in which he might consider a purchase. "If I was offered the bargain of the century," he smiled.

 

Wenger har ikke for vane å annonsere hva han kommer til å gjøre. Det hadde jeg heller ikke forventet denne gangen. Jeg tipper fortsatt han går for en rutinert spiss. Spesielt hvis han ikke klarer å stille med mere enn en fra start. Anelka kan være ett godt tips. Han er vel villig til å strekke seg litt for å komme tilbake i Arsenaltrøya også regner jeg med.

Link to comment
Share on other sites

For meg så ville jeg hatt en Santa Cruz makan til spiss som setter sjangsene sine skal du lete lenge etter.

 

Må vel være årets nykommer i PL garantert. :P

We've got Dudu :P

 

Enig Simbad, vi har Dudu til dette. Tror sjangsene er små for at det blir hentet noen i Januar, minimale faktisk. Anelka? nei, la Chelsea få han. Har trua på unge lovende gunners jeg, syns ikke hele opplegget skal ødelegges når vi har hatt en så fin start

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...