Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2024


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

48 minutes ago, Marius- said:

Dårlig skjult hemmelighet at vi ender opp med Merino. Det kommer til å skje. Spent om vi kunne klart en backup for saka også i dette vinduet 

Jepp. Merino blir en sterk tilvekst til stallen, skulle dog ønske at han allerede var på plass selvfølgelig.

Håper vi får inn enten en spiss eller en kantspiller som deg. Saka er soleklart førstevalg, men vi kan praktisk talt ikke rullere han, og i sesonginnspurten så er han ofte dødssliten.

Stallen ellers er jævlig bra, men mangler det lille ekstra på venstrekanten og på topp.

Håper og ber om at Partey og Jorginho holder seg skadefrie.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Stefanb said:

Jepp. Merino blir en sterk tilvekst til stallen, skulle dog ønske at han allerede var på plass selvfølgelig.

Håper vi får inn enten en spiss eller en kantspiller som deg. Saka er soleklart førstevalg, men vi kan praktisk talt ikke rullere han, og i sesonginnspurten så er han ofte dødssliten.

Stallen ellers er jævlig bra, men mangler det lille ekstra på venstrekanten og på topp.

Håper og ber om at Partey og Jorginho holder seg skadefrie.

Helt enig, at vi nok en sesong «gambler» på Saka uten alternativer et høyt spill. En eller annen gang stopper dette opp på den kanten. Ellers er laget generelt solid! 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Marius- said:

Patino solgt for 1mill£
tydelig en stor videresalgs klausul. Han var vel også en av de som skulle bli den neste «store»?

Jepp. Var de i klubben som visstnok mente at han var et større talent enn Wilshere. Men av det jeg har sett av ham spiller han i et tempo som er for lavt for PL. Spania passer ham kanskje bedre sånn sett. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bergkampje said:

1 mill bare? Høres veldig lite ut. Men tydeligvis ikke så god da

Ja når det gjelder han mener jeg vi sa nei til betydelig mer for ett par år tilbake. Men men sånn er det 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

 

Jeg hadde en fornemmelse av at Vieira skulle få mer spilletid i år når ESR ble solgt. Så feil kan man ta. Mon tro hva Edu og Arteta tenker om resten av overgangsvinduet. Setter vi strek etter Merino går i boks?

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg hadde en fornemmelse av at Vieira skulle få mer spilletid i år når ESR ble solgt. Så feil kan man ta. Mon tro hva Edu og Arteta tenker om resten av overgangsvinduet. Setter vi strek etter Merino går i boks?

Kanskje Arteta ser Nwaneri og Salah-Eddine som bedre spillere enn Vieira. Synes begge de 2 unge spillerne var bedre enn Vieira i preseason. Synes det er mer spennende å få opp et par akademi spillere i troppen enn en middelmådig Vieira. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tony said:

Kanskje Arteta ser Nwaneri og Salah-Eddine som bedre spillere enn Vieira. Synes begge de 2 unge spillerne var bedre enn Vieira i preseason. Synes det er mer spennende å få opp et par akademi spillere i troppen enn en middelmådig Vieira. 

Ja det hadde vært spennende, men det er jo svært ulikt Arteta å satse slik på ungdommen.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ulfagrafr said:

Men kvifor klarar vi knapt å selge spelarar ? Det er jo lån på lån med opsjon. 

Dårlig strategi med høye lønninger på middelmådige spillere. De er ikke villige til å gå ned i lønn og sitter kontraktene ut. Forutsetningene for å selge en spiller på lav lønn er enormt mye bedre enn det motsatte. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

On 8/24/2024 at 2:48 PM, Marius- said:

Dårlig strategi med høye lønninger på middelmådige spillere. De er ikke villige til å gå ned i lønn og sitter kontraktene ut. Forutsetningene for å selge en spiller på lav lønn er enormt mye bedre enn det motsatte. 

At Liverpool klarer å selge en spiller som Sepp van den Berg for 25 millioner pund og vi selger Smith Rowe for bare litt mer er faktisk litt imponerende feks!

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, bergkampje said:

At Liverpool klarer å selge en spiller som Sepp van den Berg for 25 millioner pund og vi selger Smith Rowe for bare litt mer er faktisk litt imponerende feks!

absolutt det finnes slike eksempler også. Men igjen, ESR var vel også på 100k i uka omtrent, mens jeg tipper Sepp var på rundt 30k. Og når det da anses som store talenter får man betalt. 

Link to comment
Share on other sites

Masse lykke til Eddie! Jeg tror at Palace er en perfekt klubb for deg. Håper du suger mot oss, men er rå mot alle andre.

Forhåpentligvis får vi inn en angrepsspiller før vinduet stenger i tillegg til at vi får solgt/lånt ut flere spillere.

Screenshot_20240827-140125.png

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

La oss håpe dette betyr nytt blod inn, særlig som backup for saka 

Jepp. Enten en spiss som kan spille med og uten Havertz som gjør at Jesus kan spille på høyrekanten, eller en kantspiller som kan spille på begge kanter.

Min favoritt er fortsatt Viktor Gyokeres da han kan spille på venstrekanten i tillegg.

Ellers er Vieira nå klar for Porto på lån.

Screenshot_20240827-142650.png

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...