Simbad Posted July 21 Report Share Posted July 21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 21 Author Report Share Posted July 21 https://x.com/FabrizioRomano/status/1814985693514363048?t=yyUmUTjH30tnFsw-_T5AcA&s=19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 22 Report Share Posted July 22 "Here we go" fra Fabrizio Romano for 3 min siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 22 Report Share Posted July 22 California er tydeligvis på vei til oss. Han var super i EM og blir sikkert en god tilvekst tll stallen vår. Når det er sagt, så sliter jeg med å se at vi trenger en forsterkning på venstre back. Der har vi god dekning, nå som Timber er tilbake. Dette selv om vi skulle selge Zinko. Jeg har egentlig en gnagende følelse av at Arteta vil erstatte Gabriel Magalhaes med Cala. Som sagt, kun en følelse jeg har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 22 Author Report Share Posted July 22 19 minutes ago, Tapapa said: California er tydeligvis på vei til oss. Han var super i EM og blir sikkert en god tilvekst tll stallen vår. Når det er sagt, så sliter jeg med å se at vi trenger en forsterkning på venstre back. Der har vi god dekning, nå som Timber er tilbake. Dette selv om vi skulle selge Zinko. Jeg har egentlig en gnagende følelse av at Arteta vil erstatte Gabriel Magalhaes med Cala. Som sagt, kun en følelse jeg har. Har også en følelse på dette, men tror ikke det vil skje med det første. Personlig mener jeg at Gabriel og Saliba er et helt latterlig bra midtstopperpar, og at det ville vært ekstremt dumt å splitte opp det partnerskapet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted July 22 Report Share Posted July 22 (edited) Kan vanskelig se for meg at Calafiori skal danke ut Gabriel på stopperplassen. Beste stopperparet i PL forrige må da fortsette.. må vel være tenkt som en venstreback og i konkurranse med Timber. Da må kvitte oss med Kiwior i tillegg til Tierney. Zinchenko vil vel heller ikke være tredjevalg på backen. Begynner å se meget bra ut defensivt hvis Tomiyasu kan holde seg skadefri. Håper på to offensive spillere inn. Nico Williams ville vært heftig, men det forblir vel en drøm. Merino er visst aktuell. Edited July 23 by Bekkern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 23 Report Share Posted July 23 Mistenker at Calafiori blir vb og reserve for Gabriel. Så tror jeg Arteta kommer til å bruke Timber som dm. Med Timber sin arbeidskapasitet, teknikk, taklingsstyrke og passningssikkerhet tror jeg han vil passe perfekt som dm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 24 Report Share Posted July 24 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 24 Author Report Share Posted July 24 Som lyn fra klar himmel 😅 Vi har vel alle visst dette i noen dager nå, men alltid deilig å få en bekreftelse til på at avtalen praktisk talt er i boks. Forhåpentligvis får vi en bekreftelse fra klubben før uken er omme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted July 24 Report Share Posted July 24 On 7/22/2024 at 11:55 PM, Bekkern said: Kan vanskelig se for meg at Calafiori skal danke ut Gabriel på stopperplassen. Beste stopperparet i PL forrige må da fortsette.. må vel være tenkt som en venstreback og i konkurranse med Timber. Da må kvitte oss med Kiwior i tillegg til Tierney. Zinchenko vil vel heller ikke være tredjevalg på backen. Begynner å se meget bra ut defensivt hvis Tomiyasu kan holde seg skadefri. Håper på to offensive spillere inn. Nico Williams ville vært heftig, men det forblir vel en drøm. Merino er visst aktuell. Tomiyasu er vel kneskadet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 24 Author Report Share Posted July 24 Trist, men dessverre på tide. Håper Emilie holder seg skadefri og får vist frem talentet sitt. På sitt beste er han ingenting annet enn fantastisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 25 Report Share Posted July 25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 27 Report Share Posted July 27 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 28 Report Share Posted July 28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 28 Author Report Share Posted July 28 Da er det bare å vente på at Arsenal annonserer kjøpet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 29 Report Share Posted July 29 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 29 Report Share Posted July 29 12 minutes ago, Tony said: Da har vi iallfall solgt en av de som ikke får særlig tillit. 3-4 til så bør det være midler til mer forsterkninger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 29 Report Share Posted July 29 Da er det bekreftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted July 29 Report Share Posted July 29 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 29 Author Report Share Posted July 29 3 hours ago, Tony said: Trist å miste Smith Rowe, sa det vel for 5 år siden at hvis det ikke er for skadeproblemer så er den gutten der et verdensklassetalent. Dessverre har det vært mye skader på han. 3 kamper har han startet de siste 2 sesongene. Masse lykke til videre. Håper du er ræva hver gang du møter oss, men er ypperlig mot alle andre (særlig Shitty, Chelshit, Manure og Tottene). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 31 Author Report Share Posted July 31 Vil være et solid kjøp. Kommer nok neppe for å spille defensiv midtbane, men vil tillate oss å hvile Rice og gi et annet alternativ i den rollen. Partey og Jorginho er hovedsakelig de som kommer til å spille DM kan jeg tenkte meg, men Rice som vi vet kan også spille her. Neste sesong er Partey's siste i klubben og mest trolig også Jorginho's. Forhåpentligvis klarer vi å hente inn en klassespiller som kan gjøre den posisjonen til sin egen. Mest sannsynligvis så er vi fortsatt ute etter Dan Bentley etter Merino. Det går også rykter om at vi er ute etter en offensiv spiller. Jeg håper på Gyokeres med Jesus som da blir dyttet ned på kantene, eller eventuelt Pedro Neto som kan spille på begge kantene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 1 Author Report Share Posted August 1 https://x.com/FabrizioRomano/status/1818984773659869649 Nærmer seg at Nketiah forsvinner også. Forhåpentligvis så får vi nærmere £25m for han. Forrige bud var vel £17m, så møtes vel et sted i midten. Burde også få til en videresalgsklausul - kan fort hende han om en sesong eller to blir solgt tilbake til England for en grei slump penger. Ellers går det også rykter om Reiss Nelson. Blant annet West Ham og Leicester, men siste nytt er at Reiss har sagt nei til Leicester, og West Ham har i tillegg signert en annen angriper. Virker ikke som om Nelson er veldig hypp på å forlate klubben. https://x.com/karthikadhaigal/status/1818658270736781453 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 2 Report Share Posted August 2 Da reiste Smith rowe. Trist ja, men er nok nødvendig. Håper han får en strålende karriere videre uten skader! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted August 6 Report Share Posted August 6 Det nærmer seg starten for en ny sesong. Vi har fått inn en ny spiller - tiltenkt noe i bakre rekker. Hvor blir det av en sårt tiltrengt goalgetter ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts