Jump to content

31.12.23 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, RP7 said:

Hva skjer med Trossard??? Helt 

Hans prestasjoner står i stil med hele laget. Hva har skjedd på treningsfeltet mellom de enkelte kamper. Det har vært en elendig periode for oss. Vi har blitt tatt igjen av flere lag. Mange kamper igjen, mye kan skje ,men vi trenger forsterkninger. Tror feks City og Pool må gå på noen helsikes down perioder for at vi skal kunne vinne PL. Det tror jeg ikke de gjør. Vi er det mest form svake laget i toppen. Topp 4 ser ut til å bli vår kamp nå.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Hans prestasjoner står i stil med hele laget. Hva har skjedd på treningsfeltet mellom de enkelte kamper. Det har vært en elendig periode for oss. Vi har blitt tatt igjen av flere lag. Mange kamper igjen, mye kan skje ,men vi trenger forsterkninger. Tror feks City og Pool må gå på noen helsikes down perioder for at vi skal kunne vinne PL. Det tror jeg ikke de gjør. Vi er det mest form svake laget i toppen. Topp 4 ser ut til å bli vår kamp nå.

Uenig. Han gjør jo ikke et forsøk på å løpe i press og ser helt uinteressert ut. Eneste du alltid må gjøre er yte full innsats. Hadde det ikke vært for regnet kunne han brukt samme trøye uten å vaske den. Skammelig

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Straffetrening doktor? For meg ser det ut til at de er helt utslitte. Jeg beordrer hvile.

Ingen grunn til at de skal være mer utslitte enn andre.
Det er manglende intensitet og innsats. Er mer slitsomt å holde på som de gjør nå enn å kjøre kampene. Helt håpløs tilnærming til en kamp som skal vinnes 10 av 10 ganger 

Link to comment
Share on other sites

På en måte godt å jakte istede for å forsvare inn i nytt år. Men spillet er elendig, dype lag klarer ikke Arsenal og Arteta finne ut av. Det må løses, idag er det fortjent tap, bare for noen uker siden var det eneste vi hadde tapt blodig ufortjent.. også må man finne en spiss som kan faktisk score mål. 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Rosicky07 said:

Det var så stakkato og dårlig offensivt at jeg ikke kan huske sist… 

vi MÅ ha en spiss… 

Hvordan skal en ny spiss redde oss når vi ikke evner å servere spissene med målsjanser? Jeg er enig i at vi trenger en ny spiss, men jeg har ikke troen på at det blir én forløsende effekt av å hente en. Det som lugger nå er langt mer fundamentalt enn avslutningsferdigheter.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

Hvordan skal en ny spiss redde oss når vi ikke evner å servere spissene med målsjanser? Jeg er enig i at vi trenger en ny spiss, men jeg har ikke troen på at det blir én forløsende effekt av å hente en. Det som lugger nå er langt mer fundamentalt enn avslutningsferdigheter.

Målsjanser har vi hatt vi har hatt 88 avslutninger og scoret 5 mål på de 5 siste kampene i pl.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Målsjanser har vi hatt vi har hatt 88 avslutninger og scoret 5 mål på de 5 siste kampene i pl.

Jeg leste noe lignende, så er der forskjell på skudd/sjanser selvsagt. De forran der uten om saka har man liten tro på skal score. Det er ett stort problem

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Hvordan skal en ny spiss redde oss når vi ikke evner å servere spissene med målsjanser? Jeg er enig i at vi trenger en ny spiss, men jeg har ikke troen på at det blir én forløsende effekt av å hente en. Det som lugger nå er langt mer fundamentalt enn avslutningsferdigheter.

Helt enig med deg, naivt å tro at man kan kjøpe inn en spiss til å bøtte inn mål - så enkelt er det ikke.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Hvordan skal en ny spiss redde oss når vi ikke evner å servere spissene med målsjanser? Jeg er enig i at vi trenger en ny spiss, men jeg har ikke troen på at det blir én forløsede effekt av å hente en. Det som lugger nå er langt mer fundamentalt enn avslutningsferdigheter.

Det lugger både her og der i laget , men vi må ha en spiss som setter sjansene sine , en spiss som evner å bevege seg i de rette rommene. 

En annen ting som tar livet av meg er alle dueller vi taper og feilpasninger.  Vi har vært hårreisende elendig den senere tid på disse områdene. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...