Simbad Posted December 28, 2023 Report Share Posted December 28, 2023 (edited) Fulham v Arsenal Søndag 31. desember 2023, kl 15:00, Craven Cottage Premier League, 20. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior MØ8 - Rice - ESR Saka - Havertz - Nelson Edited January 23 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 28, 2023 Report Share Posted December 28, 2023 2 minutes ago, Simbad said: Liverpool v Arsenal Søndag 31. desember 2023, kl 15:00, Craven Cottage Premier League, 20. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Kiwior MØ8 - Rice - ESR Saka - Havertz - Nelson Jeg skjønner at laget er satt opp litt i affekt, men noen av gutta trenger en pust i bakken. Fulham er elendige for tiden. Tror akkurat denne kampen passer Zonko godt. Kanskje Rice ut og Jorginho inn? Soares inn for White? Jeg tenker Nketiah bør starte på topp og Havertz inn på midtbanen. Jeg ser også gjerne at Nelson får stater en kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 29, 2023 Report Share Posted December 29, 2023 Start ellveren blir den vanlige som alltid. Arteta stoler kun på de beste. ESR , Nelson m fler vil aldri få plass i start ellveren. Derfor blir det også svært lite hvile på f eks Saka. Han har til tider omtrent ikke hengt sammen, men han får beskjed om å spille. Fulham er i en down periode , men vi burde ikke undervurdere de . I går dominerte vi , men inne i feltet stoppet det helt opp. Det kan fort bli en sånn kamp til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 29, 2023 Author Report Share Posted December 29, 2023 7 hours ago, Tapapa said: Jeg skjønner at laget er satt opp litt i affekt, men noen av gutta trenger en pust i bakken. Fulham er elendige for tiden. Tror akkurat denne kampen passer Zonko godt. Kanskje Rice ut og Jorginho inn? Soares inn for White? Jeg tenker Nketiah bør starte på topp og Havertz inn på midtbanen. Jeg ser også gjerne at Nelson får stater en kamp. Hvis Zinny starter, håper jeg han starter på midtbanen med Kiwior på venstreback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Godt å få Havetz tilbake, trenger han framme. Jesus synes jeg skuffer som spiss. Ønsker også Havertz lenger fram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 47 minutes ago, Gunners77 said: Godt å få Havetz tilbake, trenger han framme. Jesus synes jeg skuffer som spiss. Ønsker også Havertz lenger fram. Angreps spillet vårt er et godt stykke unna prestasjonene sist sesong. Vi vet de har mer å gå på og ingenting er bedre om de finner tilbake til det nivået i tiden som nå kommer. Uansett så har vi behov for en skikkelig spiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Håper vi får en reaksjon av de offensive spillerne i dag. 4 mål på 81 sjanser på de 4 siste kampene er for dårlig. Ellers er det positivt at Tomiyasu er med i troppen i dag. Hvis ryktene stemmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Eddie inn for Jesus og Kiwior inn for Zinco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Utrolig hyggelig å se at Tomi er tilbake, om enn bare på benken så langt. Det gleder meg også at Nketiah får sjansen i dag. Martinelli bør virkelig vise noe, ellers venter nok benken på ham. Vinner vi, så avslutter vi året på førsteplass. Gleder meg til kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Forventer en reaksjon, men frykter at det blir ala samme som sist, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Er redd dette fortsetter ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Idag blir det seier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 COYG! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Saka 😁 Så skal vel VAR ha styremøte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Vakkert angrep! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Saka! Flott forsøk av Martinelli som faller til Saka etter redning av Leno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Just now, Gunners68 said: Saka 😁 Så skal vel VAR ha styremøte Kort styremøte i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2023 Author Report Share Posted December 31, 2023 Herlig, overraskende hvor fort de kom til avgjørelsen å la målet stå, men herlig kjapp start av oss. Den trengte vi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Get in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Herlig å få mål tidlig. Bra av Martinelli og at Saka er på rett sted til rett tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Betalt VAR fakturaen nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Hva går det av VAR i dag da 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 31, 2023 Author Report Share Posted December 31, 2023 Rar dømming. Først får ikke Havertz et klart frispark, så ser det ut som at Gabriel burde gitt bort et frispark før Nketiah får det billigste frisparket av de tre situasjonene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Bra start av kiwior 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Ikke langt unna en utligning der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts