Jump to content

31.12.23 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

Tror en del av problemet er at vi har hatt et ganske ungt lag i flere år nå. Vi har vært avhengige av de. Tror vi begynner å se at de har en formdupp. Noe som ikke er unormalt med unge spillere. Når de kommer over den formduppen bruker de å blomstre å slå ut i full blomst. Vi har heller ikke den krigeren i laget som kan ta de store støytene. Som Xhaka har gjort i flere år for oss. Håper vi får inn en kriger alla Xhaka og en spiss nå i januar. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Tony said:

Målsjanser har vi hatt vi har hatt 88 avslutninger og scoret 5 mål på de 5 siste kampene i pl.

Avslutning på mål og min forståelse av målsjanser, korrelerer ikke. Mot WHU hadde vi mange slappe, totalt ufarlige avslutninger. I dag hadde vi knapt det. Vi har pt utfordringer over hele fjøla, og en god spiss løser bare noen problemer.

Link to comment
Share on other sites

En ny farlig spiss ville alle lag hatt. Noe vi også trenger, for dagens to bidrag er ikke target spisser i mine øyne. Jesus er god i banespill, mens Eddie er bedre avslutter men dårligere spillerforståelse. Jeg tror heller ikke en god dyktig spiss hadde løst alt,  men det ville skapt rom for flere av de andre. Vi trenger noe nytt der oppe. Også må vi enten få i gang Partey eller skaffe en erstatter. Med han på banene er vi ufattelig mye bedre på midten

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...