Jump to content

03.09.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Verminator5 said:

Den hadde stått for United. 

Syntes personlig det er straffe. Wan-Bissaka går klart inn for å ta ut Havertz, men er bare heldig som ikke får en klarere kontakt, men den fører til at Havertz må bevege beina annerledes og faller.

100% at den der hadde stått andre veien.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Den hadde stått for United. 

Det er dessverre ofte det som hadde skjedd ja.

Men jeg er enig i at det IKKE er straffe. Det er for lite kontakt, er dog bare flaks fra Wan-Bissaka. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Syntes personlig det er straffe. Wan-Bissaka går klart inn for å ta ut Havertz, men er bare heldig som ikke får en klarere kontakt, men den fører til at Havertz må bevege beina annerledes og faller.

100% at den der hadde stått andre veien.

Det beviste Rashford-situasjonen i forrige kamp OG den soft-contact Ødegard hadde på Eriksen i fjor når vi fekk annullert Martinelli sin 1-0 scoring på Old Traford

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ulfagrafr said:

Det beviste Rashford-situasjonen i forrige kamp OG den soft-contact Ødegard hadde på Eriksen i fjor når vi fekk annullert Martinelli sin 1-0 scoring på Old Traford

Jepp.. ingenting jeg er mer overbevist om enn at dommerne er kjøpt og betalt i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp.. ingenting jeg er mer overbevist om enn at dommerne er kjøpt og betalt i Premier League.

Og de fortsetter å overbevise oss om akkurat det. Enkelte lag får avgjørelsene sin vei nesten hver eneste runde, mens andre blir bortdømt. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...