Jump to content

03.09.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Manchester United image.png.b7b905c61dd4c9d7baeaf17017a7294d.png
Søndag 3. september 2023, kl. 17:30

Emirates Stadium

Premier League, 4. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Rice

Saka - Nketiah -  Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

100% enig i laget. Gabriel må inn mens Saliba og White flytter seg et hakk til høyre hver. Partey må være på midten, og Rice burde absolutt ikke droppes da det er i slike kamper vi trenger han. Eddie har ikke spilt seg ut av laget, og fortsetter på topp. Martinelli og Saka er selvskrevne etter at Trossard var veldig svak i dag.

Vi har med dette gamechangere som Smith Rowe, Trossard, Havertz, Nelson og Jesus på benken. I tillegg til Tomiyasu, Kiwior, Holding og Jorginho som man kan velge fra av defensive siden.

Troppen vår rimelig fantastisk, men Arteta må prøve å spille spillerne i sine vante posisjoner. Man kan variere med en innimellom, men når man kjører 3 spillere ut av posisjon så blir det for mye endringer.

Link to comment
Share on other sites

Eit United-lag som hadde griseflaks OG dommar/VAR-hjelp mot Ulvane, som i kampen etter tapte 4-1 mot Brighton. Eit United som vart avkledd mot Spurs. Eit United som låg under 2-0 før 4 min var spilt på Old Trafford mot Nottingham Forest som nok ein gong fekk ei billeg avgjersle til sin fordel som hjalp dei til siger mot eit 10-manns dumpekandidatlag fryktar eg ikkje. Det eg fryktar er mannen i svart og folka i bussen. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ulfagrafr said:

Eit United-lag som hadde griseflaks OG dommar/VAR-hjelp mot Ulvane, som i kampen etter tapte 4-1 mot Brighton. Eit United som vart avkledd mot Spurs. Eit United som låg under 2-0 før 4 min var spilt på Old Trafford mot Nottingham Forest som nok ein gong fekk ei billeg avgjersle til sin fordel som hjalp dei til siger mot eit 10-manns dumpekandidatlag fryktar eg ikkje. Det eg fryktar er mannen i svart og folka i bussen. 

Du glemte at de tapte 3-0 i en treningskamp mot Burnley i forrige uke 😉

Link to comment
Share on other sites

Forventer back To basic idag, når det kommer til formasjon. Tipper følgende 

 

Ramsedale 

white - saliba - Gabriel -Zinchenko

                      Rice

                Øde- Havertz

saka                                  Martinelli 

                   Eddie

 

selv tror jeg dette er en kamp om hadde kledd , jesus og Trossard. United kommer vell til å ligge seg lavt og satse på kontringer. United stiller mitt tynt bakover, og hvertfall på venstre back. En stor del av kamp planen våres må være å doble på denne siden og få satt Saka opp i 1vs1 situasjoner. Da skal en Dalot i feil posisjon eller en Regulion som er katastrofe defensivt få en lang dag på jobben

Link to comment
Share on other sites

Syntes Havertz har fått muligheten til å vise seg frem og  har kommet dårlig ut. Bruk de som presterer når de får spilletid. Vieira , ikke min favoritt,  men skal krediteres for innsatsen sist kamp. La ham få muligheten foran Havertz som er langt under pari. La spillerne få igjen for godt spill på banen. Vieira fortjener det.

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt trist med Partey.. helvette vi trenger han i denne kampen..

Håper det ordner seg.. COYG

 

Ville personlig sett Jorginho for Havertz..

 

Theo Walcott i Sky sports :D Konge!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Det ordner seg hvis vi er i fokus fra starten av. I dag vil jeg ikke se at United scorer etter 1 minutt . 

Ikke vær redd, de har en tendens til å slippe inn endel mål i starten av kampen de og:P Så her står det nok 3-3 etter knappe 6 minutter.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...