Jump to content

03.09.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Verminator5 said:

Bommen er helt krise, og man må gjerne kalle ham idiot. Vi har ytringsfrihet! Jeg bare lurte på om du kalte Saka det samme når han hadde en enda grovere feil forrige runde.

 

Det at jeg kalte han idiot, kontra ikke kalte Saka idiot, handler vel mye om hva de har bidratt med i sin tid her.  Men ja, å bruke ord som idiot er nok dumt. 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, elx said:

 

Det at jeg kalte han idiot, kontra ikke kalte Saka idiot, handler vel mye om hva de har bidratt med i sin tid her.  Men ja, å bruke ord som idiot er nok dumt. 

Nei, kall spillerne hva du vil. Jeg modererer ikke på den slags. Jeg ville bare få frem et poeng om at jeg syns Havertz for veldig mye kritikk. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Nei, kall spillerne hva du vil. Jeg modererer ikke på den slags. Jeg ville bare få frem et poeng om at jeg syns Havertz for veldig mye kritikk. 

Kritikken er fortjent, i mine øyner. Er en av de dårligste kjøpene(foreløpig) På veldig mange sesonger.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Husker mange ville sende White tilbake til Brighton også etter 3 serierunder. Gi Kai tid😊

Hadde det vært opp til meg, hadde han ikke fått tid. Dvs han hadde fått som innbytter. Men nå er ikke jeg manager, så får håpe at Arteta vet hva han driver med..:P

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Hadde det vært opp til meg, hadde han ikke fått tid. Dvs han hadde fått som innbytter. Men nå er ikke jeg manager, så får håpe at Arteta vet hva han driver med..:P

Om dette hadde vært min FM-save hadde jeg nok gitt Havertz en gradvis tilvenning selv. Samspillet på venstresiden sitter ikke enda. Han må få tid til å finne kjemien med Zinny og Martinelli. Men ja, Arteta knows😊 

Forøvrig syns jeg vi gjør en OK+ omgang, med unntak av at vi er passive på målet i mot. Skaper ikke all verden, men har stort sett kontroll.

Link to comment
Share on other sites

Bedre kontroll enn tidligere kamper denne sesongen. Målet i mot kan ikke garderes mot når så mye er feil. Savner litt fremover og press på særlig høyre. Venstre funker bra. Havertz er svakest så langt utpå der, men til tross for det er han i posisjoner. Skal det løsne en eller annen gang? 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Om dette hadde vært min FM-save hadde jeg nok gitt Havertz en gradvis tilvenning selv. Samspillet på venstresiden sitter ikke enda. Han må få tid til å finne kjemien med Zinny og Martinelli. Men ja, Arteta knows😊 

Nå skal det sies at Havertz egentlig kun har hatt Martinelli fast på siden sin så langt. Første kampen startet han med Timber bak seg, så kom Tomi innpå. Tomi startet neste kamp, men pga det røde kortet måtte Kiwior inn og spille i den posisjonen. Det har vært mye utbytting av spillere og -typer på venstresiden, så ikke så rart at han har hatt problemer med å tilvenne seg helt enda. I tillegg virker han å mangle selvtillit når han nærmer seg motstanders boks.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pirès#7 said:

Det jeg er bekymra for med Havertz er at jeg synes han mangler basisferdigheter, touch, mottak og pasninger er konstant lurvete nesten.

Jeg er uenig. Når han gjør det midt på banen eller ikke angrepsområder synes jeg han ser bra ut. Men med en gang han begynner å nærme seg motstanders boks sliter han. Er ganske sikker på at det går på usikkerhet og mangel på selvtillit. Nesten som at han overtenker og roter det til. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

God gjenvinning av Havertz der.

Ja den var god.

Martinelli er en fuckings duracell kanin. Bare KJØRER på. Gir seg aldri

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Marius- said:

Bedre kontroll enn tidligere kamper denne sesongen. Målet i mot kan ikke garderes mot når så mye er feil. Savner litt fremover og press på særlig høyre. Venstre funker bra. Havertz er svakest så langt utpå der, men til tross for det er han i posisjoner. Skal det løsne en eller annen gang? 

Saka er ubesluttsom og han virker tom for energi. Ut med Nketiah nå

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...