Jump to content

03.09.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 207
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Verminator5 said:

Hvilke situasjoner viser han til hvor de skulle hatt straffe? For noe vås.

Ja enig, blei det nevnt i så fall? Vil veldig gjerne se dei situasjonane. Og vi blei frarøva ei dømd straffe! Helt hårreisande å omgjøre den som clear and obvious! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Ja enig, blei det nevnt i så fall? Vil veldig gjerne se dei situasjonane. Og vi blei frarøva ei dømd straffe! Helt hårreisande å omgjøre den som clear and obvious! 

Enig! Jeg mistet strøm så aner ikke, men ikke sett rapporter som tilsier noe han mener 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ulfagrafr said:

Ja enig, blei det nevnt i så fall? Vil veldig gjerne se dei situasjonane. Og vi blei frarøva ei dømd straffe! Helt hårreisande å omgjøre den som clear and obvious! 

Jeg tipper han iallefall mener den hvor Højlund og Gabriel er i duell og begge faller. Men den så ikke ut som noe straffe slik jeg så den iallefall. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Haha ten hag: alt gikk i mot oss. 2 straffer skulle de hatt. Og det var klar onside på målet. Jaja det er lov å lyve på tv. Straffen vår nevner han ikke

Flintskallen med Colgate smilet bør vel heller dra hjem å trene etablert angrepsspill. Patetisk, United tapte fullt fortjent. 

Link to comment
Share on other sites

Du verden så mye styr det er når United taper en fotball kamp. Det er syting og klaging over absolutt alt . Det er ikke rent lite spalteplass de får heller. Tror Ten Hag kjenner det godt i dag. United er dårlige for tiden.

Det står ikke så bra til i Chelsea heller. Tenker manageren deres også kjenner det godt etter tapet hjemme mot Forest.

For vår del ligger vi godt plassert. Vi kan ligge i den posisjonen og så tar vi City på oppløpsiden til våren 😁

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk resultat. 

Jeg synes Martinelli var vår BB sammen med Rice og jeg kan ikke huske å ha sett Saka så dårlig som de siste to kampene. Gutten trenger hvile. 

Og til slutt en liten brannfakkel. Ramsdale burde ha reddet målet i mot. Jeg mener han står feilplassert. Det er ingen grunn til at han skal stå bak sine to forsvarere som dekker nærmeste hjørne. Her skal han stole på forsvaret sitt og stille seg deretter. Dette er definitivt ingen tabbe, men jeg mener han er feilplassert. Jeg synes også returen han gir på den første avslutningen i dobbelsjansen til Manu i 2.omgang er dårlig. Strengt talt bør han ta den fast, alternativt får den vekk fra farlig område. Misforstå meg rett. Jeg er en stor fan av Ramsdale og elsker å ha ham i klubben, men i går burde han ha gjort bedre i viktige situasjoner. 

 

Krigerjobben Gabriel gjorde for å gi Rice nok tid til å avslutte på målet skal heller ikke undervurderes. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Rosicky07 said:

United supportere er jaggu noe for seg selv, folk på jobben meldte klink Høilund straffe og at offsiden ikke var offside. Hahah. United er det deiligste laget å slå altså

De lever i en egen verden. Orker ikke Manure supportere rett og slett

Link to comment
Share on other sites

Japp, og at Evans skulle hatt 100% frispark på målet til Rice. Ref watch derimot sier at det heller burde vært straffe til Gabriel når han blir hivd i bakken, om ikke Rice scorer 🤣 
 

Men gjør ikke alle Managere dette? Dikter opp egne historier for bortforklaringer 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...