Jump to content

12.08.23 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

36 minutes ago, Gunners77 said:

Tull å sette Partey som back, skal være på midtbanen. Slutt med rotering.

Enig. Greit nok at Partey og White roterte til tider, men det er helt klart at vi er et bedre lag når Partey spiller sentralt.

Dog syntes jeg det rareste i går var at Gabriel ikke spilte.

Link to comment
Share on other sites

Skal bli spennende å se fortsettelsen for vårt lag. Neste kamp er Palace borte , som fikk 3 poeng borte mot Sheffield U.

Vi kan ikke tillate oss å falle i våre prestasjoner som mot Forest. Jeg fatter ikke hva som skjer veldig ofte når vi leder 2  - 0. Vi kan ha full kontroll,  så kommer det ut av det blå en redusering og så lever vi farlig. Vi må bli flinkere til å drepe kamper. Vi kan ikke fortsette å slippe inn motstandere i kamper som vi gjorde mot Forest. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Stefanb said:

Enig. Greit nok at Partey og White roterte til tider, men det er helt klart at vi er et bedre lag når Partey spiller sentralt.

Dog syntes jeg det rareste i går var at Gabriel ikke spilte.

Gabriel hadde vel egentlig en liten skade? Mener på at jeg leste dette en eller en annen plass.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, elx said:

Gabriel hadde vel egentlig en liten skade? Mener på at jeg leste dette en eller en annen plass.

Mulig jeg er gammeldags, men det var alltid slik før; Er du på benken, er man frisk nok til å spille/starte.

Tviler på skadde spillere sitter der. Det er selvsagt vanlig at spillere som er på vei tilbake fra skader, sitter der og er tiltenkt færre minutter. 
 

uansett lag, førsteomgangen i helga var helt rå. Bortsett fra den ene sjansen hadde vi vel 90% ball, og dønn kontroll? Andreomgangen var tilsvarende svak

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...