Jump to content

12.08.23 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal   v   Nottingham Forest image.png.0a6448994d19d7cb043aeaf8004c7e9b.png
Lørdag 12. august 2023, kl. 13:30

Emirates Stadium

Premier League, 1. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay /TV3+
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Timber

MØ8 - Partey - Trossard

Saka - Nketiah -  Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror det blir samme lag som mot City, å starte med Eddie over Havertz mot et lag som kommer til å ligge lavt Tror jeg ingenting på. Likte det jeg så av han mot City også! 
 

Trossard kan fort ta plassen til Martinelli , han er hvertfall veldig nært. Og kampbildet her kan passe han bedre.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, bergkampje said:

Må selvfølgelig vinne seriestart mot NF. Håper på en gøy kamp med mange mål. 4-0 er fint. Får håpe dette ikke blir en jinx hehe

Jeg tror også det blir 4-0 og jeg trur Rice scorer i seriedebuten. 

COYG

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke hvorfor evt Arteta skal bryte opp den gode relasjonen mellom White, Ødegaard og Saka. Ville hatt Havertz på topp. Forest blir lave, og da er det bra å ha et oppspillspunkt. Tierney er nok på tur bort da han ikke er på benken. Uansett, i dag er 3 poeng og en god start Pri 1. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekkern said:

Skjønner ikke hvorfor evt Arteta skal bryte opp den gode relasjonen mellom White, Ødegaard og Saka. Ville hatt Havertz på topp. Forest blir lave, og da er det bra å ha et oppspillspunkt. Tierney er nok på tur bort da han ikke er på benken. Uansett, i dag er 3 poeng og en god start Pri 1. 

helt enig, merkelige valg i mine øyne også. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker det på en måte. Det er hjemme mot Forest, en god mulighet til å rotere/teste litt, prøve å spille inn i laget noen relasjoner som kanskje ikke har vært der helt før.

Gabriel har spilt 5 av 6 kamper i pre-season fra start og kom inn i den 6. Han er på benken, så det er lite som tyder på at han er skadet eller syk så det er i så tilfelle for å gi ham litt hvile og som sagt kanskje teste ut noen nye relasjoner.

Jeg ser på dette som et tegn på det jeg har håpet på, at Arteta kommer til å rotere mye mer denne sesongen og at vi får se noen 'rare' lagoppstillinger i enkelte kamper. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Jeg liker det på en måte. Det er hjemme mot Forest, en god mulighet til å rotere/teste litt, prøve å spille inn i laget noen relasjoner som kanskje ikke har vært der helt før.

Gabriel har spilt 5 av 6 kamper i pre-season fra start og kom inn i den 6. Han er på benken, så det er lite som tyder på at han er skadet eller syk så det er i så tilfelle for å gi ham litt hvile og som sagt kanskje teste ut noen nye relasjoner.

Jeg ser på dette som et tegn på det jeg har håpet på, at Arteta kommer til å rotere mye mer denne sesongen og at vi får se noen 'rare' lagoppstillinger i enkelte kamper. 

Ja, kan være greit å rullere, men samtidig kan det være bra å kjøre det mest vante systemet med spillere i kjente posisjoner i første seriekamp.  Regner med at han har drillet forskjellige systemer, men når han i tillegg har tre nye spillere inn så hadde jeg ikke ventet at han skulle gjøre dette i første kamp. Men for all del, det kan fungere bra det. Det gjorde det ikke i fjor når vi prøvde det samme. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Bekkern said:

Ja, kan være greit å rullere, men samtidig kan det være bra å kjøre det mest vante systemet med spillere i kjente posisjoner i første seriekamp.  Regner med at han har drillet forskjellige systemer, men når han i tillegg har tre nye spillere inn så hadde jeg ikke ventet at han skulle gjøre dette i første kamp. Men for all del, det kan fungere bra det. Det gjorde det ikke i fjor når vi prøvde det samme. 

Og da tenker jeg det er viktigere å gjøre det tidlig, så spillerne blir vant til det istedenfor at det blir som i fjor at det skjer når det er mer press på spillerne i tillegg.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...