Jump to content

12.08.23 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ulfagrafr said:

Eg har sett draktnummer 29 utpå der, men har enda ikkje sett Havertz 

Han hadde et flott innlegg litt tidligere, men er enig i at han har vært li55 anonym så langt. Martinelli derimot har blitt gira av kritikken han har fått her på forumet:)

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Martinelli har hatt et par nydelige returløp, Saka har hatt en. De gutta har ingen primadonnanykker.

Det som gjør de så gode spillere. Perfekte lagspillere i tillegg til å være enestående individualister til tider.

Rice har for øvrig vært fantastisk. Er faen meg overalt

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Han har en veldig god statistikk når han starter kamper og spesielt på Emirates. Man må også se på at i fjor var første gangen han startet flere enn 2 eller 3 kamper på rad. Mye av kritikken mot ham mener jeg er helt på trynet. 

Hvis man ser på motstanden i disse kampene, bærer det nok preg av cup-kamper og. Men tallenes tale er klar. Eddie scorer mye fra start på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Hvis man ser på motstanden i disse kampene, bærer det nok preg av cup-kamper og. Men tallenes tale er klar. Eddie scorer mye fra start på hjemmebane.

De 2 siste sesongene har han scoret mot både Chelshit, Manure og Shitty. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Eh, jeg mener å ha lest at alle andre er i trening nå. Ergo, kun Timber på skadelisten akkurat nå.

Hva med Gabriel Jesus, Nelson og Zinchenko da? Mener at de fortsatt ikke er tilbake

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...