Jump to content

12.08.23 Nottingham Forest (H)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Marius- said:

Virker som det starter nå 1400 til tross for mye folk utenfor ennå

Helt latterlig hvis de kjører avspark 14:00 hvis folk fortsatt ikke har kommet seg inn fordi det er Arsenal sitt billettsystem som er problemet..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Helt latterlig hvis de kjører avspark 14:00 hvis folk fortsatt ikke har kommet seg inn fordi det er Arsenal sitt billettsystem som er problemet..

Tror det har med at man ikke kan ha overlappende kamper med tv sending som er oppsatt….

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Helt latterlig hvis de kjører avspark 14:00 hvis folk fortsatt ikke har kommet seg inn fordi det er Arsenal sitt billettsystem som er problemet..

De aller fleste er inne, så ser ikke problemet.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

He he, kul jinx. Jeg syns Nketiah er fantastisk. Snart innser dere andre det også.

Eddie har mange gode kvaliteter, og de siste 2 årene har han vokst noe enormt. Det jeg mangler fra han er det killer instinktet. Han er ikke så god uten eller med ballen som Jesus, som ofte gjør sin medspillere bedre. Derfor forventer jeg at Eddie skal være mer dødelig foran mål. Hvis han klarer det, så er han en veldig god spiller.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

He he, kul jinx. Jeg syns Nketiah er fantastisk. Snart innser dere andre det også.

Jeg er nok ikke like positiv som deg om Nketiah, men jeg skjønner veldig lite av den nesten ekstreme kritikken mot ham. Han har vist at han kan være en god backup og gjorde feks savnet av Jesus veldig lite en periode i fjor før han ble skadet og Trossard tok over. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Eddie har visstnok scoret 14 mål på sine 16 siste starter på Emirates.

Jepp. Han har en veldig god statistikk når han starter kamper og spesielt på Emirates. Man må også se på at i fjor var første gangen han startet flere enn 2 eller 3 kamper på rad. Mye av kritikken mot ham mener jeg er helt på trynet. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...