Jump to content

09.10.2022 Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Liverpool image.png.c9c3b0f928602c301be0f40460e07a25.png
Søndag 9. oktober 2022, kl. 17:30. Emirates Stadium

Premier League, 10. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viasat Ultra HD / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Simbad said:

Stiller spørsmålstegn til Tomi over KT på venstrebacken, men kanskje Arteta har en helt genial plan? 

Enig.

Kan være at Tierney ikke er helt 100% etter Bodø Glimt heller, men hvis det ikke er noe annet enn et taktisk bytte så syntes jeg det er snodig.

Kan dog være taktisk ved at Salah er venstrebeint og Tomi da kan følge han mens han kutter innover.

Link to comment
Share on other sites

Xhaka, Martinelli og Jesus bør kunne skape store problemer på Pools høyreside. I tillegg er Saka i ferd med å finne formen. Jeg forventer at vi scorer i dag og jeg forventer et lag som kommer til å gå for seier. 

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende dette! Anser Liverpool som et bedre lag enn oss, men akkurat nå, har vi vært gode og Liverpool dårlige. Håper vi utnytter det og tar seieren her. Men tøft blir det, Liverpool er såpass gode offensivt at de garantert scorer, så håper gutta fremover i banen er påskudd og effektive foran kassa 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Syntes vi har gitt bort mye av iniativet her nå.. lar Liverpool dominere ballen. Det kan funke, men da må vi sette en av kontringene. For hvis vi lar de fortsette å male oss ned så kommer de til å score.

Jepp. Liker ikke tendensen i kampen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...