Jump to content

09.10.2022 Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

19 minutes ago, Simbad said:

Selvsagt blir det straffespark når man sparker til foten til en motspiller uten å treffe ball. Sier seg jo selv. Var absolutt ingenting billig med vår straffe. Heller klønete av Thiago. 

Klopp har også prøvd å unnskylde seg med at det var billig og at Jesus brukte lang tid på å falle.

Bullshit sier jeg, men ingenting slår unnskyldningen hans når de tapte fordi "banen var for tørr".

PS: De spilte på hjemmebane i den kampen.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Orakelet said:

På hvilket mål mener man at Saka er offside egentlig? Det første som Martinelli scorer på? 

Jepp, stemmer. Den var ikke offside fra hva jeg kunne se, men den var "tightere" enn hva jeg ville trodd.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

BTW, jeg elsker mentaliteten til Saka! 

Eller for å si det på en annen måte- mentaliteten til hele laget. 

Ellers så diskutereres alle mulige scenarioer ved mål etc , men i dag vant vi faktisk. Vi hadde til og med VAR med oss. Vi har fått på trynet av dommer avgjørelser mot oss i mange avgjørende situasjoner i flere år og ikke minst av VAR. Nå gikk det for en gangs skyld vår vei og Klopp kan syte så mye han vil.  Akkurat nå er han under et forferdelig press og da kan han bli motbydelig. 

Vi vant i dag og du verden Arteta,  spillere og supportere fortjente det.

 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Stefanb said:

Klopp har også prøvd å unnskylde seg med at det var billig og at Jesus brukte lang tid på å falle.

Bullshit sier jeg, men ingenting slår unnskyldningen hans når de tapte fordi "banen var for tørr".

PS: De spilte på hjemmebane i den kampen.

Klopp har flere unnskyldninger enn Wenger og Fergie til sammen. Kommer alltid på noe idiotisk å skylde på. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Orakelet said:

På hvilket mål mener man at Saka er offside egentlig? Det første som Martinelli scorer på? 

slik VAR går igjennom offsides så finner jeg ingen grunn til å tvile på den avgjørelsen.

Han var muligens offside i forkant av målet til Martinelli. VAR sjekket den, uten å tegne opp strekene sine.

Man kan argumentere for at de er inkonsekvente i måten de holder på, men er jo helt riktig å ikke gi offside hvis det er vanskelig å konkludere. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

Jepp, stemmer. Den var ikke offside fra hva jeg kunne se, men den var "tightere" enn hva jeg ville trodd.

Det er veldig vanskelig å se pga vinkelen. Men hvis man ser på strekene i matta kan det se ut som at foten til Saka såvidt er innenfor. Likevel, liten grunn til å tro at de tok feil der. Hadde de vist bilder med strekene sine hadde det vært lite å diskutere. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Da forventer jeg at FA for alvor viser hva de mener med no room for racism.

Det har vist blitt en sak av dette hos FA og då får vi se hva det ender med. 

De føler godt på presset i Pool for tiden. Nå er det deres tur til å kjenne på motgang og nedgangstider. Da blir det mye syting og det som verre er. Her har vel muligens Henderson dratt det for langt. 

Vi har kjent på nedgangstider i Arsenal også. Vi lå på 2 plass fra lørdag til søndag kveld 😁

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Stefanb said:

Det er visstnok Henderson som har kommet med flere rasistiske ytringer mot Gabriel.

Da skjønner jeg veldig godt hvorfor Xhaka reagerer som han gjør. Trodde virkelig ikke Henderson var en sånn type. Men hvis dette stemmer bør han minimum få lignende straff som Suarez gjorde etter hendelsen med Evra. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tapapa said:

Jeg bare digger gutten. Miedema ville vel ikke lage barn med ham, så jeg har funnet en ny kandidat.

FB_IMG_1665090905842.jpg

Jeg tror Mead i likhet med Miedema foretrekker kvinner. Men hvis vi kunne funnet en surrogatmor, hadde det kanskje ikke vært så dumt? 

Da kunne vi gjort det samme med Williamson og Saliba, Miedema og Jesus/Nketiah. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Jeg tror Mead i likhet med Miedema foretrekker kvinner. Men hvis vi kunne funnet en surrogatmor, hadde det kanskje ikke vært så dumt? 

Da kunne vi gjort det samme med Williamson og Saliba, Miedema og Jesus/Nketiah. 

Fan så vanskelig dette skulle være da! Jeg er redd gutta begynner å reprodusere seg med modeller/influencere. Jenter som sikkert ser veldig bra ut, men som neppe produserer framtidige stjerner for oss.

 

Kjærlighet er bra, men å sikre at Arsenal forblir verdens beste klubb er enda viktigere. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Verminator5 said:

Siden Verminator5 junior kom til verden den 14.september har Arsenal vunnet samtlige kamper, og scoret tre mål i hver kamp. Dere kan takke meg ved sesongslutt😊

Gratulerer! Skal Verminator5 junior bli proff for Arsenals herre- eller damelag?

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, sas2002 said:

Fullt forjent. Nerveveak. Ben White og Martinelli enorm

Tomi reduserte egypteren til smågutt. Han skal ha en stor del av æren. 
Beste kamp så langt av Partey. Lite feilpass og god til å plassere seg. Liverpool gjorde livet enkelt for Arsenal sin midtbane i går da de konsekvent søkte bakrom og diagonalpass. Det har fungert med Mané, Salah og Firminho før, i går var det skivebom. Herregud så tafatte de var i 2. omgang. 
 

Alle kontroversielle avgjørelser gikk vår vei i går. Forskjellen på hjemme og ligaleder mot borte og 4-5 plass som tidligere. Ikke tvil om at hjemmefordelen blir forsterket med selvtillit og en spinnvill støtte fra publikum. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Tapapa said:

Banens gigant var utvilsomt Thomas Partey. Selv @RP7 må nok innrømme at de neppe ler i Madrid i kveld.

Toppnivået er høyt og i går det beste jeg har sett. 
Så får vi se i midten av november hvor langt inne på fysiorommet han har gjemt seg😂

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, RP7 said:

Tomi reduserte egypteren til smågutt. Han skal ha en stor del av æren. 
Beste kamp så langt av Partey. Lite feilpass og god til å plassere seg. Liverpool gjorde livet enkelt for Arsenal sin midtbane i går da de konsekvent søkte bakrom og diagonalpass. Det har fungert med Mané, Salah og Firminho før, i går var det skivebom. Herregud så tafatte de var i 2. omgang. 
 

Alle kontroversielle avgjørelser gikk vår vei i går. Forskjellen på hjemme og ligaleder mot borte og 4-5 plass som tidligere. Ikke tvil om at hjemmefordelen blir forsterket med selvtillit og en spinnvill støtte fra publikum. 

Hva mener du med alle kontroversielle avgjørelser? 
straffa til Jesus var klar, ikke kontroversiell i det hele tatt. Da gjenstår to kontroversielle avgjørelser og de gikk hver sin vei. Handsen til Big Gabi gikk i vår favør, knockoutalbuen til Tsimikas gikk i Liverpools favør. 1-1 der altså

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Hva mener du med alle kontroversielle avgjørelser? 
straffa til Jesus var klar, ikke kontroversiell i det hele tatt. Da gjenstår to kontroversielle avgjørelser og de gikk hver sin vei. Handsen til Big Gabi gikk i vår favør, knockoutalbuen til Tsimikas gikk i Liverpools favør. 1-1 der altså

Albuen mener jeg helt oppriktig er et uhell. Det ligner ikke et slag. 
Straffen er billig sammenlignet med alle andre vi ikke har fått. Handsen til Gabriel  hadde vi fått mot oss borte eller hvis Liverpool hadde vært serieleder. 
Flere 50-50 dueller hvor frisparket gikk til oss.

Eneste jeg husker som vi ikke fikk var Gomez sin meget usportslige takling av Martinelli. Den burde gitt kort. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...