Jump to content

Tony Adams


Dr. Phil

Recommended Posts

Såg fleire plasser i siste TGP at folk hadde Tony Adams sitt mål mot Everton i '98 som beste minne. Klarer ikkje heilt å huske dette målet, så lurte på mot det er noken som har link til dette målet?

 

you go! Would you believe it :( .

 

 

Would you believe it :)

 

Det var raskt levert.

 

No virka målet litt meir kjent, kind of ureaistisk at Tony av alle skal score et slikt mål ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

[Eg må naturlegvis sei meg lei for å ha fornærma alle dei ekte supportarane. Om det er dykk eller herrane Keown/Bergkamp som kan ha mest grunn til å være mest fornærma skal eg imidlertid la ligge her.

 

Eg har imidlertid ikkje noko religiøst forhold til Adams. Haldninga ser ut til å være at han er så stor at han ikkje kan kritiserast. Skulle han trø skjeivt er det berre å glatte over på beste måte. Til dømes såg sikkert dei fleste av oss stort på promille-dommen han sona nokre år attende. Greit nok det, det skal være tilgjeving for alt.

Eg tillet meg likevel å stille spørsmålsteikn ved Adams' opptreden ved desse tre tilstelningane, og viss dette for nokon er synonymt med "å drite på leggen", ja då lever eg godt med det.

 

[

 

Å stille spørsmål hvorfor ikke Adams var der er jo helt greit.Og har du fått med deg hva folk har skrevet her går det ikke på det ,men at du insinuerte at Adams var en drittsekk folk reagerte på.

Har absolutt ingenting med noe religiøst forhold til ham.

 

Når det gjelder promilledommen du nevner (har du lest addicted?)så var Adams stor her og.

Han gjemte seg ikke men stod fram med rak rygg og erkjente sine problemer.

Videre har Adams brukt mye tid på å hjelpe andre spillere med lignende problemer.

 

Vi snakker her om en person som har gitt mye av seg selv for Arsenal og det er selvfølgelig

synd at Adams ikke er tilstede på avskjedskampen og åpningen av det nye stadionet.

Men ser ingen grunn til å kritisere han for det.Han har sikkert sine grunner.

 

Bra av Adams!

http://www.dagbladet.no/sport/2005/09/26/444521.html

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vekker til livs denne tråden igjen..

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...m-Adams-on-FFS/

 

Interessant...Adams har ennå ikke blitt tilbudt noen forlengelse kontrakt i Portsmouth eller noe annet sted..

Han uttaler også at han kunne tenke seg å bidra i Arsenal..

Jeg mener dette en en mulighet Wenger bør se på.

 

Å få inn Mr. Arsenal på trenerteamet tror jeg hadde vært et veldig bra trekk.

Kanskje vår beste kaptein gjennom tidene har definitivt noe å lære våre unge og lovende spillere!

Link to comment
Share on other sites

Å få inn Mr. Arsenal på trenerteamet tror jeg hadde vært et veldig bra trekk.

Kanskje vår beste kaptein gjennom tidene har definitivt noe å lære våre unge og lovende spillere!

Tror nok han kunne lært Gallas en del også...

 

Ut med lommeboka Wenger, og hent Adams tilbake til klubben!!

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk mann stappfull av rutine og ville vært perfekt som forsvarstrener. Bare det å ha han rundt laget ville ha vært et løft. Spesielt forsvarspillerne og unggutta ville ha kunnet dra nytte av Mr. Arsenal :)

 

Tror han også kunne ha hjulpet med å få samspilt forsvaret mer.

Ja til Adams i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Slå til!

 

Jeg er hellig overbevist om at denne mannen har mye å tilføre Arsenal. Her er det mange som har noe å lære. Adams er stappfull av rutine, kjenner klubben og har vist at han er en glimrende leder.

 

Gud som jeg savner gamle gode Adams. En av tidenes største i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Håper dette blir en realitet når Wenger gir seg:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4040395,00.html

Tony uttalte jo tidligere i sommer at han virkelig ønsket seg tilbkae til Arsenal, som assistent manager riktig nok (her gjør Rice en bra jobb.) Synes vi burde hentet ham som forsvars trener i første omgang, han har jo gjort en bra jobb i PMouth

Link to comment
Share on other sites

Håper dette blir en realitet når Wenger gir seg:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4040395,00.html

Tony uttalte jo tidligere i sommer at han virkelig ønsket seg tilbkae til Arsenal, som assistent manager riktig nok (her gjør Rice en bra jobb.) Synes vi burde hentet ham som forsvars trener i første omgang, han har jo gjort en bra jobb i PMouth

Hvis vi i tillegg hadde fått inn Bergkamp i en eller annen rolle, hadde det vært fantastisk! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da er det klart at Mr. Arsenal tar over manager-jobben for fullt i Pompey. Kan bli veldig spennende :lol: Lykke til Big Tone!

 

Jepp, vi får ønske han lykke til.

Hadde håpet å se han i trenerstaben i Arsenal, men han har vel større ambisjoner enn det akkurat nå.

 

La oss håpe vi får se han på Arsenal-benken som trener eller manager en gang i fremtiden! :P

Link to comment
Share on other sites

Det er fullt fortjent at Tony nå får den sjansen til å være manager på toppnivå. Unner han all mulig sukess i fremtiden. Om han fortsetter utviklingen kan han fort bli en ettertraktet trener, kanskje Wengers arvtager? Hvem vet...

 

Lykke til, Adams. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...