Jump to content

05.08.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.6ed6644480cf62f8120bf5744f45a3d5.pngCrystal Palace v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Fredag 5. augusr 2022, kl 21:00 Selhurst Park
Premier League , 1. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Første tellende kamp for sesongen. Det er alltid litt ekstra nerver, følelser og tanker knyttet til akkurat det. Pre-season har vist fantastiske takter - noe som i det minste vil gi litt godfølelse inn i sesongstarten.

Crystal Palace har ikke mistet eller solgt noen spesielt verdt å nevne, men de har fått inn et par interessante spillere. Cheick Doucouré er hentet fra Lens, og Chris Richards er hentet fra Bayern Munchen. 

Det vil jo si at laget vi møter i stor grad er det samme laget som vi tapte mot forrige sesong. Forskjellen? Oss.

Arsenal har en helt annen 11'er enn hva vi møtte opp med da. Antatt start 11 er vel identisk med @Simbad sin ønskede 11'er. Vår 11'er vil ha 4 endringer fra den gang. 

Tavares -> Zinchenko
Soares -> Saliba (med White ut på backplass)
Smith Rowe -> Martinelli
Lacazette -> Jesus

Samtlige 4 erstattere er bedre enn de man erstatter. Mange kan sikkert komme nå og si at ESR slettes ikke er dårligere enn Martinelli - men jeg mener at han hvertfall er det som venstre ving. som indreløper kan det sikkert diskuteres. I tillegg har alle de andre i oppstillingen fått erfaring og mer trening. 

Jeg tror vi kommer ut av startblokka som et olja lyn. Jeg forventer faktisk seier, og tror den kan bli stor. 

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Orakelet said:

Første tellende kamp for sesongen. Det er alltid litt ekstra nerver, følelser og tanker knyttet til akkurat det. Pre-season har vist fantastiske takter - noe som i det minste vil gi litt godfølelse inn i sesongstarten.

Crystal Palace har ikke mistet eller solgt noen spesielt verdt å nevne, men de har fått inn et par interessante spillere. Cheick Doucouré er hentet fra Lens, og Chris Richards er hentet fra Bayern Munchen. 

Jeg tror vi kommer ut av startblokka som et olja lyn. Jeg forventer faktisk seier, og tror den kan bli stor. 

Tja, Crystal Palace har mistet Conor Gallagher. Han var helt enorm mot oss.  Jeg er dessverre ikke like optimistisk som deg til denne kampen. Vi slet voldsomt mot CP i fjor og klarte vel bare ett heldig poeng mot dem. Unngår vi tap, så er jeg tålelig fornøyd. Vinner vi, uansett om det skulle være ufortjent, så blir jeg euforisk.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Tja, Crystal Palace har mistet Conor Gallagher. Han var helt enorm mot oss.  Jeg er dessverre ikke like optimistisk som deg til denne kampen. Vi slet voldsomt mot CP i fjor og klarte vel bare ett heldig poeng mot dem. Unngår vi tap, så er jeg tålelig fornøyd. Vinner vi, uansett om det skulle være ufortjent, så blir jeg euforisk.

Du tipper oss som PL vinnere (egen tråd) men er euforisk om vi slår CP borte i PL åpningen? Noe skurrer.

Ellers forventer jeg seier og oppfølging av det flotte presset og intensiteten vi har vist i pre-season. Det skal bli spennende å se om vi unngår samme kollapser som ifjor. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Du tipper oss som PL vinnere (egen tråd) men er euforisk om vi slår CP borte i PL åpningen? Noe skurrer.

Ellers forventer jeg seier og oppfølging av det flotte presset og intensiteten vi har vist i pre-season. Det skal bli spennende å se om vi unngår samme kollapser som ifjor. 

Det er en tøff kamp og vi kommer til å tape noen poeng her og der. Når det er sagt, så tror jeg jo at vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Helvette jeg gleder meg... Men helvette jeg gruer meg!!! PL START er årets happening(Utenom Mandag som var, da jeg ble far til mitt 3dje barn)

 

COYG!!!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, elx said:

Helvette jeg gleder meg... Men helvette jeg gruer meg!!! PL START er årets happening(Utenom Mandag som var, da jeg ble far til mitt 3dje barn)

 

COYG!!!

GRATULERER ELX 😍😁 jeg lover at det skal bli enklere for avkommet å melde seg inn på forumet!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

GRATULERER ELX 😍😁 jeg lover at det skal bli enklere for avkommet å melde seg inn på forumet!

 

takk :D

Hahaha:D Jeg har allerede 2, hun eldste nærmer seg farlig... Ble 12 år 31 Juli 😛 Neste er 8.

Link to comment
Share on other sites

Er vi kobla på og får igang Saka og Martinelli så vinner vi.

Partey og xhaxa må vinne midtbanekrigen idag og vi må unngå masse dødballer. Vieira vill knuse Arteta taktisk idag og det må fan ikke skje.

Nå er det ingen unnskyldninger å komme med.

 Vinn!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...