Jump to content

05.08.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Tapapa said:

Min også. Han er akkurat den stoppertypen vi trenger. Ødegaard burde ha vært byttet ut for lenge siden.

 

Enig, Martin har ikke vært seg selv i dag.  

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Enig, Martin har ikke vært seg selv i dag.  

Personlig er jeg ikke så begeistret for Martin som en del av debattantene her på forumet. Litt skuffet over Jesus i kveld, men han hadde tøffe arbeidsvilkår i kveld. CP er et godt lag. Jeg er godt fornøyd med laget som helhet. De neste kampene ser helt overkommelige ut.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Personlig er jeg ikke så begeistret for Martin som en del av debattantene her på forumet. Litt skuffet over Jesus i kveld, men han hadde tøffe arbeidsvilkår i kveld. CP er et godt lag. Jeg er godt fornøyd med laget som helhet. De neste kampene ser helt overkommelige ut.

Martin var dårlig ja. Var skeptisk men han var god ifjor. Jesus var 100% påskrudd første 20, etter det minnet han meg om lacca

Link to comment
Share on other sites

3  poeng i åpnings kampen borte mot Palace er et steg i rett retning. Det kladdet i perioder,  men tror laget er preget av åpnings nerver.

Ødegaard svak ,men han leverer i neste kamp. Saliba gjorde en meget god kamp og flere andre får absolutt godkjent. 

Vi roter det fortsatt til for oss selv i forsvaret,  Ramsdale med to blundere på kort tid,  men rettet det opp med flere gode redninger. 

Nå er vi gang og jeg tror laget fremstår enda bedre i kampene som kommer. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Derav «» tøddlene 

:D

Men nå er vi top of the league etter vi har spilt kamp:D 

DET var vi iallefall ikke sist sesong :P

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...