Jump to content

05.08.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Ben Elfen said:

Joda - men han har absolutt satt seg i posisjon der han kommer til å bli pepet på i alle bortekamper

Altså... HAN har satt seg i posisjon? Om han ikke har gjort noe, hvordan har han da gjort det? Er tross alt andre personer som sier han har gjort det, ikke han selv?

 

Og OM han har/hadde gjort det, så hadde hele denne diskusjonen selvfølgelig vært død.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Slutta spille vi, slitene alt?

Palace borte er et tøft lag å møte. Hadde vel ikke sluppet inn mål på de siste 6 hjemmekampene og vunnet 5 av de 6.

Generelt sett er vi betydelig bedre enn Palace i kveld, men vi har ikke helt rytmen enn så lenge.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Ben Elfen said:

Hu ene (der saken ble henlagt) l jo ut hauger med dokumentasjon på Twitter. Der kom han ikke godt ut. Grunnen til St sale. Ble henlagt er fordi den angivelige voldtekten ble gjort i utlandet 

Herre min hatt, skjerp deg

Link to comment
Share on other sites

Just now, Pirès#7 said:

Patetisk dømming av Taylor når Eze 2 sekunder før Xhaka får gult diver og blir vinket opp uten å få noe. Kun pga det er Xhaka.

Jepp. Burde vært gult på Eze som gjør det samme, men Xhaka er Xhaka og blir straffet langt hardere enn noen andre.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Jepp. Burde vært gult på Eze som gjør det samme, men Xhaka er Xhaka og blir straffet langt hardere enn noen andre.

Selvfølgelig. Xhaka divet han, men det er imponerende å dømme så jævla ukonsekvent iløpet av noen få sekunder. Kun i PL.

Link to comment
Share on other sites

Så mye pepper jeg fikk her da. Synes dere det er rart at en spiller på motstanderlaget blir buet på, når han er mistenkt for 3/2 voldtekter? 
 

håper såklart han er uskyldig - men forstår jo at motstanderne buer

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Så mye pepper jeg fikk her da. Synes dere det er rart at en spiller på motstanderlaget blir buet på, når han er mistenkt for 3/2 voldtekter? 
 

håper såklart han er uskyldig - men forstår jo at motstanderne buer

Tror ikke folk reagerer på at han blir buet av motstanderen, men heller at du mente at han selv hadde satt seg i en slik posisjon uavhengig om han er uskyldig eller skyldig.

PS: Bissouma har vært under etterforskning i et år for voldtekter nå og Mendy på City for det samme, men ingen av de blir buet som Partey, og de er like uskyldige/skyldige som han.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Tror ikke folk reagerer på at han blir buet av motstanderen, men heller at du mente at han selv hadde satt seg i en slik posisjon uavhengig om han er uskyldig eller skyldig.

PS: Bissouma har vært under etterforskning i et år for voldtekter nå og Mendy på City for det samme, men ingen av de blir buet som Partey, og de er like uskyldige/skyldige som han.

Det vet du ikke noe om. Så du alle bortekampene til Brighton forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ben Elfen said:

Så mye pepper jeg fikk her da. Synes dere det er rart at en spiller på motstanderlaget blir buet på, når han er mistenkt for 3/2 voldtekter? 
 

håper såklart han er uskyldig - men forstår jo at motstanderne buer

 

Er kun fordi du sier han fortjener det OG har satt seg selv i den situasjonen. 

Er forståelig at de buer, og det er typisk fotball fans å prøve å irritere motstanderene sine spillere, på alle mulige måter. 

Derimot svært få fans jeg har hørt som har STØTTET motstanderene sine fans, for hetsing av våre spillere.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Tror ikke folk reagerer på at han blir buet av motstanderen, men heller at du mente at han selv hadde satt seg i en slik posisjon uavhengig om han er uskyldig eller skyldig.

PS: Bissouma har vært under etterforskning i et år for voldtekter nå og Mendy på City for det samme, men ingen av de blir buet som Partey, og de er like uskyldige/skyldige som han.

Ok. Poenget mitt var at jeg forstår buingen. Fansen har fått en grunn til å bue. Hadde Kane vært i denne situasjonen hadde jeg buet til jeg fikk krampe i kjeften. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...