Jump to content

12.05.22 Tottenham (B) (Flyttet fra 16.01.22)


Simbad

Recommended Posts

En skikkelig dårlig dag. Det eneste positive er at det skjer på måten det skjer på. Denne kampen er bare å glemme og komme seg videre. En kamp hvor det hadde vært jevnt og deretter endt med tap hadde vært verre. 
 

Nå må det nullstilles før ‘Castle og Everton. Denne kampen kunne tapes, det kan ikke de neste

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Simbad said:

BTW! Tavares gjorde så å si akkurat det samme som Holding gjorde mot slutten av kampen, men da gav ikke Tierney frispark engang.. 

Dette skjer 10 ganger pr kamp og Holding får gult fordi det var 4. gang og ikke første gang. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, sas2002 said:

Var vel tydelig idag at en kvalitetspiss utgjør en stor forskjell, men vil Jesus løse floka på topp?

Jeg tror at han vil det. Jeg tror faktisk at det ikke finnes et mer perfekt kjøp med tanke på ferdigheter, erfaring, spillertype og beviste resultater. 
 

Link to comment
Share on other sites

Diskvalifisert for å ikke delta, da jeg var i festlig lag for å se denne. Det kunne blitt festligere for å si det sånn.. Registrer at å kalle medsupportere fitter er lov her, det bogner for interessante diskusjoner fremover! Jeg sier bare COYG neste 2 kamper... Vi har alt i egnene hender fremdeles (heldigvis?).

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Marius- said:

Diskvalifisert for å ikke delta, da jeg var i festlig lag for å se denne. Det kunne blitt festligere for å si det sånn.. Registrer at å kalle medsupportere fitter er lov her, det bogner for interessante diskusjoner fremover! Jeg sier bare COYG neste 2 kamper... Vi har alt i egnene hender fremdeles (heldigvis?).

Amen. 
 

vi klarer dette. Borte mot Newcastle kan bli utfordrende, men hjemme mot Everton (som bør ha sikret plassen) bør være overkommelig

Link to comment
Share on other sites

Det ble desverre ikke den kampen vi håpte på i går kveld. Vi fikk noen billige avgjørelser i mot oss som ødela. Samtidig så levde Holding  farlig hele tiden.  Det ble for mange avblåsinger mot ham. Holding hadde ikke kvelden og Soares slet på motsatt side. Pasningsspillet har vi til tider problemer med og det igjen i går kveld. Vi får ikke flyt i spillet. 

To kamper igjen som ikke blir enkle. Newcastle borte blir ikke enkel .Spillerne må løfte seg flere hakk i neste kamp. Forhåpentlig så har Everton sikret plassen før kampen mot oss. Spurs har Burnley hjemme og Norwich borte. Håper Burnley parkerer bussen mot Spurs. De vil i allefall selge seg dyrt søndag . Så er det bare til å håpe på en skikkelig Spursy borte mot Norwich. Det er fortsatt håp , men vi får ingenting gratis. 

 

Link to comment
Share on other sites

Selfølgelig er det håp om 4 plass. Fryktet kampen mot spurs etter jeg så de spille mot Liverpool. Tydelig å se at vi må forsterke laget. Etterpåklokskap skulle vi kanskje hatt Tavares på mot Son, Tavares er den raskeste spilleren i Arsenal. Klarer vi ikke 1. plass får vi ikke tak i de beste spillerne. Hele sommeren er ødelagt hvis ikke 4 plassen tilhører oss. Er utrolig spendt.

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Gunners77 said:

Selfølgelig er det håp om 4 plass. Fryktet kampen mot spurs etter jeg så de spille mot Liverpool. Tydelig å se at vi må forsterke laget. Etterpåklokskap skulle vi kanskje hatt Tavares på mot Son, Tavares er den raskeste spilleren i Arsenal. Klarer vi ikke 1. plass får vi ikke tak i de beste spillerne. Hele sommeren er ødelagt hvis ikke 4 plassen tilhører oss. Er utrolig spendt.

4 plassen og CL er selvfølgelig det beste utgangspunktet. Men , vi er mer attraktive nå en på lenge . Vi trenger en spiss og et par brikker til for å bli et permanent topp lag. Det knirker litt i dag om vi liker det eller ikke. Skal vi spille i CL så må vi kunne hevde oss der. Ikke bare ryke ut i februar hver eneste gang. 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners68 said:

4 plassen og CL er selvfølgelig det beste utgangspunktet. Men , vi er mer attraktive nå en på lenge . Vi trenger en spiss og et par brikker til for å bli et permanent topp lag. Det knirker litt i dag om vi liker det eller ikke. Skal vi spille i CL så må vi kunne hevde oss der. Ikke bare ryke ut i februar hver eneste gang. 

Slår vi ikke newcastle og Everton så har vi ingenting å gjøre i Cl uansett. Vi trenger oppgradering og bedre backupspillere i alle ledd før vi kan bli konkuransedyktig.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Marius- said:

Diskvalifisert for å ikke delta, da jeg var i festlig lag for å se denne. Det kunne blitt festligere for å si det sånn.. Registrer at å kalle medsupportere fitter er lov her, det bogner for interessante diskusjoner fremover! Jeg sier bare COYG neste 2 kamper... Vi har alt i egnene hender fremdeles (heldigvis?).

Du er ikke diskvalifisert :) 

Hvordan kom du frem til at det er OK å kalle medsupportere på forumet for fitter?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Du er ikke diskvalifisert :) 

Hvordan kom du frem til at det er OK å kalle medsupportere på forumet for fitter?

Trenger nok lesebriller :) For jeg leste noe i feil kontekst sent på kvelden. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/13/2022 at 8:36 AM, Gunners68 said:

4 plassen og CL er selvfølgelig det beste utgangspunktet. Men , vi er mer attraktive nå en på lenge . Vi trenger en spiss og et par brikker til for å bli et permanent topp lag. Det knirker litt i dag om vi liker det eller ikke. Skal vi spille i CL så må vi kunne hevde oss der. Ikke bare ryke ut i februar hver eneste gang. 

Seff får spurs straffe. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bekkern said:

Latterlig dømming igjen favør Spurs. Spurs spilleren holder Barnes slik at han kommer ut av balanse. 

Selvfølgelig får Spurs straffe. De har alltid så jævlig flaks. Det stod på stjerne himmelen at de skulle få straffe mot oss også. Det samme når det gjelder det røde kortet til Holding. Spiller vi en viktig kamp mot Spurs så får vi rødt kort og det blir en  straffe til Kane. 

Burnley har forsvart seg bra,  men har ikke noe å komme med offensivt dessverre. Blir nok 3 poeng til Spurs 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Selvfølgelig får Spurs straffe. De har alltid så jævlig flaks. Det stod på stjerne himmelen at de skulle få straffe mot oss også. Det samme når det gjelder det røde kortet til Holding. Spiller vi en viktig kamp mot Spurs så får vi rødt kort og det blir en  straffe til Kane. 

Burnley har forsvart seg bra,  men har ikke noe å komme med offensivt dessverre. Blir nok 3 poeng til Spurs 

 

alt er rigga🙃

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, sas2002 said:

.Er rett og slett såre enkelt. Ingen seier i morgen så er vi ikke gode nok for CL. Hent bedre kvalitet i troppen og prøv igjen til neste år.

Det har nå vært fremgang på flere måter denne sesongen.  Spillerne er unge og de har fått kjenne på presset med å være topp 4 lag. Men , vi trenger noen bedre spillere her og der hvis vi skal være med i toppen.   

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, sas2002 said:

.Er rett og slett såre enkelt. Ingen seier i morgen så er vi ikke gode nok for CL. Hent bedre kvalitet i troppen og prøv igjen til neste år.

Når ligaen er så gjennomsyret korrupt som det den er så er det grenser for hvor mye god kvalitet hjelper uansett. :) 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Når ligaen er så gjennomsyret korrupt som det den er så er det grenser for hvor mye god kvalitet hjelper uansett. :) 

Ja det er en farse. FA ønsker seff at englands kaptein skal få spille CL

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...