Simbad Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 (edited) Tottenham v Arsenal Torsdag 12. mai 2022, kl 20:45 Tottenham Hotspur Stadium Premier League 21. runde Kampen vises direkte på Kampen er blitt flyttet til mellom Leedskampen som er flyttet til fra lørdag 7. mai til søndag 8. mai, og kampen mot Newcastle som egentlig stod oppført søndag 15. mai, men er flyttet til mandag 16. mai. Ønsket lag: Ramsdale Tomi - White - Gabriel - Tierney Partey Saka - MØ8 - Xhaka - Martinelli Laca Edited April 4, 2022 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 Enig i laget du har satt opp og er helt sikker på seier i denne kampen. Gleder meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 13, 2022 Author Report Share Posted January 13, 2022 Ødegaard er ute av kampen mot Pool i dag med covid. Da er han ute av denne også. Får håpe ESR rekker å bli klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 De som frykta cedric slipper Nå kan de bekymre seg om chambers istede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Lukter avgjørende tabbe av Ramsdale i dag. fumla en gang, sklidd en gang, og driti seg ut en gang. For varm i topplokket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Gratulerer xhaka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Idioten Xhaka. Må han stå over seriekamper nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 1 minute ago, Ben Elfen said: Idioten Xhaka. Må han stå over seriekamper nå? Jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Dere vet dere poster i kamptråden for Tottenham eller? Faens nisser altså 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 1 minute ago, Stefanb said: Dere vet dere poster i kamptråden for Tottenham eller? Faens nisser altså 🤣 Spirte jo om han måtte stå over denne kampen da din gressløk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 However, the changes this season will see yellow cards only counting in the competition they are received. Red cards will continue to count across all competitions. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Just now, Ben Elfen said: Spirte jo om han måtte stå over denne kampen da din gressløk Ikke ljug, det var ikke derfor du hoppa inn i denne tråden 🤣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Som jeg sa. Burde bare spilt u laget. Np ryker tott også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 6 minutes ago, Stefanb said: Ikke ljug, det var ikke derfor du hoppa inn i denne tråden 🤣 😂😂😂. synes jeg fortjener litt kred for bortforklaringen min da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 3 minutes ago, Ben Elfen said: 😂😂😂. synes jeg fortjener litt kred for bortforklaringen min da Det er lov å prøve seg 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 7 minutes ago, Stefanb said: Det er lov å prøve seg 😂 Alltid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 13, 2022 Report Share Posted January 13, 2022 Bratseth sliter med å finne drit nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 Får håpe Auba hjelper Arsenal i dag og putter et par mål mot Ghana. Da er Ghana ute og Partey kan være tilbake mot spurvene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 18 minutes ago, Tony said: Får håpe Auba hjelper Arsenal i dag og putter et par mål mot Ghana. Da er Ghana ute og Partey kan være tilbake mot spurvene. He he, det ville vært en kaptein verdig om han gjorde det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 Vi prøver å få utsatt kampen. Vi får garantert nei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 Haha det hadde ikke forundra meg om de nå skal si nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 25 minutes ago, sas2002 said: Vi prøver å få utsatt kampen. Vi får garantert nei 9 minutes ago, Marius- said: Haha det hadde ikke forundra meg om de nå skal si nei. Dere er nok inne på noe her, dessverre. Klopp vil ha oss mest mulig utslitt før returoppgjøret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 Har visst bare 12 tilgjengelige spillere til kampen. 2 av de keepere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted January 14, 2022 Report Share Posted January 14, 2022 De skal jaggu være blåst for å nekte Arsenal å få den utsatt. Vi spilte de 3 første med en hau av spillere ute, etter det har vell klubber fått utsatt i øst og vest. tottenham fikk jo en vinterpause av foreningen, og med Liverpool kampen som blei utsatt med en posetiv test i laget friskt i minne så skal jeg jaggu like å se forklaringen. Vi har 10 utespillere tilgjengelig. da skal jeg like å se begrunnelsen for at denne ikke blir utsatt. Jeg tror vi hadde hatt en fair sjanse uansett. Men med 10 utespillere tilgjenlig blir det en parodi å spille denne kampen son er ute. Er eneste fotballspillerne Spurs har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts