Jump to content

12.05.22 Tottenham (B) (Flyttet fra 16.01.22)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

VGs overskrift: SISTE: Arsenal fikk viljen sin - derby utsatt. 

Hva faen? Er det en Tottenhamfan som har skrevet den? 

Stod vel samme når pool utsatte vår kamp tidligere også. Er jo vi som har sendt inn forespørsel, så teknisk sett vi som får viljen ;)

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Marius- said:

Stod vel samme når pool utsatte vår kamp tidligere også. Er jo vi som har sendt inn forespørsel, så teknisk sett vi som får viljen ;)

Ikke hos VG, overskriften der var: Semifinalen mellom Arsenal og Liverpool er utsatt.

Ingenting om at 'Liverpool fikk viljen sin'

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Syns det er utrolig at Carragher kritiserer oss for dette.

Syns det er utrolig at noen som helst kritiserer oss for dette. Dette er vår første der vi er laget som har søkt om det. Wolves fikk feks utsatt kampen mot oss når vi var i toppform. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Nev og car er ansatt av hvem? jo sky, som ønsker sin super sunday. Kjøpt og betalte sauer begge to. 

Og når lagene deres tjener på systemet (som PL har laget med tanke på pandemien), nei da holder de kjeft. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg håpte kampen skulle bli spilt. Trodde at vi hadde en sjans å slå tottene i den formen de er i nå. Men som jeg har skjønt så er ikke Smith-Rowe, Ødegård, Saka klar til denne kampen. Vi måtte ha startet med Petino, Hutchinson og Salah Edine. Det hadde vært for lette spillere i en sånn kamp.

Etter hvert som jeg har fått tenkt over situasjonen så digger jeg det som har skjedd, at vi har fått utsatt kampen.  Vi har alltid hørt at vi er for softe og naive. Det at vi nå bruker samme knepene som de andre lagene og utnytter situasjonen til vår fordel har tilogmed fått Neville og Caragher til å svette. De ser at vi er et lag å regne med fra nå av. Så det er godt å se at vi ikke lar oss bølle med lenger. Et nytt steg i riktig retning. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...