Jump to content

20.01.2022(flyttet fra 06.01.2022) Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Liverpool image.png.e59cacdee77db67a58249e7c0df1bd67.png

Torsdag 20. januar 2022, kl. 20:45. Emirates Stadium

Carabao-cup semifinale 2. kamp

Kampen vises direkte på Viaplay

Ønsket lag:

Leno 

Cedric - White - Holding - Tavares

Niles - Xhaka

Saka - MØ8 - ESR 

Martinelli

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

23 minutes ago, Bekkern said:

Liverpool må stille sterkt svekket, Allison, Matip, Firmino, Salah, Mane og Keita borte. Hvis vi ikke slår Pool nå gjør vi det aldri. 

Vi vinner denne ganske greit, selv med et litt B-preget lag. Folk gruer seg til å møte oss om dagen

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Bekkern said:

Liverpool må stille sterkt svekket, Allison, Matip, Firmino, Salah, Mane og Keita borte. Hvis vi ikke slår Pool nå gjør vi det aldri. 

Dette kan være kampen(e) mot et storlag(selv om de er svekket av AFCON og korona) som gir oss selvtilliten til å klare å slå andre storlag i serien også. Spent på å se hvem Arteta velger av Niles og Sambi. Hvis Niles ikke en gang får et innhopp i denne, tror jeg han forsvinner i løpet av januar. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Rosicky07 said:

Merkelig om de skulle få igjennom denne, husker jeg ikke feil tvingte de igjennom villa til å spille uten en A spiller i fjor?? 

Forskjellen er at små klubber blir overkjørt, mens de større får gjøre som de vil. Garantert at de får utsatt denne.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Stefanb said:

Forskjellen er at små klubber blir overkjørt, mens de større får gjøre som de vil. Garantert at de får utsatt denne.

Det er til å spy av. Jeg har alltid hatt sansen for Klopp, men det siste året har han kun fremstått som en bortskjemt dritunge. Afrikamesterskap og skader er ingen grunn til å få kamper utsatt. Dette er et forsøk på å profitere på Covid-19.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Tony said:

Blir nok avlyst. Nå er både Klopp og assistent treneren i karantene pga covid.

Ingen unnskyldning i mine øyne. Arteta var ute mot City. Men du har nok rett. 

Edit: Ok, kanskje det er en unnskyldning. Jeg er frustrert over dette. Ingen snakket om utsettelse når vi måtte stille med et B-preget mannskap i sesongens første kamper. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Verminator5 said:

Ingen unnskyldning i mine øyne. Arteta var ute mot City. Men du har nok rett. 

Edit: Ok, kanskje det er en unnskyldning. Jeg er frustrert over dette. Ingen snakket om utsettelse når vi måtte stille med et B-preget mannskap i sesongens første kamper. 

En elendig unnskyldning. Ja, hvis de har 'mange nok(ingen vet antallet fordi Premier League er idioter)' spillere ute, kan det være gyldig grunn(med korona, ikke skader, suspensjoner eller AFCON). Men når manager og én av assistentene er ute burde ikke det være god nok unnskyldning. Det bør være nok av folk(i en klubb som Liverpool), assistenter eller trenere, som burde kunne ta jobben som lagleder i en kamp, spesielt i Carabao Cup. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Ifølge Premierinjuries.com har de 'kun' tre spillere(Matip, Firmino og Alisson), manager og assistent ute med korona. De skal visstnok ha 'mistenkelige' men ikke bekreftede tester på 'a number of suspected positive cases among players and football staff recorded earlier on Tuesday, which forced the cancellation of the day’s scheduled training session'. (Liverpool.com).

Hvor mange andre lag har fått utsatt kamper med så få ute med bekreftet korona? 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

I fjor fikk ikke Aston Villa utsatt en kamp mot Liverpool i FA cupen grunnet mange covid smitta spillere. Endte med at Aston Villa måtte sende 16 debutanter.

Villa sendte ut denne tweeten i dag som stikk til Liverpool. 

20220105_150213.jpg

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

Jeg har på en måte også sansen for Klopp - entusiasmen hans spesielt. Han er liksom den nye Bill Shankly. Men , han er en jævla sutre kopp. Tåler ingen kritiske spørsmål og er en jævla dårlig taper. 

Klopp er en karismatisk type , dyktig trener , masse entusiasme , men på en del punkter når han ikke Shankly til anklene en gang. De av oss som levde på Shanklys tid vet det 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...