Jump to content

20.01.2022(flyttet fra 06.01.2022) Liverpool (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

58 minutes ago, Tony said:

I fjor fikk ikke Aston Villa utsatt en kamp mot Liverpool i FA cupen grunnet mange covid smitta spillere. Endte med at Aston Villa måtte sende 16 debutanter.

Villa sendte ut denne tweeten i dag som stikk til Liverpool. 

20220105_150213.jpg

Liverpool Echo har prøvd å rettferdiggjøre at denne kampen blir utsatt med å sammenligne Villakampens utsettelse med en annen kamp(mot nevnte Villa i ligacupen året før) som ikke ble utsatt selv om Liverpool 'måtte' stille med akademispillere etter å ha spilt i verdensmesterskapet for klubblag. For de to situasjonene kan visstnok sammenlignes.. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Det negative er at han må stå over mot Tottenham.

Kan fort skje. Nottingham fikk sin siste kamp avlyst pga mye smitte og skader mot Barnsley. Ser det er snakk om at kampen mot Nottingham kan bli avlyst og nå.😠

Link to comment
Share on other sites

City har 7 førstelagsspillere ute samt 14 i staben inkludert Pep og assistenten. Likevel ingenting om at de ønsker å utsette kampen mot Swindon i FA-cupen.

Ikke helt lik situasjon som den vi og Pool er i, men de slipper iallefall eksakt antall spillere og ansatte ute selv uten å nevne navn på andre enn Pep og assistenten. Hvor er 'transparency'-en som Klopp har etterspurt fra Pool? Fungerer visst bare ene veien den.. Ifølge både premierinjuries og FPL har Pool kun 3 spillere ute med korona(Alisson, Matip og Firmino), samt Klopp og assistenten. Resten av spillerne de har ute er enten skadet eller skal spille AFCON. 

Link to comment
Share on other sites

Av spillerne som var bekreftet ute med covid mot oss, har de nå Firmino og Matip tilbake med i troppen i dag. Av spillere som var ute med skader mot oss er Minamino og Curtis Jones i troppen i dag.

Ox, Jota, Alisson og Trent er de eneste som ikke er med i troppen deres i dag(som ikke er i AFCON eller er skadet og Trent er bekreftet ute med covid. Fra mitt ståsted virker det veldig suspekt. 

Fabinho, van Dijk, Robertson, Konate, Jones, Matip, Firmino, Tsimikas og Minamino er alle med i troppen deres mot Shrewsbury. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners68 said:

Ser ut til at det ikke blir noen etterforskning i denne saken mot Pool i følge Daily Mail.

Selvfølgelig ikke. Formannen av EFL er tross alt Rick Parry, Liverpoolsupporter og tidligere Pool CEO. Men det meste tyder på at Pool har 'jukset' seg til utsettelse av kampen mot oss. Opp mot 40 falsk negative pcrtester? Som så plutselig i løpet av et par dager ble negative?(etter kampen skulle vært spilt). Bullshit. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Simbad said:

Selvfølgelig ikke. Formannen av EFL er tross alt Rick Parry, Liverpoolsupporter og tidligere Pool CEO. Men det meste tyder på at Pool har 'jukset' seg til utsettelse av kampen mot oss. Opp mot 40 falsk negative pcrtester? Som så plutselig i løpet av et par dager ble negative?(etter kampen skulle vært spilt). Bullshit. 

Hadde dette skjedd i Arsenal så hadde det vært på ræva ut av cupen. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bekkern said:

Rett og slett pinlig av Liverpool. Juks og fanteri. Håper de blir diskvalifisert fra hele cupen!!

Tviler dessverre sterkt på at det skjer. Da må i tilfelle nok klubber melde fra og be om at en annen instans enn EFL tar seg av etterforskninga. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, sas2002 said:

Dette lureriet koster oss en plass i finalen er jeg redd.

Da var vi ikke gode nok i utgangspunktet. Ønsker meg en blanding av unge/etablerte spillere, slik vi har kjøre i denne cup'en tidligere. Såpass ubetydelig cup at top6 i PL er uendelig mye viktigere enn denne.

Ellers har jeg fått med meg at det er mye greier om at Liverpool skal ha juksa med prøvene? Virker for meg litt smårart, da de bare får ennå flere kamper oppå hverandre fremover, samtidig som de mangler noen av sine beste (de også) i afrikamesterskapet.

Spiller vi som helga FA cup match taper vi uansett hva Liverpool sender utpå :P

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Da var vi ikke gode nok i utgangspunktet. Ønsker meg en blanding av unge/etablerte spillere, slik vi har kjøre i denne cup'en tidligere. Såpass ubetydelig cup at top6 i PL er uendelig mye viktigere enn denne.

Ellers har jeg fått med meg at det er mye greier om at Liverpool skal ha juksa med prøvene? Virker for meg litt smårart, da de bare får ennå flere kamper oppå hverandre fremover, samtidig som de mangler noen av sine beste (de også) i afrikamesterskapet.

Spiller vi som helga FA cup match taper vi uansett hva Liverpool sender utpå :P

 

Spurs er viktigere

Link to comment
Share on other sites

  • Simbad changed the title to 20.01.2022(flyttet fra 06.01.2022) Liverpool (H)

Mediene melder vi har alle klar utenom Cedric. Om det stemmer gjenstår å se. Liverpool hadde kamp i helgen, vi har fått hvile siden sist. Jeg håper og tror vi vinner denne. Kamp mot burnley hjemme i helgen , så har vi pause. Jeg håper på følgende :

 

              Ramsedale 

tomi - white - Gabriel - tierney 

           Sambi - Esr

saka -        Martin -    Martinelli

                    Laca

 

Vist ryktene om bare cedric ute stemmer såklart 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...