Jump to content

06.12.21 Everton (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.dcdbd46704ae3be617b1cc793d5922e4.pngEverton v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Mandag 6. desember 2021, kl 21:00 Goodison Park
Premier League , 15. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tavares

 Niles - Sambi 

Saka - MØ8 - ESR

Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Simbad said:

image.png.1a1bb5e68caf2eaaea2a19b615204534.png Manchester United v    Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    
Mandag 6. desember 2021, kl 21:00 Goodison Park
Premier League , 15. runde 
Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale

Tomi - White - Gabriel - Tavares

 Niles - Sambi 

Saka - MØ8 - ESR

Martinelli

Fint, vi trenger å hevne tapet raskest mulig og fint kampen spilles på nøytral grunn. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Fint, vi trenger å hevne tapet raskest mulig og fint kampen spilles på nøytral grunn. 

Sånn er det når man copy paster litt for kjapt 😅 ordnet nå. 

Forhåpentligvis klarer vi å reise kjerringa borte mot Everton. Kampene kommer på løpende bånd nå. 

Link to comment
Share on other sites

Vi har en dårlig statistikk mot Everton de siste 5 kampene. 1 seier, 1 uavgjort og 3 tap. Håper vi klarer å snu den statistikken og får oss en seier. Det har ofte vært artige kamper mot Everton med noen storseiere til oss. Håper Auba får seg noen kamper på benken nå og at Martinelli eller Laca starter på topp. På tide med en storseier nå. Tipper det løsner nå og at vi vinner denne kampen 4-0.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Auba starter denne(noe jeg er redd han gjør) forventer jeg storspill av ham. Det holder ikke med bare god defensiv jobbing, han må også prestere når vi angriper.

Hvis Partey også. Starter forventer jeg en Partey som er påskudd hele veien og jobber knallhardt. Jeg vil heller ha ham jobbe ræva av seg i 60-70 min for så å bli byttet ut enn det vi så av ham mot Manure. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, sas2002 said:

Conte er igang. Må ha 3 poeng i morgen

Arsenal er jo kjent for drite seg ut mot motstandere som ikke har vunnet på lenge, det må snus i morra

Dårlige statistikker snus veldig ofte mot oss. Som du nevner er Tottenham i gang, og United viser tendenser til form etter at OGS dro. Å vinne i kveld er et must i mine øyne for å ikke havne i bakleksa i kampen om Europaspill. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Xhaka rett inn i laget. Da får vi se hvordan det går. Tavares ut - Tierney inn. 

Fint. Jeg digger unge Tavares, men i motsetning til de fleste på forumet, så syns jeg han var dårlig mot United. Han holdt ikke posisjonen og lot Rashford få masse plass til å boltre seg på. Heldigvis var United for dårlige til å virkelig nyttiggjøre seg av dette. 

Nå må Tierney virkelig vise at han vil ha plassen tilbake 

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer en Xhaka og Tierney som er veldig sugne på å vise at de fortjener å starte. Samt en mye mer fokusert Partey enn vi har sett i det siste. Forhåpentligvis klarer Martinelli å skape skikkelig hodebry for Arteta med en god kamp. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Fint. Jeg digger unge Tavares, men i motsetning til de fleste på forumet, så syns jeg han var dårlig mot United. Han holdt ikke posisjonen og lot Rashford få masse plass til å boltre seg på. Heldigvis var United for dårlige til å virkelig nyttiggjøre seg av dette. 

Nå må Tierney virkelig vise at han vil ha plassen tilbake 

Tavares hadde ingen stor kamp mot Pool eller United , men han var vel ikke alene om det. Men , greit hvis Arteta nå setter krav om å prestere på det beste for å få spille. Det var på høy tid at Auba ble satt på benk. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Tavares hadde ingen stor kamp mot Pool eller United , men han var vel ikke alene om det. Men , greit hvis Arteta nå setter krav om å prestere på det beste for å få spille. Det var på høy tid at Auba ble satt på benk. 

Auba trenger en liten pause nå. Mannen virker som han sliter med selvtilliten. Foruten avslutningene som har vært bedritne, så syns jeg hen ellers har spilt godt. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Auba trenger en liten pause nå. Mannen virker som han sliter med selvtilliten. Foruten avslutningene som har vært bedritne, så syns jeg hen ellers har spilt godt. 

Jeg synes han har spilt bra defensivt. Jobber godt. Men det er lett å se at han ikke passer veldig godt inn i den ballspillende fotballen vi prøver på. Forhåpentligvis får vi hentet en spiss som er nettopp det, i tillegg til å være rask nok til å true bakrom på en lignende måte som Auba. Klarer vi å skaffe en slik spiss enten i januar eller i sommer, begynner brikkene å falle på plass for at vi kan begynne å nærme oss noe. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...