Jump to content

02.12.21 Manchester United (B)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, elx said:

Jaha? Forklar gjerne hva vi har skapt? Vi står utfor 16 meteren å gjør særdeles lite i mine øyner.

Saka har hatt to muligheter på bakre stolpe. Auba med en kjempemiss når han var marginalt offside. Det er ikke voldsomt, men heller ikke så ille som du skal ha det til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Bekkern said:

Hadde sjansen til å være topp 4 etter denne, men skuffende at vi ikke presterer bedre. Martinelli bør etter min mening starte hver kamp. For et driv han har, og klart vår beste i dag! Skuffende av mange i dag. Auba kan få hvile framover! 

Gabriel og Tomi har vel også spilt feilfritt

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Saka har hatt to muligheter på bakre stolpe. Auba med en kjempemiss når han var marginalt offside. Det er ikke voldsomt, men heller ikke så ille som du skal ha det til.

Ja du får være fornøyd med middelmådighet, for det er det vi har vært i denne kampen. Middelmådig fra topp til tå. Vi taper mot et lag som ikke har scoret de siste 4 kampene hjemme.

Vi taper mot det dårligste united laget som har vært så lenge jeg kan huske. Selvom vi er i den beste formen på lenge... Dette sier faen meg sitt. 

 

Karakter 2. Faen meg såvidt du består noe som helst på denne kampen Arteta.

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Håpløst, hadde vi vært like gode som vi faktisk var mot pool første omgang hadde vi ledet denne 3-0. Men samma leksa. Vi legger oss nedpå, og bare skal gi dem ballen og optimisme. Latterlig 

Vi suger i topp 6 kampene, så enkelt er det. Arteta sin plan er helt bak mål. Og plan b finnes ikke.

 

Og Auba må faen meg snart benkes. 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Vi suger i topp 6 kampene, så enkelt er det. Arteta sin plan er helt bak mål. Og plan b finnes ikke.

United var ikke topp-seks før denne kampen. De er enda være. 

Edit, de er Ikke topp-seks nå heller. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Ja du får være fornøyd med middelmådighet, for det er det vi har vært i denne kampen. Middelmådig fra topp til tå. 

 

Jeg er ikke fornøyd på noen som helst måte. Det betyr ikke at jeg ikke korrigerer deg når du overdriver i svartmalingen av prestasjonen. Grunnen til at vi taper i dag er fordi vi slurver i de bakre rekker ved tre anledninger. Hadde vi vært fult skjerpet i forsvar hadde vi vunnet 2-0. Tell til 10 og pust med nesa før du tillegger meg nye meninger.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Håpløst, hadde vi vært like gode som vi faktisk var mot pool første omgang hadde vi ledet denne 3-0. Men samma leksa. Vi legger oss nedpå, og bare skal gi dem ballen og optimisme. Latterlig 

Som barn av 90-tallet har jeg ett iboende Old Trafford-kompleks. Jeg får også en følelse av at jeg deler dette med hele laget. Det var ingen grunn til å gi fra oss initiativet etter vår første scoring, men det gjorde vi i stor skala.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg er ikke fornøyd på noen som helst måte. Det betyr ikke at jeg ikke korrigerer deg når du overdriver i svartmalingen av prestasjonen. Grunnen til at vi taper i dag er fordi vi slurver i de bakre rekker ved tre anledninger. Hadde vi vært fult skjerpet i forsvar hadde vi vunnet 2-0. Tell til 10 og pust med nesa før du tillegger meg nye meninger.

Mener å slurve tre ganger i eget forsvar som fører til tre mål imot er middelmådighet. Det er ihvertfall ikke topp 4 prestasjoner som vi alle ønsker oss. Men for all del, vi har ulike meninger, og det bra det også.

Link to comment
Share on other sites

Håper Martinelli får sjansen på topp i neste. Auba jobber bra defensivt, men blir passasjer når vi har ballen offensivt. Vi trenger en spiss inn i januar eller til sommeren som både kan presse høyt, men også som kan kombinere med våre andre offensive samt fungere som et oppspillspunkt. Evt håpe på at Martinelli tar steget og blir den superspissen han har potensial til å bli. 

Vi må bli bedre når vi tar ledelsen. Dessverre en bekymrende tendens til å gi fra oss initiativet helt spesielt på bortebane. Hjemme har vi ikke vært like kjappe til å gi det fra oss.

Fortsatt mye jobb å gjøre før vi er der vi vil være. 

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så Jævlig unødvendig. Dette United laget er ELENDIG…. Det vi presterer etter vi tar ledelsen er forferdelig. Topper det med 3 personlige feil som resulterer i baklengs, da blir det tungt. Elneny er ikke god nok, tavares må bli bedre på risikovurdering. White får ta skylden for det ene. Og Martin, hva faen driver du med når du takler der? Planløst fra Arteta, Pepe skulle komt inn etter 60. 
 

Vi burde hatt et straffespark på stillingen 1-0. Merkelig at de lar den gå når den er så tydelig. Men perestasjonen vår er alt for dårlig, men United gjorde aldri nok i nærheten til å fortjene 3 poeng. Skaper nesten ingenting gjennom hele kampen . 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Hvis det er en ting som er klinkende klart etter i kveld, så er det at Aubameyang burde starte de neste kampene på benken.

100%. Han er helt ute av det

Partey vokste utover i kampen. Elneny spiller på det trygge men det går så sakte i ballbehandlingen, minst 2 touch konstant.

Hvorfor Nketiah som ikke kan noe annet enn å score fra 5 meter kom inn istedenfor Pepe er en gåte.

Men jaja, burde hatt minst uavgjort her.

Vi sku også hatt en straffe.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Hvis det er en ting som er klinkende klart etter i kveld, så er det at Aubameyang burde starte de neste kampene på benken.

Jepp. La Martinelli få starte og vi må hente inn minst en spiss i januar og en i sommer hvis Martinelli og eller Balogun ikke tar steget. Laca og Nketiah forsvinner mest sannsynlig senest til sommeren og Auba er ikke en 'spillende spiss'. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Bekkern said:

Mener å slurve tre ganger i eget forsvar som fører til tre mål imot er middelmådighet. Det er ihvertfall ikke topp 4 prestasjoner som vi alle ønsker oss. Men for all del, vi har ulike meninger, og det bra det også.

Det er definitivt middelmådighet det vi viser i dag. Men diskusjonen startet med at elx mente vi ikke hadde skapt noen ting offensivt. Det er jeg uenig i, og henviste til tre store sjanser vi skapte i andre omgang. Prøver å nyansere litt når fanden males på veggen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det er definitivt middelmådighet det vi viser i dag. Men diskusjonen startet med at elx mente vi ikke hadde skapt noen ting offensivt. Det er jeg uenig i, og henviste til tre store sjanser vi skapte i andre omgang. Prøver å nyansere litt når fanden males på veggen.

Ja, det kan være greit av og til. Det blir som oftest svart/hvitt, og det kommer av at man vil så inni hel…. at vi skal vinne, spille god fotball fordi vi er sulteforet på det å være et topplag som spiller i CL. Enig at vi skapte en del, men mye som lugger i dag. 

Link to comment
Share on other sites

Orket ikke skrive utover i andre omgang. Det er så naivt, så svakt defensivt og så slurvete fremover. White… 500’’’ …. Hva faen er det du driver med??? Bommer på avklaringer, bommer på plassering og følger ikke enkle bevegelse i feltet?? 
Partey… gi meg styrke.. hjelper ikke å vinne ballen hvis du skal gi den bort til en motstander i farligere posisjon enn forrige spiller var i. 
Det er feigt over hele linja. Martinelli tør i det minste å prøve en mot en. De resterende klarer ikke å gå av en eneste spiller. Utrolig enkelt å forsvare seg mot et lag som utelukkende triller ballen videre den veien man forventer. Går det ett løp så bli ballen slått på det løpet… Må skje noe med samhandling og flere bevegelser samtidig snart. 
Elneny, Gabriel og Tomiyasu de beste på en svak dag

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor sitter Morten Langli i studio? Han har ingen fotballutdanning, ingen trenererfaring og elendige analyser. Han er prof gamler med kunnskap om hest… Faen jeg er lei av såkalte eksperter. Han er den verste av dem alle

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...