Jump to content

07.11.21 Watford (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Etter en liten  " tilbakegang " spillemessig , ( seier og clean sheet 🙂  ) så er vi med der oppe i toppen. 6 poeng bak lederlaget , 3 poeng fra 2 plassen. Da er vi kanskje egentlig fornøyde likevel 🙂 

Defensivt bra igjen , en sjelden tabbe fra Ramsdale på slutten , men som ikke førte til baklengsmål , folk på midten som tok en støyt , AMN kommer inn fra start og gjorde det meget bra. Det var ikke helt prikkfritt offensivt. Auba gjorde sitt ytterste for å ikke få til noen ting.  Blir vel en stund til at han tar en straffe igjen.

Vi er fortsatt i flyt sonen , vi har folk som kan komme rett inn i laget og gjøre en forskjell. Det er fremgang totalt sett . Var noen perioder hvor jeg var forberedt på utligning , men vi holdt unna. Tror vi ligger fint til nå på tabellen. Vi er en dark horse nå , det kan passe oss fint. 

 

Link to comment
Share on other sites

Plutselig er man bare tre poeng bak «verdens beste» lag, Liverpool. Med seier på Anfield er vi a poeng. Jeg tror selvfølgelig ikke vi vinner borte mot dem, men det er uansett hyggelig med mange kamper på rad uten tap og en hel del seiere. Håper landslagspausen er snill med våre spillere, så får vi håpe vi kan henge med topp 5 til desember 

Link to comment
Share on other sites

Just now, bergkampje said:

Plutselig er man bare tre poeng bak «verdens beste» lag, Liverpool. Med seier på Anfield er vi a poeng. Jeg tror selvfølgelig ikke vi vinner borte mot dem, men det er uansett hyggelig med mange kamper på rad uten tap og en hel del seiere. Håper landslagspausen er snill med våre spillere, så får vi håpe vi kan henge med topp 5 til desember 

Med seier er vi forbi med 1p… men er ikke veldig optimist på Anfield… uansett ikke der vi skal dominere for tiden

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Jeg drikker lite og sjelden, men 20 nov kl 1830 er jeg trolig sveiseblind. Det gjør allerede vondt å tenke på den masakeren. 

Nå begynner jeg å dra på årene , men hukommelsen sier meg at vi ha gått på en skikkelig stjernesmell under Arteta og det var 5-0 tapet mot City. Når Brighton klarte uavgjort på Anfield , så kan vi klare det også. 

Link to comment
Share on other sites

fortjent seier, men de gjorde det alt for spennende for seg selv. Utrolig at Auba klarte å ødelegge tre scoringer. Særlig den til Ødegaard burde han jo forstått at han var offside og ikke skulle røre ballen. For dårlig presisjon og mye slurv i de siste trekkene. Dette må bedres mot Liverpool, men regner med at Pool ikke ligger så lavt, slik at det blir større rom å boltre seg på. Etter Pools gledelige tap i går er nok de revansjesugne, så det blir en tøff kamp. Der kreves full konsentrasjon og innsats. Og man må ikke gi Salah & co bakrom. Der gjorde West Ham en god jobb i går. Heller ikke Pool er like skarpe når de må stange mot en organisert forsvarsmur.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Gunners77 said:

Auba har vel bevist nå at han kan benkes, beste er å få inn en ny spiss i januar da jeg mener de vi har ikke er gode nok. Vi har scoret 13 mål som er alt for dårlig. Klart vi kan slå Liverpool, se på West Ham.

Han hadde en virkelig stinker, men han jobbet godt og kom til sjanser. Han misset mottaket i forkant av Sakas annulerte scoring. Den vil han normalt ta ned hver eneste gang. Han var på rett sted til rett tid, en viktig egenskap for en spiss. 

Denne kampen viser ikke at vi trenger en ny spiss, bare at han hadde en dårlig dag på jobb. Normalt ville han ha scoret to mål på de sjansene som bød seg og ikke ødelagt målet til Martin. Da hadde alle vært fornøyde med ham. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Tapapa said:

Han hadde en virkelig stinker, men han jobbet godt og kom til sjanser. Han misset mottaket i forkant av Sakas annulerte scoring. Den vil han normalt ta ned hver eneste gang. Han var på rett sted til rett tid, en viktig egenskap for en spiss. 

Denne kampen viser ikke at vi trenger en ny spiss, bare at han hadde en dårlig dag på jobb. Normalt ville han ha scoret to mål på de sjansene som bød seg og ikke ødelagt målet til Martin. Da hadde alle vært fornøyde med ham. 

Enig med deg denne gangen. Auba jobber hardt for laget denne sesongen, men hadde en ræva kamp. Forhåpentligvis er han tilbake i bedre form etter landslagspausen. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

4 mål på 10 kamper, 2 elendige straffer, dette holder ikke. Hindret 1 mål for Ødegård.

Det er bare 5 spillere som har scoret mer enn han. Kurven til Auba peker oppover og jeg tror han får en god sesong.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...