Jump to content

22.10.21 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Bekkern said:

Straffen er høyst tvilsom, men endelig VAR på vår side! Bra at han fikk inn returen bak den store klysa bak der.

Uenig. Laca er først på ball og Targett må sparke han ned for å få en tå på ballen. Korrekt straffe. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bekkern said:

Straffen er høyst tvilsom, men endelig VAR på vår side! Bra at han fikk inn returen bak den store klysa bak der.

Virkelig Bekkern? Targett sparker jo praktisk talt vekk beinet til Lacazette for å nå ballen..

Soleklar i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Det her var en bra første omgang med mye energi i laget. Tavares inn i dag i stedet for Tierney og så langt har han vel sørget for at Tierney starter på benk i neste kamp også.

Herlig kamp av Tavares så langt. Og Saka hindret ham i en assist. Men det er betryggende å se at vi har to veldig gode venstrebacker. Forhåpentligvis kan vi få inn en bedre venstre midtstopper enn Mari så vi har ordentlig dekning der, og et bedre andrevalg på høyreback. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Virkelig Bekkern? Targett sparker jo praktisk talt vekk beinet til Lacazette for å nå ballen..

Soleklar i mine øyne.

Mine og. Og det at han faktisk gir den så lenge etter viser at dommer er enige med oss to. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Du sa straffen var 'høyst tvilsom'(dine ord)? 

Hvordan er det ikke å være uenig?? 

Tvilsom og uenig er ikke det samme. Tvilsom=diskutabel, uenig= Ulik mening, vilje.  Men samme det. Gidder ikke å bruke mer tid på det.  Viktigste er at vi pisser på Villa!! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...