Simbad Posted October 10, 2021 Report Share Posted October 10, 2021 (edited) Arsenal v Aston Villa Fredag 22. oktober 2021, kl. 21:00. Emirates Stadium Premier League, 9. runde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium/TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney Lokonga - Partey Saka - MØ8 - ESR Auba Edited October 10, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 10, 2021 Report Share Posted October 10, 2021 26 minutes ago, Simbad said: Arsenal v Aston Villa Fredag 22. oktober 2021, kl. 21:00. Emirates Stadium Premier League, 9. runde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium/TV2 Play Ønsket lag: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney Lokonga - Partey Saka - MØ8 - ESR Auba Bytt ut Lokonga med Pepe så er jeg enig i laget ditt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 19, 2021 Author Report Share Posted October 19, 2021 Endrer ønsket mitt om lag til denne. Hvis Saka blir klar: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney MØ8 - Elneny - Partey Saka - Auba - ESR Hvis Saka ikke blir klar: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney MØ8 - Elneny - Partey Pepe - Laca - ESR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 19, 2021 Report Share Posted October 19, 2021 Just now, Simbad said: Endrer ønsket mitt om lag til denne. Hvis Saka blir klar: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney MØ8 - Elneny - Partey Saka - Auba - ESR Hvis Saka ikke blir klar: Ramsdale Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney MØ8 - Elneny - Partey Pepe - Laca - ESR Synes du kan bytte Tierney med Tavares også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 19, 2021 Report Share Posted October 19, 2021 1 hour ago, Ben Elfen said: Synes du kan bytte Tierney med Tavares også. Takk. Tierney har vært unde pari i lang tid. Han har heller ingen gudegitt rett til å starte. Tavares har vært god hver gang jeg har sett han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 19, 2021 Report Share Posted October 19, 2021 54 minutes ago, Tapapa said: Takk. Tierney har vært unde pari i lang tid. Han har heller ingen gudegitt rett til å starte. Tavares har vært god hver gang jeg har sett han. Tierney er et mysterium for meg. Han spiller med en tryggere backlinje og er mer anonym enn før offensivt. jeg kan til en viss grad forstå formdupp hos for eksempel Ødegaard. Han spiller i et ledd der i gen ting fungerer da er det lett å falle, men for Tierney burde det være motsatt. Han burde blomstre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 19, 2021 Author Report Share Posted October 19, 2021 57 minutes ago, Ben Elfen said: Tierney er et mysterium for meg. Han spiller med en tryggere backlinje og er mer anonym enn før offensivt. jeg kan til en viss grad forstå formdupp hos for eksempel Ødegaard. Han spiller i et ledd der i gen ting fungerer da er det lett å falle, men for Tierney burde det være motsatt. Han burde blomstre Jeg tror det er fordi han ikke tok seg en skikkelig sommerferie etter EM og dro nesten direkte til Skottland for å starte pre-season med resten av laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 19, 2021 Report Share Posted October 19, 2021 1 hour ago, Simbad said: Jeg tror det er fordi han ikke tok seg en skikkelig sommerferie etter EM og dro nesten direkte til Skottland for å starte pre-season med resten av laget. Meget mulig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Har som vanlig ikke trua, men greit å få elendigheten avgjort i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Tavares inn for Tierney. Saka klar heldigvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 Tierney, MØ8 og Pepe henvist til benken. Tavares, Lokonga og Laca får sjansen fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Enig med laguttak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Bra laguttak, hvis ikke Auba ender som venstrekant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 0-3 forrige sesong. Klarer vi et mer hederlig tap i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 7 minutes ago, Tapapa said: Bra laguttak, hvis ikke Auba ender som venstrekant. Jeg håper Laca tar rollen bak Auba fra start og ESR venstrekanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 9 minutes ago, Simbad said: Jeg håper Laca tar rollen bak Auba fra start og ESR venstrekanten. Jeg håper på akkurat det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Tre av de som leverte dårlig sist ( Ødegård, Pepe og Tierny ) byttet ut. Bra laguttak så får vi krysse fingrene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Hvis vi vinner med elleve mål, så passerer vi Manchester United! Når det er sagt, så er jeg fornøyd bare vi vinner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Det må da gå an å prikke er innlegg rett på Lacazettes glinsende isse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 Der er Villa heldige. Herlig fight av Laca så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 Det der er da gult til Mings??? Se så langt ute han har armen med albuen?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 (edited) Dømmingen er allerede i gang. 2 dårlig dømte greier allerede. Latterlig. En gjeng med hore dommere i PL. Edited October 22, 2021 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 Idag er vi plutselig aggressive. Hva er vi neste kamp tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 1 minute ago, Marius- said: Idag er vi plutselig aggressive. Hva er vi neste kamp tro? Vi var aggressive de første 15 mot Palace også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts