Jump to content

Martin Ødegaard


Simbad

Recommended Posts

Gledelige nyheter. Dog var jeg ikke overrasket.. tror Ødegaard verdsetter hvor hjemme han føler seg hos Arsenal. Bortsett fra Strømsgodset så har han aldri hatt en klubb hvor han har vært verdsatt og satt pris på så mye som i Arsenal. Måtte du bli her ut karrieren, og forhåpentligvis få bøttevis med trofeer i samme slengen!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Gunners68 said:

Håper Martin takler lønns pålegget bedre enn Auba og Øzil.

Kan ikke sammenlignes, han er en helt helt annen type på absolutt alle måter. Auba var en flashy fyr som streika seg fra Dortmund for å komme seg til oss. Özil ble etterhvert mer opptatt av merkevaren sin og islam, Tyrkia og erdogan enn noe annet. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Saka klarer seg helt fint på ny kontrakt. Var nok feil hoder som fikk kontraktene i all hovedsak 

En annen faktor som også er ganske viktig er at både Aubas og Özils karrierer var på hell da de fikk kontraktene. Saka og Ødegaard er fortsatt i starten av/på vei inn i toppen av karrierene sine. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Pirès#7 said:

Kan ikke sammenlignes, han er en helt helt annen type på absolutt alle måter. Auba var en flashy fyr som streika seg fra Dortmund for å komme seg til oss. Özil ble etterhvert mer opptatt av merkevaren sin og islam, Tyrkia og erdogan enn noe annet. 

 

spot on, skulle til å skrive det samme.

Martin virker bare så sinnsykt mye mer jordnær enn spesielt Auba! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ser at Ødegaards innsats mot Spania blir slaktet. Men det viktigste var at han ikke ble skadet. Og prestasjonene på landslaget er underordnet, det viktige er at han leverer for oss. Når det er sagt, var det skuffende innsats av det norske laget, men man må også evne å se at Spania leverte en imponerende forestilling, som helt hindret det norske laget å skape noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, piscator said:

ser at Ødegaards innsats mot Spania blir slaktet. Men det viktigste var at han ikke ble skadet. Og prestasjonene på landslaget er underordnet, det viktige er at han leverer for oss. Når det er sagt, var det skuffende innsats av det norske laget, men man må også evne å se at Spania leverte en imponerende forestilling, som helt hindret det norske laget å skape noe som helst.

Norske laget har ikke skapt noe som helst på mange år. Vi har bare ikke vært gode nok. 

Alt skulle bli bra bare Solbakken overtok. Det er fortsatt ikke bra nok.

Link to comment
Share on other sites

On 10/16/2023 at 11:45 AM, Marius- said:

LAGET er ikke bedre. Hjelper ikke med 2 verdensstjerner når resten er middelmådige. Er altfor høye ambisjoner/tro på det norske landslaget spør du meg.

 

Stemmer det. Hverken Ødegaard eller Haaland får det skikkelig til på Norge. 

Så lenge førstnevnte leverer for Arsenal, så driter jeg egentlig i hele landslaget, har aldri brydd meg om det igrunn;P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...