Jump to content

Martin Ødegaard


Simbad

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
42 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Hvis det var den Ødegaard vi så for Norge vi har kjøpt, så er mine forventniger ikke store nå. Ja, vi møtte Nederland men jeg hadde trodd han skulle vise seg mer frem. Litt bekymret nå.

Vel, landslaget har betydelig dårligere ballspillere enn vi har, i tillegg blir Ødegaard i mine øyne brukt veldig feil både når han blir henvist til høyrekanten og fordi han ikke får ballen nok. Han kommer til å bli brukt på en helt annen måte av Arteta. Det så vi i fjor. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg synes både Haaland og Ødegaard spilte godt mot Nederland jeg

Så lenge man ikke er keeper skal det ikke mye til for å imponere deg 😂

Men, syntes de var rimelig brukbare selv. Norge er og blir et nitrist landslag uansett hvem som spiller der.

Egentlig litt som Arsenal om dagen 😭

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Så lenge man ikke er keeper skal det ikke mye til for å imponere deg 😂

Men, syntes de var rimelig brukbare selv. Norge er og blir et nitrist landslag uansett hvem som spiller der.

Egentlig litt som Arsenal om dagen 😭

Dust. Du er er jo enig med meg. Og Almunia var virkelig ræva. 
 

jeg er sjelden «norske landslaget fanboy» men likte det jeg så av dem i kampen mot Nederland
 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
3 hours ago, Gunners68 said:

Martin har så langt hatt en kjempe sesong i Arsenal. Ikke bare som spiller,  men også som kaptein for laget.

Han kan vinne PL denne sesongen. Mulig årets spiller i England????

Han er definitivt en kandidat, men det fordrer nok at han tar ligagullet. Selv Jamie Redknapp sa at han ligaens beste midtbanespiller, etter Fulham-kampen.

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2023 at 10:09 PM, Marius- said:

Vinner vi ligaen kan han fort bli det, men tar city det er det nok den andre nordmannen som får tittelen med alle sine mål.

 

 

On 3/13/2023 at 9:42 PM, Verminator5 said:

Han er definitivt en kandidat, men det fordrer nok at han tar ligagullet. Selv Jamie Redknapp sa at han ligaens beste midtbanespiller, etter Fulham-kampen.

 

Jeg tipper at Haaland blir det, uavhengig om vi vinner ligaen eller ikke.

Tar jo rekorder på rekorder. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
×
×
  • Create New...