Jump to content

14.03.21 Tottene (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

36 minutes ago, RP7 said:

Intervjuet med JM er fantastisk. 
Han mener altså at det er lov å takle gjennom en spiller etter at han har avsluttet.. Jaja.. Det er greit å vite.. For en klovn

Han er en drittsekk av de største. Passer perfekt i scums. Er en soleklar straffe. Ingen tvil om det. Stygt, desperat forsøk av Sanchez å stoppe Laca. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Han er en drittsekk av de største. Passer perfekt i scums. Er en soleklar straffe. Ingen tvil om det. Stygt, desperat forsøk av Sanchez å stoppe Laca. 

Enig i at det er straffe, men Laca selv sa vi var heldige som fikk straffe og satte pris på at vi også får noen slike avgjørelser. Så Laca er nok ikke nødvendigvis så enige med meg, deg og @RP7  

 

6 minutes ago, Ray1955 said:

NEI ! der går grensen, U og noen langtidsskader på begge. 

trener WH tap i dag så kan heller Man U rape resten av kampene. Ønsker ikke skader men røde kort er helt ok

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Ben Elfen said:

Enig i at det er straffe, men Laca selv sa vi var heldige som fikk straffe og satte pris på at vi også får noen slike avgjørelser. Så Laca er nok ikke nødvendigvis så enige med meg, deg og @RP7  

Laca mener kanskje at vi er heldige som får straffe siden han bommer så totalt på ballen selv. Men selve taklingen fra Sanchez, når han treffer foten til Laca som han gjør, er desperat og blir ganske stygg. Så straffesparket er det ikke noe å si på. 

Link to comment
Share on other sites

Bare en liten ting. Arteta har klart å slå Mourinho, han har klart å slå Klopp, klart å slå Solskjær og også klart å overliste Pep.

Arteta er et taktisk geni som fortsatt ikke er i nærheten av å være fullt 'utviklet'. Gleder meg til fortsettelsen og håper styret vårt er smarte nok til å hjelpe Arteta med å få klubben vår tilbake helt i toppen igjen. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Simbad said:

Bare en liten ting. Arteta har klart å slå Mourinho, han har klart å slå Klopp, klart å slå Solskjær og også klart å overliste Pep.

Arteta er et taktisk geni som fortsatt ikke er i nærheten av å være fullt 'utviklet'. Gleder meg til fortsettelsen og håper styret vårt er smarte nok til å hjelpe Arteta med å få klubben vår tilbake helt i toppen igjen. 

Det er helt riktig og et av punktene jeg nevnte i vår favør før denne kampen. Vi har blitt taktisk utsøkte. Det er lenge siden sist vi var det

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Polljen said:

At Arsenal har blitt "taktisk utsøkte" er jeg fullstendig uenig i 😇. At Arsenal går i rett retning og har blitt betydelig bedre når det gjelder taktikk er jeg dog så absolutt enig i 😀

Ok. Bruk litt tid så blir du nok enig i at de sier taktisk utsøkte. Det er nemlig det vi er. 
 

you’ll get there @Polljen

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Ben Elfen said:

Enig i at det er straffe, men Laca selv sa vi var heldige som fikk straffe og satte pris på at vi også får noen slike avgjørelser. Så Laca er nok ikke nødvendigvis så enige med meg, deg og @RP7  

 

trener WH tap i dag så kan heller Man U rape resten av kampene. Ønsker ikke skader men røde kort er helt ok

Klart han syns vi var heldige med tanke på VAR-historikken og alle straffespark vi har blitt snytt for. Jeg fryktet lenge at de skulle trekke den. 
 

Laca forøvrig veldig god i dag. Fy som han får og gir juling i disse kampene. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, RP7 said:

Klart han syns vi var heldige med tanke på VAR-historikken og alle straffespark vi har blitt snytt for. Jeg fryktet lenge at de skulle trekke den. 
 

Laca forøvrig veldig god i dag. Fy som han får og gir juling i disse kampene. 

Ser den. Gratulerer med en deilig seier

Link to comment
Share on other sites

Tottenham har ikke bare en udregelig manager, noen av spillerne er heller ufyselige de også. Jeg tenker da på Kane, Høljberg og den verste av dem alle, Lamela. Han er noe av det mest motbydelige jeg har sett på en fotballbane. 

Link to comment
Share on other sites

Alltid deilig å slå spurs. Veldig fortjent, selv om Arsenal begynte å surre etter utvisningen, og ga bort flere gode muligheter for Spurs. Kan ikke forstå noe annet enn at det var klar straffe. At Laca bommer på ballen er irrelevant. Spursspilleren kommer i stor fart og meier han ned. Farllg spill, klart frispark, og inne i boksen er det straffespark. 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, piscator said:

 At Laca bommer på ballen er irrelevant. Spursspilleren kommer i stor fart og meier han ned. Farllg spill, klart frispark, og inne i boksen er det straffespark. 

Selvsagt, men basert på (den noe labre) IQ-standarden i SHIT-leiren og også blant en del av den britiske "pundit"-gjengen (kan gjerne også ta med noen av de norske "forståsegpåerne" i media) så er det ikke noe rart at de ikke forstår akkurat det.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Selvsagt, men basert på (den noe labre) IQ-standarden i SHIT-leiren og også blant en del av den britiske "pundit"-gjengen (kan gjerne også ta med noen av de norske "forståsegpåerne" i media) så er det ikke noe rart at de ikke forstår akkurat det.

nei, vi skal nok ikke skru forventningene for høyt i været når det gjelder IQ hos enkelte... ;)

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Tottenham har ikke bare en udregelig manager, noen av spillerne er heller ufyselige de også. Jeg tenker da på Kane, Høljberg og den verste av dem alle, Lamela. Han er noe av det mest motbydelige jeg har sett på en fotballbane. 

Du glemte også å nevne nevemagneten Dele Alli. Makan til uspiselig gjeng skal man lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder kampen i går så kan det vel også nevnes at "manbun"-Bale var fullstendig usynlig. Det var vel da han ble byttet ut av vi først registrerte at han hadde vært på banen. Kane var også relativt usynlig frem til det siste kvarteret da våre spillere fikk så veldig stor lyst til å invitere tottene med i kampen.

Ikke misforstå meg, for jeg likte det jeg så av Tottene de første (ca) 75 minuttene av kampen, men det var faktisk et "skuffende" svakt Tottenham som var på banen inntil våre spillere gav de lov til å spille litt fotball.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Jepp, jeg har fått med meg de fleste av de videoene. 

"Arsenal-Nan" er min favoritt. "easy peazy" som hun uttrykker det etter et Arsenal mål 😁

Barnebarnet Beau er gal. Han tar helt av 😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...